Senast sedda film
+37
BIFFonen 666
ElectricWizard
slothmachine
zjeveni
Antagonist
Tompus
betrayer
Stenberg
flutmyrg
Karate-Molin
Carrion
Jon
Johan
pissmannen
Friberg
Thermoss
Svartesmeden
Hammerheart
Bestial Death
Sire-Nahvas
Nightbringer
Jandelin
piik
Naurbereth
Powwe
Svullet_Rektum
pompepg
Rob
Vargr
Atlas Musclecore
Wolvie
Xemtoth
Geten
Halonen666
Monoliten
Snikich
Vitus
41 posters
Sida 33 av 40
Sida 33 av 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Sv: Senast sedda film
Vem som gör filmen ska väl inte ha något med betyget att göra, det är ju vad som serveras i filmen och inget annat som har betydelse väl?!?!
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
The Losers (2010)
Tekken (2010)
Tekken (2010)
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Pappa Doom skrev:Vem som gör filmen ska väl inte ha något med betyget att göra, det är ju vad som serveras i filmen och inget annat som har betydelse väl?!?!
Vissa regisörer har ju den förmåga att leverera sånt man tycker om, Solondz har en förmåga att servera fram film i min smak även om senaste va lite av en besvikelse. Som du säger så är själva filmen i fokus men det är svårt att undgå när nån favorit regissör har gjort en film att man kanske ser den med mer förväntan, kan både vara positivt och negativt, jag menar när Scorsese tex. gör nått nytt så är det hypat och oftast med anledning. Bra regissörer gör ju bra film i regel och då söker man sig gärna till dessa filmer även om det kan finnas undantag.
Valhalla Rising - 2/5
Nära ettan, kan förstå varför en sånhär film görs men tempot är så otroligt segt, stämmningen för mörk även om det är det filmen försöker visa. Kombinationen blir tyvärr ganska tråkig. Att man sen dessutom använder sig av slo-mo effekter i en film som redan är seg och mörk är för mig ett mysterium. På det positiva så är filmen snygg, men det positiva stannar där.
The Expendables - 4/5
Vitus, om du inte sett den här så fan, se den. Massor av wrestlingmoves, asskön rätt igenom,
Vilken jävla film, hade jag haft en kebabrulle att mumsa i mig till filmen också hade det varit perfekt, tack Deall för att jag fick avnjuta det här monstret till muskelfilm *extrem wank wank* alltså, helt underbart!
Får jag tillfälle nån gång och den eventuella bruden är med på det ska jag fan knulla till den här filmen, det lär bli det bästa sexet jag nånsin haft. Och Sly, Arnold och Bruce i samma sal, var ju fan nära cumstains där också. Överdriver jag? Beror på vem som frågar. Jag älskar muskelaction och den här hade allt man kunde önska sig i princip. Jag är så jävla lycklig just nu, fy fan va härligt.
Edit: Just det, vi såg MacGruber - 2/5 också, jag föreställde mig en mix på MacGyver och Die Hard 1, och det var ungefär vad jag fick, fast inte så jävla bra. Hade verkligen sina stunder och Deall har fått ett citat att använda för resten av sitt liv till mycket gott (ont, pedofilvarning deluxe) men det räckte inte riktigt.
Vitus, om du inte sett den här så fan, se den. Massor av wrestlingmoves, asskön rätt igenom,
- Spoiler:
- när Sly DDTar Stone Cold höll jag fan på att komma i brallorna.
- Spoiler:
- Hade Dolph varit med i the grand finale hade filmen fan fått jackpot, full jävla 5/5
Vilken jävla film, hade jag haft en kebabrulle att mumsa i mig till filmen också hade det varit perfekt, tack Deall för att jag fick avnjuta det här monstret till muskelfilm *extrem wank wank* alltså, helt underbart!
Får jag tillfälle nån gång och den eventuella bruden är med på det ska jag fan knulla till den här filmen, det lär bli det bästa sexet jag nånsin haft. Och Sly, Arnold och Bruce i samma sal, var ju fan nära cumstains där också. Överdriver jag? Beror på vem som frågar. Jag älskar muskelaction och den här hade allt man kunde önska sig i princip. Jag är så jävla lycklig just nu, fy fan va härligt.
Edit: Just det, vi såg MacGruber - 2/5 också, jag föreställde mig en mix på MacGyver och Die Hard 1, och det var ungefär vad jag fick, fast inte så jävla bra. Hade verkligen sina stunder och Deall har fått ett citat att använda för resten av sitt liv till mycket gott (ont, pedofilvarning deluxe) men det räckte inte riktigt.
precis vad jag ville höra! men var det en Cam version ni såg eller? hur var kvalitén?
Deall den jävla dåren hittade en bluraykvalitéjävel! Så det var ren orgasm för hela kroppen.
De tvart mumsigt med Expendables.. Fin bildkvalité med.
The Expendables - 3/5
Stark trea, lär ses om snart och ett givet köp på BD.
MacGruber - 2/5
En del oneliners i världsklass men alldeles för mycket skit för att uppnå mer än en tvåa.
The Expendables - 3/5
Stark trea, lär ses om snart och ett givet köp på BD.
MacGruber - 2/5
En del oneliners i världsklass men alldeles för mycket skit för att uppnå mer än en tvåa.
"Not for long"
Where the wild things are - 3/5
Önskar jag hade sett denna med en stor påse gräs och en bong.. Kändes lite som ett slöseri att se den med jobbet..
Önskar jag hade sett denna med en stor påse gräs och en bong.. Kändes lite som ett slöseri att se den med jobbet..
The Exorcism of Emily Rose
Bra film! Hade några riktigt coola meningar och scener, men den var inte mycket över medel.
Bra film! Hade några riktigt coola meningar och scener, men den var inte mycket över medel.
Tompus- Antal inlägg : 657
Gunless - 3/5
Hel ok Kanadensisk western komedi. Lagom med komedi dos för mig för att det inte ska bli långtråkigt och same old som komedier tenderar till att vara annars.
Hel ok Kanadensisk western komedi. Lagom med komedi dos för mig för att det inte ska bli långtråkigt och same old som komedier tenderar till att vara annars.
A Nightmare on Elm Street (2010)
Harry Brown (2009)
Harry Brown (2009)
Geten- Profeten Geten
Hellraiser II (1988)
Night of the living dead (1968)
Night of the living dead (1968)
Jon- Antal inlägg : 67
Den filmen är så underbart jävla bra!Jon skrev:Hellraiser II (1988)
Tompus- Antal inlägg : 657
Såg "Den gode, den onde, den fule" på Blu-ray igår. Som alla vet en mycket bra film
ElectricWizard- Antal inlägg : 254
Signs
The Expendables
jo, the expendables var väl vad man förväntade sig men jag var inte helt nöjd med hur klippningen var ibland och vissa specialeffekter var ganska jobbiga och fula. men jag är riktigt nöjd med filmen. action up your ass.
The Expendables
jo, the expendables var väl vad man förväntade sig men jag var inte helt nöjd med hur klippningen var ibland och vissa specialeffekter var ganska jobbiga och fula. men jag är riktigt nöjd med filmen. action up your ass.
the ice storm
jag tycker inte om Ang Lee's filmer alltså. han gör saker så långtråkiga.
jag tycker inte om Ang Lee's filmer alltså. han gör saker så långtråkiga.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Geten- Profeten Geten
Threads (1984). 8.5/10
Yes Man (2008). 5/10
Pulp Fiction (1994). 9/10
Yes Man (2008). 5/10
Pulp Fiction (1994). 9/10
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Religulous
alltså, Bill Maher är ett rövhål. han är inte ute efter att söka information eller att debattera, han är bara ute efter att jävlas med folk. han är lika irriterande som extremt religiösa människor. han är extremt antireligiös.
men det var ändå kul att se på. fan vad folk är vrickade.
alltså, Bill Maher är ett rövhål. han är inte ute efter att söka information eller att debattera, han är bara ute efter att jävlas med folk. han är lika irriterande som extremt religiösa människor. han är extremt antireligiös.
men det var ändå kul att se på. fan vad folk är vrickade.
Die Hard: With a Vengeance (1995) Blir bara bättre med åren.
Kanske dags att se 1 och 2 igen också. John McClane
Kanske dags att se 1 och 2 igen också. John McClane
Geten- Profeten Geten
Sida 33 av 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Liknande ämnen
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Någon som pysslar med film?
» Senast lästa bok