Senast sedda film
+30
Pava
Countess
Metaltrash
slothmachine
AdverseSphere
Halonen666
patologen
Karate-Molin
Naurbereth
Sire-Nahvas
Svartesmeden
Xemtoth
Bestial Death
M-Morbid
Tompus
Antagonist
Johan
Vargr
pissmannen
Stenberg
Sictorment
Carrion
Hammerheart
Svullet_Rektum
Snikich
Atlas Musclecore
Monoliten
BIFFonen 666
Vitus
Geten
34 posters
Sida 15 av 40
Sida 15 av 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Sv: Senast sedda film
I just like to watch you guys.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Black Dynamite (2009)
Snacka om en lyckad spoof på blaxploitationfilmer.
Who the hell is interrupting my kung fu?
Snacka om en lyckad spoof på blaxploitationfilmer.
Who the hell is interrupting my kung fu?
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Trancers (1985) Lite som en Blade Runner light ibland.
Megaforce (1982) Glorious 80s action cheese!
Oh, I just wanted to say good-bye and remind you that the good guys always win, even in the eighties.
Megaforce (1982) Glorious 80s action cheese!
Oh, I just wanted to say good-bye and remind you that the good guys always win, even in the eighties.
Geten- Profeten Geten
How to Train Your Dragon (2010) Bästa sättet att starta det nya året var att se förra årets bästa äventyrsfilm.
Geten- Profeten Geten
Love Guru (2008)
Kung som fan, liksom för det mesta där Mike Myers har huvudrollen!
Kung som fan, liksom för det mesta där Mike Myers har huvudrollen!
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
blev hyfsat mycket film hos Echmilinator de senaste dagarna. vet inte om jag minns allt eller om det är i ordning.
Inferno
Zombie: The nights of terror (eller burial ground om man föredrar den titeln)
Fubar
Phenomena
Fubar (ja, igen. Give'r!)
The Warriors
Tenebre
var nog det. lite random tv-serietittande utspritt imellan filmtittandet med. Måste köpa Klovnboxen.
Inferno
Zombie: The nights of terror (eller burial ground om man föredrar den titeln)
Fubar
Phenomena
Fubar (ja, igen. Give'r!)
The Warriors
Tenebre
var nog det. lite random tv-serietittande utspritt imellan filmtittandet med. Måste köpa Klovnboxen.
Spider Baby DÅ?
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Troja
Såg den mest i undervisnings syfte denna gång, har sett den en gång förut men då var det mest fokus på karlarna då...
Bra film ialla fall, mycket fina bilder..
Såg den mest i undervisnings syfte denna gång, har sett den en gång förut men då var det mest fokus på karlarna då...
Bra film ialla fall, mycket fina bilder..
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Hellraiser III: Hell on earth
Sweatshop
"Ett gäng snygga och stenhårda gothpunkare intar en övergiven lagerlokal för att ställa till med årets warehouse-rave, men törstiga och kåta som de är har de snart blivit tillräckligt fulla för att ägna varandra mer uppmärksamhet än själva festen. I den svettiga dimman av alkohol, droger och pumpande musik märker ingen att den första objudna gästen redan har anlänt: en omänsklig, blodtörstig best med en hammare på hundra kilo."
den här filmen SUGER. utifrån den beskrivningen så borde detta vara den bästa slashern gjord under tvåtusentalet men istället blir det den sämsta jäkla skiten ja sett. bortsett från några najs släggdödsscener så är detta bara förjäääävligt. kass dialog, kasst filmat och klippt, ingen story att tala om. skaparna borde skämmas.
Sweatshop
"Ett gäng snygga och stenhårda gothpunkare intar en övergiven lagerlokal för att ställa till med årets warehouse-rave, men törstiga och kåta som de är har de snart blivit tillräckligt fulla för att ägna varandra mer uppmärksamhet än själva festen. I den svettiga dimman av alkohol, droger och pumpande musik märker ingen att den första objudna gästen redan har anlänt: en omänsklig, blodtörstig best med en hammare på hundra kilo."
den här filmen SUGER. utifrån den beskrivningen så borde detta vara den bästa slashern gjord under tvåtusentalet men istället blir det den sämsta jäkla skiten ja sett. bortsett från några najs släggdödsscener så är detta bara förjäääävligt. kass dialog, kasst filmat och klippt, ingen story att tala om. skaparna borde skämmas.
Jesus Christ!
Geten- Profeten Geten
Sweatshop ska jag fan se snarast, en stor jävla slägga är fan vapnet som ska användas. Sen om den är så dålig som Mäster Vitus lovar så ja, vafan. Då har jag dödat lite tid bara. Brukar förvisso irritera ihjäl mig på ologiska jävla puckon till ungdomar och allt det där som "hör till" men återigen, vafan. Tänker se Sweatshop och vara inställd på skit, då lär det bli succé!
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Hahaha jag hatar fan Gummo lika lite som jag älskar den (?!). Vidrig, konstig film med asbra soundtrack.
Sådär, Sweatshop är avklarad och genomtittad. Fan va dålig den var. Sista 12-14 minuterna var ju helt underbara, jag satt och tokgarvade, resten var en jävla plåga att titta på. Förutom nått fruntimmer som var ögongodis då, och släggan var nice. 1/5
I tooooold you sooooo.
gav den också en etta. förövrigt så är killen med släggan väldigt väldigt lik en boss i spelet borderlands för de som spelat det. Sledge!
fast istället för ball metall och spikar så har han en jäkla pälskappa på sig
gav den också en etta. förövrigt så är killen med släggan väldigt väldigt lik en boss i spelet borderlands för de som spelat det. Sledge!
fast istället för ball metall och spikar så har han en jäkla pälskappa på sig
Sledge ja! Man fick väl en shotgun av honom med sjukt nice meleeskada? Jag och Deall spelade ju Borderlands som aset förr om du kanske minns.
Såg The Squid and the Whale under mitt Säffle-besök. Ganska mycket Happiness-stuk och en del hyfsat obekväma scener men jag gillade den.
Gäst- Gäst
Scott Pilgrim vs the World - 3/5
Vilken film! Vet inte om jag älskar eller hatar den.. Jaja, vid uppvägning så ger jag den en trea.
Hachiko: A Dog's Story (2009) - 3/5
Mysig kanske men för att vara en Lasse Hallström film så blev jag nästan lite besviken. Storyn kände en allt igen sen innan, minns inte om jag sett andra filmen eller om man sett nått tecknat om samma berättelse, men kändes som om en redan sett allt, lite tv-produktion nästan.
Monty Python's The Meaning of Life - 4/5
The Squid and the Whale - 4/5
Hade en femma på filmen innan men väljer att sänka till en fyra. Fantastisk film iaf och en underbar debut av Noah Baumbach. Måste se hans nya Greenberg snart.
Vilken film! Vet inte om jag älskar eller hatar den.. Jaja, vid uppvägning så ger jag den en trea.
Hachiko: A Dog's Story (2009) - 3/5
Mysig kanske men för att vara en Lasse Hallström film så blev jag nästan lite besviken. Storyn kände en allt igen sen innan, minns inte om jag sett andra filmen eller om man sett nått tecknat om samma berättelse, men kändes som om en redan sett allt, lite tv-produktion nästan.
Monty Python's The Meaning of Life - 4/5
The Squid and the Whale - 4/5
Hade en femma på filmen innan men väljer att sänka till en fyra. Fantastisk film iaf och en underbar debut av Noah Baumbach. Måste se hans nya Greenberg snart.
The Squid and the Whale ja, funderar på att sänka min trea till en tvåa, jag tyckte verkligen inte den var så jävla bra, klart det var härligt kaos i familjen och jag gillade uppdelningarna och hur det blev mer och mer utflippat och övertydligt hur det såg ut etc, men det höll inte i längden, jag blev bara irriterad på karaktärerna efter ett tag, på fel sätt och slutet var ju katastrofalt dåligt Nej, det får fan bli en tvåa.
The Quest (1996) Bloodsport it ain't.
Geten- Profeten Geten
Sida 15 av 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Liknande ämnen
» Senast sedda film
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel