Senast sedda film
+30
Pava
Countess
Metaltrash
slothmachine
AdverseSphere
Halonen666
patologen
Karate-Molin
Naurbereth
Sire-Nahvas
Svartesmeden
Xemtoth
Bestial Death
M-Morbid
Tompus
Antagonist
Johan
Vargr
pissmannen
Stenberg
Sictorment
Carrion
Hammerheart
Svullet_Rektum
Snikich
Atlas Musclecore
Monoliten
BIFFonen 666
Vitus
Geten
34 posters
Sida 18 av 40
Sida 18 av 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Sv: Senast sedda film
Black Dynamite.
Såg den hemma hos Karlsson och Bolle i växjö i lördags. Kan vara det bästa jag någonsin sett!
Såg den hemma hos Karlsson och Bolle i växjö i lördags. Kan vara det bästa jag någonsin sett!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Star Trek The Motion Picture (1979)
The fuck were they smoking?
Nej, men jag gillade som fan. De flesta tycker säkert den är långsam och utdragen men det byggde bara på filmens atmosfär. Jag gillade de filosofiska diskussionerna och att det inte var med en enda actionsekvens. En riktig mysfilm helt enkelt. Influenserna från 2001: ASO var gjutna.
The fuck were they smoking?
Nej, men jag gillade som fan. De flesta tycker säkert den är långsam och utdragen men det byggde bara på filmens atmosfär. Jag gillade de filosofiska diskussionerna och att det inte var med en enda actionsekvens. En riktig mysfilm helt enkelt. Influenserna från 2001: ASO var gjutna.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
såg black dynamite i tisdags efer att ha börjat se den i fredags. rätt kul antar jag men jag började slumra till mot slutet.
I told you not to call here and interupt my kung fu!
I told you not to call here and interupt my kung fu!
The Beyond (1981).
Gamla hederlig. gore-kryddad skräck av Lucio Fulci. En av mina favoritregissörer
Gamla hederlig. gore-kryddad skräck av Lucio Fulci. En av mina favoritregissörer
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
Naurbereth skrev:Burlesque
Har gått runt och längtat efter den här filmen hur länge som helst, har man lyssnat på Christina Aguilera så länge som jag har så ser man verkligen hur mycket hon växt som artist, rösten var klockren och gav rysningar (Särskilt "Bound To You"). Hyfsat bra skådespelar insats också från hennes håll.. Cher var bara läskig att se på.. man ser verkligen att ansiktet är grovt plastikopererat och det är tyvärr det ända man tänker på när hon dyker upp i rutan trots ett jätte fint sångframträdande mot slutet.
Den största delen av filmen består av sång och dansframträdanden, men det finns även en liten story av humor,kärlek och budskap.
Bra film, men inte brilliant.. tyckte att det blev lite för mycket när en del dansare knappt hade kläder på sig.
Såg också Burlesque för ett par dagar sedan, sätter en fet etta och av en enkel anledning. Jag satt halva filmen och räkna antal sekunder innan klipp, i snitt är det klipp minst var tredje sekund, längsta klippet jag såg var sju och kortaste under sekunden.. Är ju förjävligt, så man får ont i höve.. Hade det inte varit för det så hade jag kunnat sätta en 2:a trots att det inte är min typ av film för den är ändå rätt snygg men ja.. Får googla vad många klipp det är nån dag
The Ghost Writer - 3/5
Winter's Bone - 4/5
Påminde en hel del om Frozen River, gillar verkligen det starka men ändå sega tempot i film.
True Grit - 3/5
Nya Cohen filmen, nära fyran men nådde inte riktigt upp. Går trögt med Oscarsfilmerna i år, känns som jag aldrig har tid med nått längre fast man är ledigare än någonsin..
Barely Legal - Amerikansk, låg humor som hamnar i trubbel med porrindustrin!
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
läste i metro att Burlesque var usel eftersom storyn redan sgorts innan fast med andra personer...typ
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Storyn behöver inte vara bra eller originell för att få till en bra film men visst var det så denna gången!
In Search for Lovecraft
Riktig B-Film, inte speciellt underhållande, men är väl kul att se för H.P Lovecraft fanatiker i guess.
2/10
Riktig B-Film, inte speciellt underhållande, men är väl kul att se för H.P Lovecraft fanatiker i guess.
2/10
Senast ändrad av Xemtoth den mån 14 feb - 23:44:58, ändrad totalt 1 gång
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
American: The Bill Hicks Story
riktigt bra. man får veta allt man skulle vilja veta och allt man behöver veta för att förstå hur Hicks blev människan han blev. gjord på ett trevligt vis också eftersom den mest består utav foton som har då animerats till viss del. vetefan hur ja ska uttrycka det. kolla själva så får ni se.
riktigt bra. man får veta allt man skulle vilja veta och allt man behöver veta för att förstå hur Hicks blev människan han blev. gjord på ett trevligt vis också eftersom den mest består utav foton som har då animerats till viss del. vetefan hur ja ska uttrycka det. kolla själva så får ni se.
I Rymden Finns Inga Känslor.
Svenska filmer suger i allmänhet. Svensk filmproduktion är alltför ofta urusel och pinsamt dålig. De känns sällan "äkta" och karaktärerna porträtteras som trista och ytliga.
Men på senare tid har det ploppat upp en och annan bra svensk film. I Rymden Finns Inga Känslor är ett exempel på bra svensk film.
Jag började se på filmen med samma inställning som jag har när jag ser svensk film; den kommer förmodligen suga. Men jag fick äta upp mina ord (inte bokstavligt talat) efter att jag sett filmen.
Filmen var bra, och helt klart sevärd.
4/5
Svenska filmer suger i allmänhet. Svensk filmproduktion är alltför ofta urusel och pinsamt dålig. De känns sällan "äkta" och karaktärerna porträtteras som trista och ytliga.
Men på senare tid har det ploppat upp en och annan bra svensk film. I Rymden Finns Inga Känslor är ett exempel på bra svensk film.
Jag började se på filmen med samma inställning som jag har när jag ser svensk film; den kommer förmodligen suga. Men jag fick äta upp mina ord (inte bokstavligt talat) efter att jag sett filmen.
Filmen var bra, och helt klart sevärd.
4/5
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Werewolves on wheels
ÄNTLIGEN har man sett denna film efter att ha letat efter den som fan hur länge som helst.
olyckligtvis måste jag meddela att den är förjävlig. besvikelsen och bitterheten är oändlig! det borde ju varit världens bästa film om man gick efter postern, titeln och handlingen.
ÄNTLIGEN har man sett denna film efter att ha letat efter den som fan hur länge som helst.
olyckligtvis måste jag meddela att den är förjävlig. besvikelsen och bitterheten är oändlig! det borde ju varit världens bästa film om man gick efter postern, titeln och handlingen.
har jag inte hittat denna ännu?Geten skrev:Hard Rock Zombies (1985)
jag måste fan hitta den någon jävla gång....HJÄLP MIG?
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Snikich skrev:Storyn behöver inte vara bra eller originell för att få till en bra film men visst var det så denna gången!
Tycker att filmen känns mer riktad för fans till Christina Aguilera på något sätt, förstår om någon som inte gjorde det inte skulle uppskatta filmen. Filmen är ju som en lång musikvideo iprincip..
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Nu har jag inte särskilt mycket emot Christina Aguilera och jag kan se i princip vad som helst, är ju klippningen helt och hållet som förstör filmen för min del, men när du säger det så får man lov att säga att hon wailar lite för mycket genom låtarna i filmen också vad jag minns. Cher sjöng ju grymt som alltid, synd bara att hon är så tråkig som skådis.
Balls of Fury - 2/5
Balls of Fury - 2/5
The Devil Rides Out - 5/5
Fyyfaan vad bra denna filmen var. Riktigt trevlig, Christopher Lee uppskattas som alltid.
Finns det några liknande filmer?
Fyyfaan vad bra denna filmen var. Riktigt trevlig, Christopher Lee uppskattas som alltid.
Gäst- Gäst
Devil rides out = den bästa hammer horror filmen!
kolla in to the devil a daughter. också baserad på en wheatley novell, också med christopher lee. inte alls lika bra. men tillräckligt för att vara värd att se.
kolla in to the devil a daughter. också baserad på en wheatley novell, också med christopher lee. inte alls lika bra. men tillräckligt för att vara värd att se.
Aha, tack för tipset, kunde tänka mig att Vitus kommer som en räddare i nöden för ockulta filmtips!
Gäst- Gäst
Hellbastard skrev:The Devil Rides Out - 5/5
Den filmen har jag velat se länge nu, tack för påminnelsen. Ska se om jag kan hitta den.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Gangs of new york
funderar på att fortsätta med day lewis och se på there will be blood igen eller så väntar jag på att crossing the line (också känd som the big man) med liam neeson ska ladda klart.
blir badass motherfucker filmkväll i vilket fall som helst.
funderar på att fortsätta med day lewis och se på there will be blood igen eller så väntar jag på att crossing the line (också känd som the big man) med liam neeson ska ladda klart.
blir badass motherfucker filmkväll i vilket fall som helst.
Finns till o med på Youtube.Stenberg skrev:Hellbastard skrev:The Devil Rides Out - 5/5
Den filmen har jag velat se länge nu, tack för påminnelsen. Ska se om jag kan hitta den.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Crossing the line
fyFAN vilken film! ÅH! Liam Neeson spelar då en gruvarbetare som inte arbetat på tio månader eftersom det har pågått en strejk, dessutom har han en gång i tiden suttit inne i finkan i sex månader för att ha nitat en snut.
han har fru och två barn men det är endast hon som tjänar pengarna.
Så när han får erbjudande om att gå en bare knuckle fight mot en annan större, smutsigare, ondare och fulare jävel så gör han ju så klart det.
och vilken fight det är alltså! känns som den höll på i tio minuter minst. dom brutaliserar varandra. och det är inget jävla skitsnack där en av dom måste lägga sig eller nått sånt utan det är en straight forward fight, må bäste man vinna. helt underbart slagsmål.
fyFAN vilken film! ÅH! Liam Neeson spelar då en gruvarbetare som inte arbetat på tio månader eftersom det har pågått en strejk, dessutom har han en gång i tiden suttit inne i finkan i sex månader för att ha nitat en snut.
han har fru och två barn men det är endast hon som tjänar pengarna.
Så när han får erbjudande om att gå en bare knuckle fight mot en annan större, smutsigare, ondare och fulare jävel så gör han ju så klart det.
och vilken fight det är alltså! känns som den höll på i tio minuter minst. dom brutaliserar varandra. och det är inget jävla skitsnack där en av dom måste lägga sig eller nått sånt utan det är en straight forward fight, må bäste man vinna. helt underbart slagsmål.
Sådär, nu har jag sett The Devil Rides Out.
5/5, utan tvekan. En kanonrulle, verkligen!
Xemtoth: Jag märkte det, men jag lyckades ändå hitta den på isoHunt. Gick ganska fort att dra ner den så.
5/5, utan tvekan. En kanonrulle, verkligen!
Xemtoth: Jag märkte det, men jag lyckades ändå hitta den på isoHunt. Gick ganska fort att dra ner den så.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Day of the dead (2008)
black dynamite
there will be blood
the boxer
my left foot
four flies on grey velvet
the ballad of jack and rose
hard times
the mechanic
ten to midnight
black dynamite
there will be blood
the boxer
my left foot
four flies on grey velvet
the ballad of jack and rose
hard times
the mechanic
ten to midnight
Älskar hur de kommer fram till vad komplotten bakom Anaconda Malt Liquor är. De resonerar precis som jag!
Menar förstås Black Dynamite.
Menar förstås Black Dynamite.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Sida 18 av 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Liknande ämnen
» Senast sedda film
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Vad köpte du för film senast?