Skivpriser
+7
Monoliten
Friberg
Sire-Nahvas
Naurbereth
Svullet_Rektum
ThrashDave
Wolvie
11 posters
Metalforum Exiles :: Musik :: Chillout
Sida 3 av 3
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Sv: Skivpriser
Asså, det brukar också hända när jag bandar blandband på min egna stereo. Att det blir "tomrum". Därför föredrar jag att göra det på föräldrarnas stereo, fast de brukar bli lack för att jag spelar massa musik klockan 23 på kvällen, men igår var det rätt lugnt för dem iaf haha.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
MEN JAG FÖRSTÖRDE EN KÖPKASSETT
jorden går under för mig altså. seriöst. det var det värsta jag varit med om på länge så jag tröstköpte för ca 500-lappen och så mycket cash har jag inte blåst på skivor sedan...ja...det har hänt en gång tidigare...
jorden går under för mig altså. seriöst. det var det värsta jag varit med om på länge så jag tröstköpte för ca 500-lappen och så mycket cash har jag inte blåst på skivor sedan...ja...det har hänt en gång tidigare...
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Vänta nu.....Var de små plastbitarna inte bortplockade på en köpkassett? (inspelningsskyddet).
Eller är det alltså något riktigt fel på bandaren? Den där lilla armen som känner av inspelningsskyddet kanske är böjd eller nått i den stilen.
Eller är det alltså något riktigt fel på bandaren? Den där lilla armen som känner av inspelningsskyddet kanske är böjd eller nått i den stilen.
det var ett RIKTIGT JÄVLA satansfel på spelaren.
när man trycker på play så AUTOMATISKT så följde suddaren med. ingen aning om hur det kan ha blivit så men jag tryckte i alla fall på play bara.
hade jag haft en super-dunder-kamera hade jag kunnat visa bilder också.
när man trycker på play så AUTOMATISKT så följde suddaren med. ingen aning om hur det kan ha blivit så men jag tryckte i alla fall på play bara.
hade jag haft en super-dunder-kamera hade jag kunnat visa bilder också.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Metalforum Exiles :: Musik :: Chillout
Sida 3 av 3
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet