Senast sedda film
+30
Pava
Countess
Metaltrash
slothmachine
AdverseSphere
Halonen666
patologen
Karate-Molin
Naurbereth
Sire-Nahvas
Svartesmeden
Xemtoth
Bestial Death
M-Morbid
Tompus
Antagonist
Johan
Vargr
pissmannen
Stenberg
Sictorment
Carrion
Hammerheart
Svullet_Rektum
Snikich
Atlas Musclecore
Monoliten
BIFFonen 666
Vitus
Geten
34 posters
Sida 19 av 40
Sida 19 av 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Sv: Senast sedda film
det jag gillar mest med det är ju att black dynamite verkade ju fatta hela grejen på direkten men ville få reda på om de andra visste också. därav den långa scenen. helt otroligt.
he had a staff with snakes intertwining all around that bitch.
sen just alla "of course!" "oh my god" och "yeah, yeah!" förhöjde det hela något enormt också. som om det var precis framför näsan på dom.
he had a staff with snakes intertwining all around that bitch.
sen just alla "of course!" "oh my god" och "yeah, yeah!" förhöjde det hela något enormt också. som om det var precis framför näsan på dom.
- Spoiler:
- Melt in your mouth -> M&Ms (And not in your hands.) -> Mars Candy -> Mars -> Ares -> Ram -> Aries -> Athena -> Athens, Greece -> Zodialogical Astronomy -> 785 BC -> 785 -> Topeka, Kansas -> Code Kansas -> Asnakedoc -> Asclepius -> Asclepius' Staff -> Snakes -> Apollo (Yeah. Thanks, lady.) -> Delphi -> Big Ass Snake -> South America Anaconda (What she said.) -> Anaconda Malt Liquor -> Gives you WHOOOO! -> Little Richard -> Gives you... Little Richard? -> Gives you... little dick.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
these buttery mothafuckas will melt in yo mouth.
GAHAHAHA! fantastiskt.
såg på murphy's law nyss. drar igenom de charles bronson filmer som ja haft på datorn i evigheter nu utan att se dom. känner att ja måste rensa hårddisken så behåller bara de filmer som jag verkligen gillat/känner för att se igen osv. denna var bra men ingen keeper. spårar ur rätt fort dock så det var härligt att se. patricia arquette som den snabbkäftade tonårstjuven som blir bronsons sidekick under hela filmen liksom! otippat.
GAHAHAHA! fantastiskt.
såg på murphy's law nyss. drar igenom de charles bronson filmer som ja haft på datorn i evigheter nu utan att se dom. känner att ja måste rensa hårddisken så behåller bara de filmer som jag verkligen gillat/känner för att se igen osv. denna var bra men ingen keeper. spårar ur rätt fort dock så det var härligt att se. patricia arquette som den snabbkäftade tonårstjuven som blir bronsons sidekick under hela filmen liksom! otippat.
Eight Crazy Nights - Adam Sandler som animerad. Lika galet och bra som vanligt.
Detroit Rock City - Underskattad ungdomsskildring. Vad gör man inte för att ha fått se KISS live på 70-talet ?
Detroit Rock City - Underskattad ungdomsskildring. Vad gör man inte för att ha fått se KISS live på 70-talet ?
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
Detroit Rock City är ju härlig!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Detroit Rock City tycker jag är förbannat skön film!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Den är go'.
Nu ska jag ta mod till mig och se The Room. Jag måste ta reda på first hand vad det handlar om. Önska mig lycka till. Skriver jag inte här igen vet ni vad som har hänt.
Nu ska jag ta mod till mig och se The Room. Jag måste ta reda på first hand vad det handlar om. Önska mig lycka till. Skriver jag inte här igen vet ni vad som har hänt.
Den handlar om bröstcancer och en kåt tonåring. Spoile'd it for ya.
Geten- Profeten Geten
Återstår att se!
Xemtoth skrev:Detroit Rock City tycker jag är förbannat skön film!
Visst är den! Så kult.
bara att instämma, detroit rock city äger.
sett: Hanzo the razor - sword of justice
den coolaste samurajen jag tror jag någonsin sett. det här är fan japsploitation.
sett: Hanzo the razor - sword of justice
den coolaste samurajen jag tror jag någonsin sett. det här är fan japsploitation.
Jepp, samurajer är alltid coola.
I spit on your grave (2011)
Fick tips att denna skulle vara jävla grisig osv. Visade sig vara rätt fel dock, men dög som lite slappunderhållning iaf.
Fick tips att denna skulle vara jävla grisig osv. Visade sig vara rätt fel dock, men dög som lite slappunderhållning iaf.
Kung Pow: Enter The Fist
Såg denna första gången för typ 6-7 år sedan. Så sjukt rolig på ett grymt löjligt sätt!
Monotutt-tjejen ser helt missbildad ut.
Såg denna första gången för typ 6-7 år sedan. Så sjukt rolig på ett grymt löjligt sätt!
Monotutt-tjejen ser helt missbildad ut.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Såg The Room igår. En surrealistisk upplevelse, minst sagt.
Mycket bröstcancer, kåta tonåringar OCH fotboll blev det va?
Geten- Profeten Geten
Cheech & Chong - Up In Smoke
Cheech & Chong - Next Movie
Båda filmerna är fan hysteriskt roliga, båda huvudpersonerna är skitsköna skådespelare och Tommy Chong visar verkligen framfötterna på marijuana-fronten!
10/10 får båda.
Cheech & Chong - Next Movie
Båda filmerna är fan hysteriskt roliga, båda huvudpersonerna är skitsköna skådespelare och Tommy Chong visar verkligen framfötterna på marijuana-fronten!
10/10 får båda.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Geten skrev:Mycket bröstcancer, kåta tonåringar OCH fotboll blev det va?
I don't wanna talk about it.
har typ sex olika cheech & chong filmer på DVD men aldrig sett på mera än två tror jag. tyckte de var trista som fan. och jag var ändå stenad när jag såg en av dom liksom. och det SKA man ju tydligen vara men inte blev det bättre för det.
Har inte sett de filmerna, inte heller Harold and Kumar. Det är verkligen illa.
Chong är härlig i That 70s Show dock, som Leo, synd bara att den rollen ibland blir lite för överdriven. Fast egentligen är det mest i slutet av serien, då den verkligen barkade åt helvete, plågas verkligen igenom de sista avsnitten för att få slut på det och kunna börja kolla om.
Chong är härlig i That 70s Show dock, som Leo, synd bara att den rollen ibland blir lite för överdriven. Fast egentligen är det mest i slutet av serien, då den verkligen barkade åt helvete, plågas verkligen igenom de sista avsnitten för att få slut på det och kunna börja kolla om.
Gäst- Gäst
The Wild Angels
ja, då har man sett den i alla fall. tror inte det är något direkt sevärt. finns två onödigt långa festscener och flera där de bara åker omkring på sina bågar, dom scenerna är också för långa. inga coola fighter eller dialoger heller.
The Angels har flera hakkors och järnkorsflaggor i sitt klubbhus osv och det finns en cool scen där pete fonda käftar emot en präst. men annars är det nog en film man kan skippa.
ja, då har man sett den i alla fall. tror inte det är något direkt sevärt. finns två onödigt långa festscener och flera där de bara åker omkring på sina bågar, dom scenerna är också för långa. inga coola fighter eller dialoger heller.
The Angels har flera hakkors och järnkorsflaggor i sitt klubbhus osv och det finns en cool scen där pete fonda käftar emot en präst. men annars är det nog en film man kan skippa.
Rolling Thunder (1977)
- What the fuck are you doing?
- I'm gonna kill a bunch of people.
Klassisk hämndfilm och äldsta filmen jag sett med Tommy Lee Jones som har en biroll här. Han såg ung ut en gång i tiden. Bisarrt!
The Harder They Come (1972)
Jamaicanskt kriminaldrama.
Death Rides a Horse (1967)
Spaghettiwestern.
Virgin Witch (1972)
Mycket naket och lite häxkonster.
- What the fuck are you doing?
- I'm gonna kill a bunch of people.
Klassisk hämndfilm och äldsta filmen jag sett med Tommy Lee Jones som har en biroll här. Han såg ung ut en gång i tiden. Bisarrt!
The Harder They Come (1972)
Jamaicanskt kriminaldrama.
Death Rides a Horse (1967)
Spaghettiwestern.
Virgin Witch (1972)
Mycket naket och lite häxkonster.
Geten- Profeten Geten
Sida 19 av 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Liknande ämnen
» Senast sedda film
» Vad köpte du för film senast?