allmänt: PC/Konsol-spel
+14
Xemtoth
Scullicon
Countess
Karate-Molin
Halonen666
Geten
Stenberg
Atlas Musclecore
Sire-Nahvas
Monoliten
Hammerheart
Friberg
Wolvie
Vitus
18 posters
Sida 1 av 7
Sida 1 av 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
allmänt: PC/Konsol-spel
årets Electronic Entertainment Expo (E3) går av stapeln om en dag.
vet inte hur insatta folk är men microsoft, nintendo och sony kommer att visa sina press konferanser live så om ni vill ha ett humm om vad det kommande spelåret har att komma med så föreslar jag att ni kollar.
vet att gamespot.com kommer att följa E3 ganska mycket. men antar att diverse andra sidor också lär göra det. som IGN.com och dylikt.
tankar? jag ser fan fram emot det. sånt här är alltid underhållande.
vet inte hur insatta folk är men microsoft, nintendo och sony kommer att visa sina press konferanser live så om ni vill ha ett humm om vad det kommande spelåret har att komma med så föreslar jag att ni kollar.
vet att gamespot.com kommer att följa E3 ganska mycket. men antar att diverse andra sidor också lär göra det. som IGN.com och dylikt.
tankar? jag ser fan fram emot det. sånt här är alltid underhållande.
Sv: allmänt: PC/Konsol-spel
Jag har aldrig följt det men jag hoppas kunna få lite updates på Diablo III, samt kommande Final Fantasy spel. Egentligen bör jag plugga men kan följa det vid sidan om så jag slipper stressa ut mig själv.
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Väntar ivrigt på vad Valve har att avslöja!
Friberg- Antal inlägg : 370
På Gamespot går det lätt att följa alla presskonferenser, de har nedräkningar också till när alla saker ska börja samt en "live cam" show där dom följer nån snubbe som är där (som jag har fattat det).
På Gametrailers finns även en trailer till kommande Force Unleashed 2, det ser riktigt lovande ut. Visst det är bara en cinematic men om spelet är samma anda så ser jag fram emot det.
På Gametrailers finns även en trailer till kommande Force Unleashed 2, det ser riktigt lovande ut. Visst det är bara en cinematic men om spelet är samma anda så ser jag fram emot det.
Wolvie- Soulreaper
bra feed på gametrailers.com, de har satt igång med förshow och grejer.
det sitter bara och buffrar fortfarande på gamespot.
det ska vara igång nu i alla fall!
det sitter bara och buffrar fortfarande på gamespot.
det ska vara igång nu i alla fall!
Riktigt bra coverage från Microsoft. Jag är helt blown away av Kinect, jag va hur skeptiskt som helst mot det innan men nu är jag i princip övertygad. Får se om Sonys egna grej (eyepet?) är lika imponerande. Dansspelet och Ubisofts fitness spel är jag väldigt sugen på, båda skulle vara ett skitbra sätt för mig att bränna bort lite av magen.
Kommande Metal Gear Solid va jag också imponerad av, har aldrig spelat något av dom tidigare men det här såg ritkigt ballt ut. Den nydesignade lådan skulle passa riktigt fint här i mitt rum
Edit: Crytekspelet verkar väldigt intressant också. Inget av de tre stora titlarna på Xbox har jag aldrig riktigt varit inne i, Halo är väl bra som multiplayer men jag är otroligt trött på FPS.
Kommande Metal Gear Solid va jag också imponerad av, har aldrig spelat något av dom tidigare men det här såg ritkigt ballt ut. Den nydesignade lådan skulle passa riktigt fint här i mitt rum
Edit: Crytekspelet verkar väldigt intressant också. Inget av de tre stora titlarna på Xbox har jag aldrig riktigt varit inne i, Halo är väl bra som multiplayer men jag är otroligt trött på FPS.
Wolvie- Soulreaper
EA hade också sin presentation idag. inget speciellt förutom dead space 2 och det helt nya spelet bulletstorm som verkar hur bra som helst. kommer ivrigt följa det för jag är hur spelsugen som helst.
sisa konferansen för idag bli ubisoft som börjar om cirka över en timme. den lär bli rätt spännande.
jag skiter ärligt talat i alla fitness spel och sånt där man ska skannas av en kamera och inte ha en kontroll i handen. jag trro om man verkligen vill komma i form och gå ner i vikt så gör man på ett ordentligt vis och förlitar sig inte på ett spel.
sisa konferansen för idag bli ubisoft som börjar om cirka över en timme. den lär bli rätt spännande.
jag skiter ärligt talat i alla fitness spel och sånt där man ska skannas av en kamera och inte ha en kontroll i handen. jag trro om man verkligen vill komma i form och gå ner i vikt så gör man på ett ordentligt vis och förlitar sig inte på ett spel.
Grejen är att det som verkligen krävs för många är motivation och ifall det kan göras till en kul grej i form av ett spel som görs hemma, som är kul och belönar på sätt som kanske inte bara syns på kroppen så är det hur bra som helst. Sen hela paketet med Kinect och spel och så kostar det mindre än ett gymkort. Spelen som jag har fattat fungerar som vilken annan fitness grupp man är med i på ett gym. Jag tror på det iaf men alla är vi olika.Vitus skrev:jag skiter ärligt talat i alla fitness spel och sånt där man ska skannas av en kamera och inte ha en kontroll i handen. jag trro om man verkligen vill komma i form och gå ner i vikt så gör man på ett ordentligt vis och förlitar sig inte på ett spel.
Wolvie- Soulreaper
holy shit vad bra ubisoftkonferansen var.
nya assassin's creed
ghost recon future soldier
driver san fransisco
shaun white skateboarding
m.fl.
asbra.
nya assassin's creed
ghost recon future soldier
driver san fransisco
shaun white skateboarding
m.fl.
asbra.
Fyfan vad jag ska spela M&B när jag kommer hem idag.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Woho! Nytt 2D platform Donkey Kong!
Wolvie- Soulreaper
Och ett nytt TWISTED METAL!!! AWESOME
Wolvie- Soulreaper
Say whaaat? Twisted Metal 3 lär det ju inte klå dock.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Sony visade ett nytt Twisted Metal till PS3 som kommer snart. Det såg väldigt bra ut.
Wolvie- Soulreaper
Ska lägga in ett gott ord om detta för Snikich, vore ett perfekt coopbögande för trophyhunting!
sonys konferans laggade och hoppade fram och tillbaka mellan saker i streamen så jag slutade kolla tillslut för jag blev alldeles för förbannad.
aja, då var det slut med konferanser antar jag. måste säga att ubisoft var bäst. fick riktigt ståfräs för spel under det!
aja, då var det slut med konferanser antar jag. måste säga att ubisoft var bäst. fick riktigt ståfräs för spel under det!
Egentligen inget av Ubisoftspelen som jag fan intressant. Ingen av dom serierna har någonsin intresserat mig. Assassins Creed har jag dock inte provat men det är inget jag är sugen på ändå.
Såg däremot en ball trailer för ett nytt Bethestaspel, Brink. Kolla upp det på Gametrailers.
Såg däremot en ball trailer för ett nytt Bethestaspel, Brink. Kolla upp det på Gametrailers.
Wolvie- Soulreaper
Vitus skrev:
driver san fransisco
Say whaaaat?
Jag drömmer tillbaka till de fina tiderna med det första Driver, det riktiga Driver. Inget jävla gå ur bilen o böga där inte, bara du, din handkontroll och din jävla bil, vill fan ha en sån bil när ja tar körkort
Åh! Minns att jag brukade spela detta hos en polare, fan ascoolt! Men det fick mig att tänka på ett annat spel också, eller det kanske också är ett Driverspel? Men isåfall hade jag Driver och det minns jag inte att jag hade! I all fall, det var väl också ett bilspel och man kunde vara i Kuba bland annat! Äh!
EDIT: Såg nu att det var Driver 2, FAN! Vill ha dessa spelen igen! :.ech:
EDIT: Såg nu att det var Driver 2, FAN! Vill ha dessa spelen igen! :.ech:
Gäst- Gäst
Hahaha ja Driver 2 var det du tänkte på ja :echmil:
Driver 1 är bättre dock!
Driver 1 är bättre dock!
Jag har bara provat Driver 3 och det sög kuk...
Wolvie- Soulreaper
Där kunde man ju gå ur bilen o grejer, var bara skit det. Ettan för bövelen!
Plus att det va det absolut stelaste spel i den genren jag någonsin spelat. Bilarna hanterade som stridsvagnar och snubben va allmänt efterbliven. Plus att lyktstolpar och småträd va gjorda i vibranium från Marveluniversumet och tvärstannade bilen utan att ens röra sig så man förlorade varenda uppdrag man tog ifall man nuddade något av dom.
Wolvie- Soulreaper
ETTAN!!!
Min dators grafikkort har gått isönder, den går inte att använda till något alls. Skit-kul!
Gäst- Gäst
Sida 1 av 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Liknande ämnen
» Spel att hata
» Allmänt - Böcker
» "Barn"-spel
» Dödsmetall: Allmänt skitsnack
» Senast införskaffat spel
» Allmänt - Böcker
» "Barn"-spel
» Dödsmetall: Allmänt skitsnack
» Senast införskaffat spel