SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
+33
Jihad
delarge
Bestial Death
patologen
Sictorment
Carrion
M-Morbid
Scullicon
BIFFonen 666
Tompus
Geten
Antagonist
Stenberg
Vitus
Friberg
Jandelin
Countess
Vargr
pissmannen
Snikich
Karate-Molin
pompepg
Monoliten
Atlas Musclecore
zjeveni
Sire-Nahvas
slothmachine
Naurbereth
Johan
Hammerheart
Xemtoth
Halonen666
Svullet_Rektum
37 posters
Sida 13 av 40
Sida 13 av 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Kör hårt med träningen !
Försöker själv köra tre pass i veckan...
Försöker själv köra tre pass i veckan...
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Nej verkligen inte hoppas att mitt innerboende blivit av med dem annars flyttar jag till mitt nya boende i förväg..
Vafan, möss är inte så farligt. Bor man i hus så är det nästan obligatoriskt med ohyra. Upp med några råttfällor bara.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
DET SNÖAR!!!
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Jag hör att du inte behöver sköta mycket skottning i alla fall!
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Pappa Doom skrev:Jag hör att du inte behöver sköta mycket skottning i alla fall!
Kan vara skoj att skotta
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Är det SKOTTår i år eller?
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Fan va härligt att bo i en sketen lägenhet och slippa skotta.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Halonen666 skrev:Pappa Doom skrev:Jag hör att du inte behöver sköta mycket skottning i alla fall!
Kan vara skoj att skotta
Du ska in på närmaste mentalsjukhus ögonaböj. Och ja, det är gött att bo i lägenhet så man slipper skiten, så funkade det inte innan 2008 asså, jävla helvete.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Det är väl inte Apotekarnes Julmust Light du tycker är äcklig? För den är typ godast.Geten skrev:Dricker en julmust just nu. Fan vad äcklig den är.
delarge- Antal inlägg : 39
Det är apotekarens som har mest smak och minst socker. ICAs blir så otroligt äcklig, speciellt när den är avslagen.
Gäst- Gäst
Blev Lund av nu?Naurbereth skrev:hoppas att mitt innerboende blivit av med dem annars flyttar jag till mitt nya boende i förväg..
delarge skrev:Blev Lund av nu?Naurbereth skrev:hoppas att mitt innerboende blivit av med dem annars flyttar jag till mitt nya boende i förväg..
Nej, det är tyvärr lång kö-tid i Lund, det enda ställe i Skåne jag lyckats hitta något är Landskrona så får blir det under en tid ialla fall..
Se upp för mördararaber på parkeringsplatsen bara!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Lugnt ju, dem slår bara ihjäl pensionärer.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
delarge skrev:Det är väl inte Apotekarnes Julmust Light du tycker är äcklig? För den är typ godast.Geten skrev:Dricker en julmust just nu. Fan vad äcklig den är.
Glöm inte Zeunerts! Den är bäst, alla kategorier. Mustigare julmust får man leta efter.
All sockerdricka är äckligt.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Mördararaber är inget problem, snarare flirtaraber man ska akta sig för..
bara att säga "jag är jude" så händer en av två saker. de slår ihjäl dig eller så misshandlar de dig fysiskt och med lite glåpord. men flörta gör de inte!
Därav att jag aldrig yttrar mig för dem om det, dessutom tror de ofta att jag är en av dem eftersom att jag har mellanöstern-drag därför kan jag tro att jag råkat ut för att de flirtar mycket...
Ingen snö här nere i Skåne! Skönt!!
Se till och inte klä dig glammigt för då bryr de sig inte. Metal-brudar skrämmer dom.
Men Landskrona är betydligt bättre än bondehålan Blentarp, för där finns åtminstone köpcentrum och restauranger till skillnad från "lannet".
Malmö har också officiellt blivit hårdrockarnas stad i Skåne. Förut var det esteternas och indiepoparnas stad men det har blivit bättre på senare dar. För 3 år sedan fanns bara Hellnight vid centralen som alternativ och stället sög på musik då de blandade alltifrån grunge till hårdrock. Ingen brydde sig när de spelade Nirvana, men när Dio's Holy Diver hördes i högtalarna samlades alla på stora dansgolvet i mitten. Stämningen blev mäktig!
2008 fanns Bodoni på lördagar men då var det bara glam/sleaze som spelades, typ som Harry B James i sthlm. Nu finns det ett nyöppnat (nja, inte så nyöppnat, hade premiär i januari detta året) rockhak som heter Distortion med stans bästa dj:s och finns på nattklubben Deep varje lördagar mellan 23 till 05. Musikutbudet där påminner väldigt mycket om Rocks i sthlm. Tyvärr är det 20-års gräns.
Och sedan har vi en ännu mer nystartad fredagsklubb som heter Metalized och är grundad av helgonanvändaren "Glädjesmäck". För mer info besök hans pres på helgon.
Stället var fullsmockat med långhåriga hårdrockare när den hade premiär 29 oktober. Och ett stort dansgolv är ett plus. Jag vet inte hur många ställen i Skåne som spelar Manowar och Amon Amarth, jag tror det är det första stället som gör det.
Lite smakprov vad som spelas på haket:
https://www.youtube.com/watch?v=E9SuRJww7e4
https://www.youtube.com/watch?v=On-31Yygt3g
https://www.youtube.com/watch?v=M8WFl4Mo1yM
https://www.youtube.com/watch?v=2AXaKiGl_Hw
Oj vad långt det blev nu, men det bjuder jag på.
Haha, det finns gott om såna i Landskrona, speciellt gubbar som stöter på en. Fråga en person som har precis flyttat till Göteborg.Naurbereth skrev:snarare flirtaraber man ska akta sig för..
Se till och inte klä dig glammigt för då bryr de sig inte. Metal-brudar skrämmer dom.
Men Landskrona är betydligt bättre än bondehålan Blentarp, för där finns åtminstone köpcentrum och restauranger till skillnad från "lannet".
Malmö har också officiellt blivit hårdrockarnas stad i Skåne. Förut var det esteternas och indiepoparnas stad men det har blivit bättre på senare dar. För 3 år sedan fanns bara Hellnight vid centralen som alternativ och stället sög på musik då de blandade alltifrån grunge till hårdrock. Ingen brydde sig när de spelade Nirvana, men när Dio's Holy Diver hördes i högtalarna samlades alla på stora dansgolvet i mitten. Stämningen blev mäktig!
2008 fanns Bodoni på lördagar men då var det bara glam/sleaze som spelades, typ som Harry B James i sthlm. Nu finns det ett nyöppnat (nja, inte så nyöppnat, hade premiär i januari detta året) rockhak som heter Distortion med stans bästa dj:s och finns på nattklubben Deep varje lördagar mellan 23 till 05. Musikutbudet där påminner väldigt mycket om Rocks i sthlm. Tyvärr är det 20-års gräns.
Och sedan har vi en ännu mer nystartad fredagsklubb som heter Metalized och är grundad av helgonanvändaren "Glädjesmäck". För mer info besök hans pres på helgon.
Stället var fullsmockat med långhåriga hårdrockare när den hade premiär 29 oktober. Och ett stort dansgolv är ett plus. Jag vet inte hur många ställen i Skåne som spelar Manowar och Amon Amarth, jag tror det är det första stället som gör det.
Lite smakprov vad som spelas på haket:
https://www.youtube.com/watch?v=E9SuRJww7e4
https://www.youtube.com/watch?v=On-31Yygt3g
https://www.youtube.com/watch?v=M8WFl4Mo1yM
https://www.youtube.com/watch?v=2AXaKiGl_Hw
Oj vad långt det blev nu, men det bjuder jag på.
Fått jobb på Premo nu! F.o.m. den 20:e November, jobbar Lördag - Onsdag.
Blir intressant att anpassa livet till nattarbete, och att jobba helger... Tur att det bara är tillfälligt, hehe.
I alla fall, härligt!
Blir intressant att anpassa livet till nattarbete, och att jobba helger... Tur att det bara är tillfälligt, hehe.
I alla fall, härligt!
Sida 13 av 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Liknande ämnen
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
Sida 13 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet