Senast sedda film
+30
Pava
Countess
Metaltrash
slothmachine
AdverseSphere
Halonen666
patologen
Karate-Molin
Naurbereth
Sire-Nahvas
Svartesmeden
Xemtoth
Bestial Death
M-Morbid
Tompus
Antagonist
Johan
Vargr
pissmannen
Stenberg
Sictorment
Carrion
Hammerheart
Svullet_Rektum
Snikich
Atlas Musclecore
Monoliten
BIFFonen 666
Vitus
Geten
34 posters
Sida 34 av 40
Sida 34 av 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Sv: Senast sedda film
Phantasm - Som vanligt riktigt bra.
Creepshow - Samma.
Until The Light Takes Us - Frost är konstig, Hellhammer är efterbliven, Fenriz är gnällig och Varg är efterbliven.
Helt ok dokumentär men inte fantastisk.
Creepshow - Samma.
Until The Light Takes Us - Frost är konstig, Hellhammer är efterbliven, Fenriz är gnällig och Varg är efterbliven.
Helt ok dokumentär men inte fantastisk.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Norrmännen vet ju vad det handlar om.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Interview with a Vampire
Var ett tag sedan man såg den sist så tyckte att det var dags igen, fortfarande en väldigt bra rulle med imponerande skådespelarinsatser men eftersom att jag läst boken kunde jag se på filmen med mer kritiska ögon och sakna en del händelser och detaljer..
Var ett tag sedan man såg den sist så tyckte att det var dags igen, fortfarande en väldigt bra rulle med imponerande skådespelarinsatser men eftersom att jag läst boken kunde jag se på filmen med mer kritiska ögon och sakna en del händelser och detaljer..
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Harry Potter and the Deathly Hallows part II
Mamma fyllde år idag och tyckte att vi skulle se den. Har rätt delade känslor inför hela Harry Potter-grejen. Var rätt liten när första boken kom, så då var det helt fantastiskt och en del av de känslorna sitter kvar. Ganska många roliga småfinurliga grejer och Alan Rickman samt Maggie Smith är som vanligt helt fantastiska. Även om jag inte är så mycket för någon av skådespelarna i huvudrollerna, särskilt inte nu när Rupert Grint fick mindre plats än i någon av de tidigare filmerna. Aja, ett avslut på filmserien. Den är bra men inget fantastiskt.
Mamma fyllde år idag och tyckte att vi skulle se den. Har rätt delade känslor inför hela Harry Potter-grejen. Var rätt liten när första boken kom, så då var det helt fantastiskt och en del av de känslorna sitter kvar. Ganska många roliga småfinurliga grejer och Alan Rickman samt Maggie Smith är som vanligt helt fantastiska. Även om jag inte är så mycket för någon av skådespelarna i huvudrollerna, särskilt inte nu när Rupert Grint fick mindre plats än i någon av de tidigare filmerna. Aja, ett avslut på filmserien. Den är bra men inget fantastiskt.
Gäst- Gäst
Låter ju ungefär som boken då. Rowling sabbade allt med de sista böckerna, hon skulle ha fortsatt på det mer ungdomliga spåret och inte försökt göra det "seriöst", det funkade inte. Men vad fan, så din morsa fyller alltså år den 17:e? Min egen mor fyller år imorgon/idag.
Se där, min mamma fyllde också år igår!
Det är något galet, känns som om 1-2 individer har fyllt år varenda dag de senaste 1-2 månaderna. Fifan.
Folk gillar att få barn på sommaren. På tal om barn så ska min mammas kusin få sitt fjärde barn i december. Knäppt. Aja, nu ska jag hålla käften och sluta vara offtopic.
Gäst- Gäst
Tropic Thunder (2008)
Super Troopers (2001)
The Slammin' Salmon (2009)
The Trip (2010)
Club Dread (2004)
Waiting... (2005)
Grandma's Boy (2006)
Varit en komedivecka. Kanske ska fortsätta med ett par till om jag hittar några intressanta.
Super Troopers (2001)
The Slammin' Salmon (2009)
The Trip (2010)
Club Dread (2004)
Waiting... (2005)
Grandma's Boy (2006)
Varit en komedivecka. Kanske ska fortsätta med ett par till om jag hittar några intressanta.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
What's love got to do with it?
Tina Turner biopic! se den för laurence fishbourne som Ike Turner, tro mig. det är det värt.
Spun
Film om metamfetaminknarkare regisserad av Jonas Åkerlund och naturligtvis fylld med massa hårdrocksreferanser, svensk musik och svenska skådisar. den är skithärlig. massa kändisar i rollerna och cameos av diverse kända människor, bland annat ron jeremy, debbie harry och ROB HALFORD.
Heartbreak Ridge
Clintan i högform. surheten i denna film klår hans surhet i gran torino lätt.
Crash (1996)
cronenburg rulle om bilfetischism. bilälskare, se den. hihihi.
The Accused
wanna play pinball? *slickslickslick*
Bullet (den med mickey rourke och tupac)
The Doors
Man Bites Dog
Tina Turner biopic! se den för laurence fishbourne som Ike Turner, tro mig. det är det värt.
Spun
Film om metamfetaminknarkare regisserad av Jonas Åkerlund och naturligtvis fylld med massa hårdrocksreferanser, svensk musik och svenska skådisar. den är skithärlig. massa kändisar i rollerna och cameos av diverse kända människor, bland annat ron jeremy, debbie harry och ROB HALFORD.
Heartbreak Ridge
Clintan i högform. surheten i denna film klår hans surhet i gran torino lätt.
Crash (1996)
cronenburg rulle om bilfetischism. bilälskare, se den. hihihi.
The Accused
wanna play pinball? *slickslickslick*
Bullet (den med mickey rourke och tupac)
The Doors
Man Bites Dog
The Mask
Njaaaaa. Inte min sorts humor, inte min sorts film heller. Är inget stort fan av Jim Carrey och hela cartoon-prylen gjorde inte att han tonades ner direkt.
Hellboy II - The Golden Army
Helt okej film, den är ju snygg som fan, men det vet man ju varför. Ett stort plus för en het antagonist men storyn var inte så engagerande.
Njaaaaa. Inte min sorts humor, inte min sorts film heller. Är inget stort fan av Jim Carrey och hela cartoon-prylen gjorde inte att han tonades ner direkt.
Hellboy II - The Golden Army
Helt okej film, den är ju snygg som fan, men det vet man ju varför. Ett stort plus för en het antagonist men storyn var inte så engagerande.
Gäst- Gäst
Hot Fuzz - Den är ju alltid rolig liksom.
The Last Broadcast -
Wild Target - Småfniss här och var, annars var det väl en ganska mysig film om jag får säga det själv.
The Last Broadcast -
Wild Target - Småfniss här och var, annars var det väl en ganska mysig film om jag får säga det själv.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Hellboy är skitbra för att Mike Mignola är en otrolig serietecknare och berättare, gillar man filmerna ens lite rekommenderar jag starkt som fanken att plocka upp serietidningarna. Finns i bokform med mjuk pärm överallt, adlibris är bra. Förstår att snubben som gjort filmerna blev sugen!
Vitus skrev:
Spun
Visst är den skön! Gillar scenen när Peter Stormare och gänget raidar white trash husvagnen och snubben sitter och runkar till Satyricon eller vad fan han nu pysslar med.
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Priest
Var sugen på något skräck aktigt för att slippa umgås med familjen sista kvällen, helt okej film inte särskild på något sätt.. tycker nog att den var lite för kort också. Slagsmålsscenerna var inte tokiga alls..
King's Speech
Lite väl kritiker rosad kan man tycka, bra men inte genialt. Små rolig på sina ställen också..., bra skådespelar insatser!
Var sugen på något skräck aktigt för att slippa umgås med familjen sista kvällen, helt okej film inte särskild på något sätt.. tycker nog att den var lite för kort också. Slagsmålsscenerna var inte tokiga alls..
King's Speech
Lite väl kritiker rosad kan man tycka, bra men inte genialt. Små rolig på sina ställen också..., bra skådespelar insatser!
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Priest suger hur man än ser på den!
King's Speech är bra dock.
King's Speech är bra dock.
Geten- Profeten Geten
Rush: Beyond The Lighted Stage
Så jävla underbart bra!
Så jävla underbart bra!
Fired Up! (2009) bra
Grown Ups (2010) dålig
Accepted (2006) ok
Drillbit Taylor (2008) dålig
Morning Glory (2010) bra
Super (2010) fantastisk
Fair Game (2010) ok
Galaxy Quest (1999) klassiker
Robin Hood: Men in Tights (1993) mjeh
Grown Ups (2010) dålig
Accepted (2006) ok
Drillbit Taylor (2008) dålig
Morning Glory (2010) bra
Super (2010) fantastisk
Fair Game (2010) ok
Galaxy Quest (1999) klassiker
Robin Hood: Men in Tights (1993) mjeh
Geten- Profeten Geten
Accepted tycker jag är förvånansvärt bra. mest för att man förväntar sig att huvudrollen ska vara en typisk skygg nörd men visar sig vara en riktig modig kille. gillar hur han ständigt sänker den "onda" killen med sina kommentarer osv.
sen tycker jag alla bajsskämten är kul som fan. kan inte hjälpa det.
sen tycker jag alla bajsskämten är kul som fan. kan inte hjälpa det.
A black sheriff???
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Sida 34 av 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Liknande ämnen
» Senast sedda film
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Vad köpte du för film senast?