SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
+33
Jihad
delarge
Bestial Death
patologen
Sictorment
Carrion
M-Morbid
Scullicon
BIFFonen 666
Tompus
Geten
Antagonist
Stenberg
Vitus
Friberg
Jandelin
Countess
Vargr
pissmannen
Snikich
Karate-Molin
pompepg
Monoliten
Atlas Musclecore
zjeveni
Sire-Nahvas
slothmachine
Naurbereth
Johan
Hammerheart
Xemtoth
Halonen666
Svullet_Rektum
37 posters
Sida 9 av 40
Sida 9 av 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
En fin IPA är ju inte helt fel!
Det finns förövrigt ett finskt Oktoberfestöl på systemet nu som jag provade lite idag. Inte helt dumt!
Det finns förövrigt ett finskt Oktoberfestöl på systemet nu som jag provade lite idag. Inte helt dumt!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
IPA är väl det förutom lager jag föredrar till starkare mat då... Men nja, IPA och köttmiddagar är inget jag kan relatera till. Fungerar fina fisken till fisk däremot!
/edit
Den här diskussionen borde man väl egentligen ha i den elitistiska öl-tråden... ! Men vad fan, sånt här händer.
Känner mig jävligt uppåt av någon anledning i varje fall, och det är rätt så härligt! Mindre härligt är att jag borde gå och lägga mig eftersom en gammal barndomskamrat ska komma över tidigt imorgon...
/edit
Den här diskussionen borde man väl egentligen ha i den elitistiska öl-tråden... ! Men vad fan, sånt här händer.
Känner mig jävligt uppåt av någon anledning i varje fall, och det är rätt så härligt! Mindre härligt är att jag borde gå och lägga mig eftersom en gammal barndomskamrat ska komma över tidigt imorgon...
När jag öppnade paketet med Epicus+Nightfall vinylerna och vek undan kartong-bitarna möttes jag av en stor tidningsartikel med rubriken ÄKTA VÄRMLÄNDSK VÄRME, och med tanke på vad som fanns inuti kunde jag inte undgå att slänga en tanke till Sebban som om det vore han som skickat mig detta paket som en varm björnkram af Doom.
En förjävorns härlig känsla iaf!
Vargr skrev:När jag öppnade paketet med Epicus+Nightfall vinylerna och vek undan kartong-bitarna möttes jag av en stor tidningsartikel med rubriken ÄKTA VÄRMLÄNDSK VÄRME, och med tanke på vad som fanns inuti kunde jag inte undgå att slänga en tanke till Sebban som om det vore han som skickat mig detta paket som en varm björnkram af Doom.
Jag har många järn i elden, många fingrar i kakburken, många fötter i fotbadet. Jag dyker upp när du minst anar det vart du minst anar det
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Äntligen lyckats vrida tillbaka dygnet och dessutom sova gott
Har uppkörning och skrivning den 23 nov!
Känns fan jävligt gött
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Känns fan jävligt gött
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Har äntligen fått upp min jävla rullgardin! Ingen mer insyn om natten och inget mer ljus som väcker mig ur min sömn Så Jävla Härligt!
Gäst- Gäst
Atlantean Kodex Så jävla härligt! Vad skulle man göra utan Geten?
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Kom på att jag hade den här postern i min Past Lives digipack igår och satte upp den på väggen... Så jävla härligt! Har velat ha något med Black Sabbath på väggen så länge jag kan minnas, men hade av någon anledning glömt bort den här. Så jefla snygg. Så jefla lycklig. Typ barndomsdröm som gick i uppfyllelse!
jag har den med. past lives är en sjukt underskattad liveplatta. finns väldigt mycket att hämta där.
Sitter och glor på en 1 timme och 36 minuter lång dokumentär gjord för 40årsjubileumet för Paranoid just nu... Sitter med största banansmilet över hela ansiktet och konstant gåshud. Ska kräma igenom plattan efter det här! Uääähhhhhh!
På fredag åker jag till Stockholm och ska kroga med polare som jag saknat sjukt mycket.. och på lördag BLIND GUARDIAN
SÅ SJUKT JÄVLA HÄRLIG hel det kommer bli..
SÅ SJUKT JÄVLA HÄRLIG hel det kommer bli..
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Dricker kaffe.
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Sitter och lyssnar på musiken på den här hemsidan http://www.divinity2.com/index_eng.html Asbra soundtrack till ett inte så asbra spel, även om det hade fet potential. Utöver det är jag mätt som satan, ska precis peta in en fet snus och har fått inspiration igen till att skriva text. Så i skrivande stund är det fan så jävla härligt.
Vitus skrev:jag har den med. past lives är en sjukt underskattad liveplatta. finns väldigt mycket att hämta där.
Den är helt underbar. Speciellt Hand Of Doom, man hör bara publikens jubel och så drar bassintrot igång. Ah!
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Fast det dåliga med de låtarna... Andra CD'n va? Är ju att de har samplat in publiken. Underligt album allt som allt på sätt och vis. Vad gäller låtarna på den andra plattan kör man ju hellre DVD'n med konserten utan att de har lagt in det där med publiken. Dock får man ju inte Sabotage-låtarna då som är ifrån en annan konsert. Häftigt att höra Megalomania i liveversion liksom, även om Ozzy låter förjävlig! (På ett bra sätt kanske?)
Fick chips av brodern!!!
SÅ JÄVLA HÄRLIGT
SÅ JÄVLA HÄRLIGT
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Precis tagit en runda Dawn Of War med en polare, det spelet är SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Vem vann?
Och vilket DoW spelade du/ni?
Och vilket DoW spelade du/ni?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Jag krossade honom och det var första, Dawn of War: Dark Crusade.
Sida 9 av 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Liknande ämnen
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
Sida 9 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet