SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
+33
Jihad
delarge
Bestial Death
patologen
Sictorment
Carrion
M-Morbid
Scullicon
BIFFonen 666
Tompus
Geten
Antagonist
Stenberg
Vitus
Friberg
Jandelin
Countess
Vargr
pissmannen
Snikich
Karate-Molin
pompepg
Monoliten
Atlas Musclecore
zjeveni
Sire-Nahvas
slothmachine
Naurbereth
Johan
Hammerheart
Xemtoth
Halonen666
Svullet_Rektum
37 posters
Sida 24 av 40
Sida 24 av 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Säger inte nej till hemmagjorda köttbullar, nypotatis, brunsås och lingonsylt...
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
LITE JÄVLA ÄLGFÄRS, för mycket daltande, vi behöver blod, död, gräddsås och färskpotatis, ingen jävla syltjävel!
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Helnöjd med kvällen igår! Blev krök i morsans lägenhet, sen så drog vi mot O'learys och såg Count Raven, kul att Fodde mindes mig när jag nämnde att det var jag som skrek åt honom på muskelrock, haha:
"Fodde, minns du på muskelrock när nån skrek "shit va gamla dem är!"? Det var jag!"
"Jaha det var du!" *garv*
Snacka lite med Fodde och fick hans plektrum, kul grej att ha kvar! SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!
"Fodde, minns du på muskelrock när nån skrek "shit va gamla dem är!"? Det var jag!"
"Jaha det var du!" *garv*
Snacka lite med Fodde och fick hans plektrum, kul grej att ha kvar! SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Näsan slutade nyss blöda, jag lyssnar på musik av Paul Anthony Romero, den snubben kan fan göra musik, lätt en av mina favoritkompositörer, och ja, vafan. Känns ganska härligt.
Hail Satan!
Detta är ju bara ett av alla jävla stycken han gjort liksom, de flesta har väl spelat något av Heroes-spelen eller kanske Might and Magic VI-IX? Han har ju gjort musiken till rubbet, grymt imponerad av hans skillz, det är ju så mycket olika grejer. Awesome.
Hail Satan!
Detta är ju bara ett av alla jävla stycken han gjort liksom, de flesta har väl spelat något av Heroes-spelen eller kanske Might and Magic VI-IX? Han har ju gjort musiken till rubbet, grymt imponerad av hans skillz, det är ju så mycket olika grejer. Awesome.
Missade bussen idag så nu ska jag sitta hemma och Färsa helt enkelt!
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Bor du på ett sådant ställe där du missar bussen och så är det kört?
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Pappa Doom skrev:Näsan slutade nyss blöda, jag lyssnar på musik av Paul Anthony Romero, den snubben kan fan göra musik, lätt en av mina favoritkompositörer, och ja, vafan. Känns ganska härligt.
Hail Satan!
AHHH, jag har spelet alla heroes spel förutom det senaste. Men musiken är så FUCKING A! Musiken i Heroes II tycker jag är sjukt mysig och ro givande
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Scullicon skrev:Bor du på ett sådant ställe där du missar bussen och så är det kört?
Haha ja nästan!
Missar ju religionskunskapen som börja kl 10 och så nästa lektion börjar inte förens 1345 och den bussen är i skolan 1300 så jag färsar hemma resten av dagen! känns ganska meningslöst att dra till skolan för en lektion
Halonen666- FÄRS
Jo en lektion orkar man ju inte dra dit för, saknar mitt sista år på gymnasiet, hade ledigt varje fredag, trodde dom drev med mig när jag fick schemat.
Jag hade ledig varannan onsdag och varje fredag sista året. Tyckte alltid synd om alla suckers som läste spanska och hade lektion två gånger i veckan medans jag läste finska och hade en lektion varannan vecka! Dock så ju finska OMÖJLIGT att lära sig. Deras jävla grammatik asså!
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Fan vad gött att vara ledig varje fredag!
Här är det fan fullsmockat schema varje vecka....
Här är det fan fullsmockat schema varje vecka....
Halonen666- FÄRS
Scullicon skrev:Jo en lektion orkar man ju inte dra dit för, saknar mitt sista år på gymnasiet, hade ledigt varje fredag, trodde dom drev med mig när jag fick schemat.
Jag hade något liknande, hade sjukt slappt schema ett tag där, även om man hade desto mer att göra då men ändå.
Führer skrev:Jag hade ledig varannan onsdag och varje fredag sista året. Tyckte alltid synd om alla suckers som läste spanska och hade lektion två gånger i veckan medans jag läste finska och hade en lektion varannan vecka! Dock så ju finska OMÖJLIGT att lära sig. Deras jävla grammatik asså!
Jag läste Mandarin, kinesiska.
hade 2 lektioner i veckan,. men ändå fan lärde man sig inget, skönt att den tiden är över.
Va riktigt härligt att sitta på torsdag eftermiddag och tala om hur länge man skulle sova morgonen därpå.
Skadeglädje är den sanna glädjen.
Jag läste spanska i 4 år och Tyska i ett år, är nå enormt mycket bättre på tyska än spanska, vilket kanske inte säger så jättemycket men ändå.
Scullis! Pratar du bred göteborgska? Kollade på första avsnittet av Sveriges mästerkock förut, vilket var i Götet och knappt en enda jävel snackade ju för fan dialekten, jag blev besviken.
Scullis! Pratar du bred göteborgska? Kollade på första avsnittet av Sveriges mästerkock förut, vilket var i Götet och knappt en enda jävel snackade ju för fan dialekten, jag blev besviken.
Andra deltävlingen för mig i Rockkarusellen imorgon, härligt!
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
Nej Tyvärr,. född här men växt upp ute på landsbygden, först tillbakaflyttad nu i veckorna, De är ganska dåligt med den dialekten faktiskt, sällan man träffar på folk med riktigt härlig göteborgska.
Det verkar vara en döende dialekt, likt många andra här i landet. Det finns folk i Värmland som fortfarande hissa flaggan i topp och snackar brett som fan men det känns som vi blir färre till antalet. Folk flyttar ju till Karlstad och försöker snacka Stockholmska i all sin storstadskomplex. Vidrigt. Inget ont mot stockholmare eller stockholmska men Karlstad ligger i Värmland liksom. Det verkar folk där inte fatta dock. Som lokalpatriot och byfåne är det ju delvis mitt uppdrag att hosta och tvinga på folk skuldkänslor när de inte snackar som de egentligen snackar.
Jag vägrade att ta åt mig dialekten där jag växte upp.
Folk talar som bondkomikerna Stefan och Krister där ute.....
Höll hårt på den lilla göteborgska jag har men den är nästan borta.
Blir ju inte bättre för att man är halv smålänning heller.
Stockholmskan har jag inte mycket för däremot
I samband med sådana är jag gärna mer Göteborgare än va jag är.
Folk talar som bondkomikerna Stefan och Krister där ute.....
Höll hårt på den lilla göteborgska jag har men den är nästan borta.
Blir ju inte bättre för att man är halv smålänning heller.
Stockholmskan har jag inte mycket för däremot
I samband med sådana är jag gärna mer Göteborgare än va jag är.
Låter som en liten konflikt i identiteten, själv brölar jag på med min halvnorska och byter ut vokaler så det står härliga till. Men så har jag, förutom 7 månader i Lappland, alltid bott i Säffle kommun, uppväxt på landet där det pratas bredare också, wunderbart.
min bea kommer ju från värmland och jag är glad att hon inte pratar som de gör i t ex grums, trots att hon växte upp i närheten.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Allt med Grums är ju jävligt fel men så hemsk dialekt har de då inte, nu är du ute på hal is :demån:
Pappa Doom skrev:Låter som en liten konflikt i identiteten, själv brölar jag på med min halvnorska och byter ut vokaler så det står härliga till. Men så har jag, förutom 7 månader i Lappland, alltid bott i Säffle kommun, uppväxt på landet där det pratas bredare också, wunderbart.
Nja konflikt och konflikt, Resultatet är några ord från smålänskan, några uttryck från göteborg och ingen riktig dialekt alls.
Härlig blandning bara.
Värmlänska låter förbannat härligt,
Däremot gnälligt Örebrosnack går inte hem.
Det finns äldre som fortfarande snackar det kan jag säga, har träffat flera. Om vi nu har samma idé av riktig stockholmska då.
Stockholmskan kanske oxå är utdöende,.
Men ändå så är de lätt att känna igen den om man är tex i Göteborg,
Skiljer sig ju lite.
Men ändå så är de lätt att känna igen den om man är tex i Göteborg,
Skiljer sig ju lite.
Sida 24 av 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Liknande ämnen
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
Sida 24 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet