Senast sedda film
+30
Pava
Countess
Metaltrash
slothmachine
AdverseSphere
Halonen666
patologen
Karate-Molin
Naurbereth
Sire-Nahvas
Svartesmeden
Xemtoth
Bestial Death
M-Morbid
Tompus
Antagonist
Johan
Vargr
pissmannen
Stenberg
Sictorment
Carrion
Hammerheart
Svullet_Rektum
Snikich
Atlas Musclecore
Monoliten
BIFFonen 666
Vitus
Geten
34 posters
Sida 36 av 40
Sida 36 av 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Sv: Senast sedda film
Stenberg skrev:Hellbastard skrev:Almost Famous - 2,5/5
Nja, rätt medioker i mitt tycke. Förutom att soundtracket var bra.
Mysig film ju.
Såg den någon gång när jag låg med hög feber i min säng. Då var den mysig. Men jag tycker mycket är mysigt när jag är sjuk. Som den där filmen "Loser" med låten Teenage Dirtbag... Tyckte Mena Suvari var jävligt fin där också av någon anledning, vilket jag aldrig har tyckt varken innan eller efter. Underlig värld.
Atlas Musclecore skrev:Stenberg skrev:Hellbastard skrev:Almost Famous - 2,5/5
Nja, rätt medioker i mitt tycke. Förutom att soundtracket var bra.
Mysig film ju.
Såg den någon gång när jag låg med hög feber i min säng. Då var den mysig. Men jag tycker mycket är mysigt när jag är sjuk. Som den där filmen "Loser" med låten Teenage Dirtbag... Tyckte Mena Suvari var jävligt fin där också av någon anledning, vilket jag aldrig har tyckt varken innan eller efter. Underlig värld.
Jag vet inte, den var ju okej att kolla på, men så långtråkig. Det ägde dock när det blev fest, underbar del av filmen och flygplansscenen var härlig.
Gäst- Gäst
Vitus skrev:Night Train Murders
Har hört att den ska vara bland det sämsta som har gjorts, typ.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Hellbastard skrev:Hotel Rwanda (2004)
The Killing Fields (1984)
Båda var väldigt bra.
Har fått för mig att Hotel Rwanda var från 90-talet, vet inte varför.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Du kanske tänker på folkmorden i Rwanda? Det var 1994.
"Kvarlevor efter offren för massakern vid Murambis tekniska skola i södra Rwanda."
Mysigt...
"Kvarlevor efter offren för massakern vid Murambis tekniska skola i södra Rwanda."
Mysigt...
March of the Penguins (2005)
Bad Teacher (2011)
X-Men: First Class (2011)
Jane Eyre (2011)
Hesher (2010)
That Evening Sun (2009)
Sin nombre (2009)
The Ward (2010)
Mr. Nobody (2009)
Bakjwi (2009)
Varit en fin radda filmer.
Bad Teacher (2011)
X-Men: First Class (2011)
Jane Eyre (2011)
Hesher (2010)
That Evening Sun (2009)
Sin nombre (2009)
The Ward (2010)
Mr. Nobody (2009)
Bakjwi (2009)
Varit en fin radda filmer.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
är Hesher sevärd eller vad? Jag gillar inte metallica. men det verkar vara hela filmens grej. de säljer ju liksom det med "METALLICA!!!" som sin kampanj ungefär.
nädå, jag gillade den. (ATLAS! demi roussos ifrån aprhodites child sjöng ledmotivet till filmen.)
Stenberg skrev:Vitus skrev:Night Train Murders
Har hört att den ska vara bland det sämsta som har gjorts, typ.
nädå, jag gillade den. (ATLAS! demi roussos ifrån aprhodites child sjöng ledmotivet till filmen.)
Ja.Vitus skrev:är Hesher sevärd eller vad?
Geten- Profeten Geten
un chien andalou
trams. surrealister är så jäkla pretto. finns det inga "normala" kortfilmer?
trams. surrealister är så jäkla pretto. finns det inga "normala" kortfilmer?
Genial surrealism ju. Finns mycket sämre grejer.
Kolla in Svankmajer. Men det kanske du redan har gjort, vet att jag, Deall och några andra har snackat en del om honom.
Kolla in Svankmajer. Men det kanske du redan har gjort, vet att jag, Deall och några andra har snackat en del om honom.
M
den var redigt jäkla bra. förvånas ständigt över hur kvalitativa dessa gamla filmer är. denna är ifrån 1931 och hur dramatiskt och intressant som helst.
den var redigt jäkla bra. förvånas ständigt över hur kvalitativa dessa gamla filmer är. denna är ifrån 1931 och hur dramatiskt och intressant som helst.
Rocky (1976)
Rocky II (1979)
Rocky III (1982)
Rocky IV (1985)
Rocky V (1990)
Super 8 (2011) Spielberg-dyrkandet var stundtals störande påtagligt men det finns fortfarande en bra film att hitta här. Jag uppskattar att någon vill göra en klassisk blockbuster med mer hjärta än hjärndöd action. Det är bara inte samma sak för tittaren som redan växt upp med filmer som Close Encounters of the Third Kind, E.T.: The Extra-Terrestrial och The Goonies.
Såg Rocky Balboa (2006) igen också. Rocky e fin han.
Rocky II (1979)
Rocky III (1982)
Rocky IV (1985)
Rocky V (1990)
Super 8 (2011) Spielberg-dyrkandet var stundtals störande påtagligt men det finns fortfarande en bra film att hitta här. Jag uppskattar att någon vill göra en klassisk blockbuster med mer hjärta än hjärndöd action. Det är bara inte samma sak för tittaren som redan växt upp med filmer som Close Encounters of the Third Kind, E.T.: The Extra-Terrestrial och The Goonies.
Såg Rocky Balboa (2006) igen också. Rocky e fin han.
Geten- Profeten Geten
Begotten (1991)
Mycket bra film! Konstnärlig, sjuk, besvärande och intressant är väl orden som dyker upp. Svart-vit som fan, typ inga gråa toner vilket gör att det blir svårt att uttyda saker som utspelar sig.
Helt klart sevärd om man uppskattar experimentella filmer.
Har dock inget vad jag kan komma på som jag kan jämföra med.
Mycket bra film! Konstnärlig, sjuk, besvärande och intressant är väl orden som dyker upp. Svart-vit som fan, typ inga gråa toner vilket gör att det blir svårt att uttyda saker som utspelar sig.
Helt klart sevärd om man uppskattar experimentella filmer.
Har dock inget vad jag kan komma på som jag kan jämföra med.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Hercules in New York, första gången så det var väl på tiden. Jag lever ju enligt principen att om Arnold är med så är det en bra film, så ja, den var grym.
Bronson, den gillar jag. Har en del riktigt härliga scener.
Law Abiding Citizen. Gillade inte slutet och gillar verkligen inte Foxx. Vad fan är det för jävla namn? Höll hela tiden på 300-snubben i alla fall.
Black Death, rätt tuff, gillar Sean Bean. Ingen film jag skulle se om på ett bra tag dock.
Bronson, den gillar jag. Har en del riktigt härliga scener.
Law Abiding Citizen. Gillade inte slutet och gillar verkligen inte Foxx. Vad fan är det för jävla namn? Höll hela tiden på 300-snubben i alla fall.
Black Death, rätt tuff, gillar Sean Bean. Ingen film jag skulle se om på ett bra tag dock.
Hercules in New York är bängfilmen nr.1
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Captain America (2011)
Helt ok film, den var rätt underhållande att se på bio.
Over The Edge (1979)
Bra var den, rätt intressant vinkel jämfört med filmer som Dazed and Confused. I och för sig är väl Over The Edge inte direkt för underhållning, utan det är mer ett drama.
Helt ok film, den var rätt underhållande att se på bio.
Over The Edge (1979)
Bra var den, rätt intressant vinkel jämfört med filmer som Dazed and Confused. I och för sig är väl Over The Edge inte direkt för underhållning, utan det är mer ett drama.
Gäst- Gäst
fick något djävla ryck och plocka fram några gamla västenfilmer.
Once upon a time in the west (1968)
Lite lång, men annars riktigt härlig film.
The Magnificent Seven 1960
Sett ett par gånger innan, men ändå bra.
Once upon a time in the west (1968)
Lite lång, men annars riktigt härlig film.
The Magnificent Seven 1960
Sett ett par gånger innan, men ändå bra.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Drunken Master
Jackie Chan, massa fighter, småskratt här och var. Jag gillar det!
Jackie Chan, massa fighter, småskratt här och var. Jag gillar det!
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Amores Perros (2000)
Knivskarpt manus. Himla bra film. Gillar att andra episoden känns lite som en skräckfilm.
Den levande skogen (1966)
Trevlig dokumentär om det svenska djurlivet helt enkelt.
Inside (2007)
Stor besvikelse. Storyn hade verkligen potential för en bra skräckfilm, men den snubblade på utförandet. Framhastat och uselt uppbyggande av stämning, sen bara oinspirerat ultravåld.
Silent Hill (2006)
Eftersom jag är ett fan till spelen så uppskattade de många referenserna och särskilt musiken som var grym. Men de lyckas ändå inte få till stämningen och de har haft lite väl fria tyglar med storyn tycker jag. För många karaktärer är inblandade i storyn och det är utdraget. Men helt klart godkänd.
Match Point (2005)
Nja, tyvärr var den Woody Allen-film inget speciellt. Storyn är underhållande och bitvis spännande men karaktärerna är jobbiga, lite äckliga och stundtals idiotiska. Verkligen inte mångbottnade och rätt dåligt skrivna tycker jag. Rätt förutsägbar också. Grått och trist London. Godkänd film, som jag känner verkligen inte håller för en omtitt.
Knivskarpt manus. Himla bra film. Gillar att andra episoden känns lite som en skräckfilm.
Den levande skogen (1966)
Trevlig dokumentär om det svenska djurlivet helt enkelt.
Inside (2007)
Stor besvikelse. Storyn hade verkligen potential för en bra skräckfilm, men den snubblade på utförandet. Framhastat och uselt uppbyggande av stämning, sen bara oinspirerat ultravåld.
Silent Hill (2006)
Eftersom jag är ett fan till spelen så uppskattade de många referenserna och särskilt musiken som var grym. Men de lyckas ändå inte få till stämningen och de har haft lite väl fria tyglar med storyn tycker jag. För många karaktärer är inblandade i storyn och det är utdraget. Men helt klart godkänd.
Match Point (2005)
Nja, tyvärr var den Woody Allen-film inget speciellt. Storyn är underhållande och bitvis spännande men karaktärerna är jobbiga, lite äckliga och stundtals idiotiska. Verkligen inte mångbottnade och rätt dåligt skrivna tycker jag. Rätt förutsägbar också. Grått och trist London. Godkänd film, som jag känner verkligen inte håller för en omtitt.
Gäst- Gäst
The Fast and the Furious gick på TV så jag såg den igen. En jävla guilty pleasure för mig. Jag älskar den jävla filmen! Brukar ogilla eller tycka "sådana" filmer är ointressanta annars.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
The Straight Story
en vacker liten lynchrulle som faktiskt slet lite i hjärtat på en.
en vacker liten lynchrulle som faktiskt slet lite i hjärtat på en.
Sida 36 av 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Liknande ämnen
» Senast sedda film
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
Sida 36 av 40