Senast sedda film
+30
Pava
Countess
Metaltrash
slothmachine
AdverseSphere
Halonen666
patologen
Karate-Molin
Naurbereth
Sire-Nahvas
Svartesmeden
Xemtoth
Bestial Death
M-Morbid
Tompus
Antagonist
Johan
Vargr
pissmannen
Stenberg
Sictorment
Carrion
Hammerheart
Svullet_Rektum
Snikich
Atlas Musclecore
Monoliten
BIFFonen 666
Vitus
Geten
34 posters
Sida 27 av 40
Sida 27 av 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Sv: Senast sedda film
Inte sett den filmen ännu, bara delar av den, och de delarna var fan asroliga. Blodigt och kul alltså. PARTY´S OVER!
Har du sett Meet The Feebles då, när vi ändå är inne på Peter Jackson?
Har du sett Meet The Feebles då, när vi ändå är inne på Peter Jackson?
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
Nej. Är den bra?
Countess- Antal inlägg : 1265
Jag har inte sett hela filmen, det jag sett är kung! Tänk dig den barnförbjudna versionen av Mupparna, där har du Meet The Feebles!
Muppar i en värld av våld, sex, knark och så vidare.
Muppar i en värld av våld, sex, knark och så vidare.
sett meet the feebles på tok för många gånger. verkligen en film man INTE vill se om och om igen. inte direkt min favorit jackson-innan-sagan-om-ringen film heller.
Alright, inte sett hela filmen själv, bara delar av den. Ska se den om och om igen och se själv vad som sker!
Pink Floyd The Wall och Evil Dead.
The Wall är alltid lika kul att kolla på och samma med Evil Dead.
Måste verkligen se Evil Dead II och III.
Tittade på Halloween härom dagen för första gången på typ 5 år eller något.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Carrion skrev:Pink Floyd The Wall och Evil Dead.
Vi kan ha en gore-kväll någon gång och se massa köttiga zombiefilmer!
Countess- Antal inlägg : 1265
Jag och Bolle gjorde ju alltid det innan.
Asnice ju så det måste ta och göra!
Asnice ju så det måste ta och göra!
Senaste film jag såg på var För Några Få Dollar med Clint Eastwood, riktigt bra Westernfilm.
The Legend of Hell House (1973) Gammal goding i genren hemsökt hus. Sevärd om man gillar sånt.
The Exorcist III (1990) Väntat länge med att se denna (igen? hmm...) för den rätta känslan behövde infinna sig. Kan bero på att film #2 inte är så bra. Tredje är mycket bra men det är synd att producenterna, eller helt enkelt gubbarna i kostym som bara tänker på pengar, beblandade sig i och t.ex. stoppade in en helt onödig exorcismscen i slutet. Boken den är baserad på och större delen av filmen är en deckare med övernaturliga inslag, såatte. George C. Scotts monolog om vad hans karaktär tror på är ett av de bästa filmcitaten jag känner till!
Battle: Los Angeles (2011) Rätt kul (fast inte bra?) att de numera gör filmer direkt anpassade för generationen som växt upp med spel som Gears of War och Modern Warfare. Ptja, om man gillar att se barntillåten krigspang-pang i två timmar så.
The Way Back (2010) Gulagfångar flyr och traskar från Sibirien till Indien. Den är epic men den känns inte epic. Den berör inte heller så mycket som den borde. Men jag tycker om filmer där folk vandrar långa sträckor. Känns som något man borde göra själv nån dag. Om man överlever blir man intressantast på festen.
The Green Hornet (2011) Så dålig att den blir kul typ. Seth Rogen börjar se ut som Will Ferrell.
The Exorcist III (1990) Väntat länge med att se denna (igen? hmm...) för den rätta känslan behövde infinna sig. Kan bero på att film #2 inte är så bra. Tredje är mycket bra men det är synd att producenterna, eller helt enkelt gubbarna i kostym som bara tänker på pengar, beblandade sig i och t.ex. stoppade in en helt onödig exorcismscen i slutet. Boken den är baserad på och större delen av filmen är en deckare med övernaturliga inslag, såatte. George C. Scotts monolog om vad hans karaktär tror på är ett av de bästa filmcitaten jag känner till!
Battle: Los Angeles (2011) Rätt kul (fast inte bra?) att de numera gör filmer direkt anpassade för generationen som växt upp med spel som Gears of War och Modern Warfare. Ptja, om man gillar att se barntillåten krigspang-pang i två timmar så.
The Way Back (2010) Gulagfångar flyr och traskar från Sibirien till Indien. Den är epic men den känns inte epic. Den berör inte heller så mycket som den borde. Men jag tycker om filmer där folk vandrar långa sträckor. Känns som något man borde göra själv nån dag. Om man överlever blir man intressantast på festen.
The Green Hornet (2011) Så dålig att den blir kul typ. Seth Rogen börjar se ut som Will Ferrell.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Donnie Darko
Rätt bra film, fick en att tänka lite. Helt klart sevärd!
Rätt bra film, fick en att tänka lite. Helt klart sevärd!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Dead Silence (2007) och Paranormal Activity (2007). Tvingade Kribbe att titta på dem med mig.
Geten- Profeten Geten
Jandelin skrev:Senaste film jag såg på var För Några Få Dollar med Clint Eastwood, riktigt bra Westernfilm.
Den är härlig!
Gäst- Gäst
Dead Silence och Paranormal Activity.
Jag gillade Dead Silence mest, men den andra var helt klart sevärd.
Jag gillade Dead Silence mest, men den andra var helt klart sevärd.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 (2010) 2½h lång prolog till sista filmen.
Hobo with a Shotgun (2011) Hade en trailer med i Grindhouse? Minns inte den, men det stämmer säkert. Är den typen av film. Gillar man Planet Terror och Machete så borde man gilla Hobo också.
Hobo with a Shotgun (2011) Hade en trailer med i Grindhouse? Minns inte den, men det stämmer säkert. Är den typen av film. Gillar man Planet Terror och Machete så borde man gilla Hobo också.
Geten- Profeten Geten
Fyran då?
Geten- Profeten Geten
de där var utspridda över flera dagar. så fyran kommer en annan dag. tvåan är bäst än så länge. och trean sämst.
Out for Justice (1991)
Under Siege (1992)
Under Siege 2: Dark Territory (1995)
Executive Decision (1996)
Steven Seagal x 4. Hade inte sett Out for Justice förut. Snubben hade fan karisma i början av sin karriär. Hur kunde det gå så utför?
Bad ass! Hade inte muckat gräl med Stevie ca 1991.
Under Siege (1992)
Under Siege 2: Dark Territory (1995)
Executive Decision (1996)
Steven Seagal x 4. Hade inte sett Out for Justice förut. Snubben hade fan karisma i början av sin karriär. Hur kunde det gå så utför?
Bad ass! Hade inte muckat gräl med Stevie ca 1991.
Geten- Profeten Geten
sant det. Gino var killen med skillen. Raka motsatsen till jackie chans typiska "I don't want trouble!" karaktärer.
Critters 4 (sådärja)
Critters 4 (sådärja)
Såg på Fubar och Farsan igår.
Fubar var mer intressant som koncept än hur det hela levererades, men funkade helt ok. 6/10 eller så skulle jag ge den. Blir väl att se tvåan här någon gång också.
Farsan... Vettefan, man såg ju Jalla Jalla på bio när man var tio-elva bast och fixade den senare på VHS, så lite nostalgi och andra sentimentala känslor till den där karln! Men en typisk Josef Fares rulle, varken riktigt bra eller dålig. Ger även denna 6/10. Filmen gav oss i alla fall konceptet "machosallad".
Fubar var mer intressant som koncept än hur det hela levererades, men funkade helt ok. 6/10 eller så skulle jag ge den. Blir väl att se tvåan här någon gång också.
Farsan... Vettefan, man såg ju Jalla Jalla på bio när man var tio-elva bast och fixade den senare på VHS, så lite nostalgi och andra sentimentala känslor till den där karln! Men en typisk Josef Fares rulle, varken riktigt bra eller dålig. Ger även denna 6/10. Filmen gav oss i alla fall konceptet "machosallad".
The Terminal (2004)
Cast Away (2000)
The Snow Walker (2003)
2 x Hanks i repris + en tafatt överlevnadsfilm.
Cast Away (2000)
The Snow Walker (2003)
2 x Hanks i repris + en tafatt överlevnadsfilm.
Geten- Profeten Geten
Shaolin Soccer (2001)
Bara för att. Inte alls lika bra som jag minns den, men fan inte dålig heller. Var väl mycket ballare när man var 12-13 bast. Fin familjefilm.
6.5/10
La Chiesa (1989)
I'm digging it! Massgrav med häxor och demoner, en stor katedral/kyrka, jailbait, gammal biskop och boss nigger präst. Gillade känslan igenom hela filmen, den typ av skräckfilm jag gillar helt enkelt. Smakfullt.
8/10
Bara för att. Inte alls lika bra som jag minns den, men fan inte dålig heller. Var väl mycket ballare när man var 12-13 bast. Fin familjefilm.
6.5/10
La Chiesa (1989)
I'm digging it! Massgrav med häxor och demoner, en stor katedral/kyrka, jailbait, gammal biskop och boss nigger präst. Gillade känslan igenom hela filmen, den typ av skräckfilm jag gillar helt enkelt. Smakfullt.
8/10
The Deer Hunter (1978)
Har inte sett denna på typ 6 eller 7 år.
Så jävla fantastisk är den och kommer alltid vara det.
Rysk roulette-scenen är så jävla bra också. Sjuk men riktigt bra!
9/10
Har inte sett denna på typ 6 eller 7 år.
Så jävla fantastisk är den och kommer alltid vara det.
Rysk roulette-scenen är så jävla bra också. Sjuk men riktigt bra!
9/10
Rosa Pantern 2 (2009)
Steve Martin har jag gillat på de flesta filmer som han har medverkat i och i den här filmen så tyckte jag att han var rätt så bra i filmen. Annars så tyckte jag att filmen var rätt så bra fast det fanns en del scener i filmen var rätt så överdrivna.
7/10
Steve Martin har jag gillat på de flesta filmer som han har medverkat i och i den här filmen så tyckte jag att han var rätt så bra i filmen. Annars så tyckte jag att filmen var rätt så bra fast det fanns en del scener i filmen var rätt så överdrivna.
7/10
Sida 27 av 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Liknande ämnen
» Senast sedda film
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise