SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
+28
ShieldsOfGold
BIFFonen 666
Evilkillerrrrrr
Snikich
pissmannen
Countess
Carrion
slothmachine
M-Morbid
Bestial Death
Vargr
Johan
Svartesmeden
Xemtoth
Naurbereth
Vitus
Sire-Nahvas
Karate-Molin
Scullicon
Halonen666
Hammerheart
Stenberg
Atlas Musclecore
patologen
Antagonist
Svullet_Rektum
Monoliten
Geten
32 posters
Sida 15 av 40
Sida 15 av 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Glömmer nog aldrig snuset! Ringa chefen snart. Fattar inte vad jag är orolig över. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Xemtoth skrev:Fan... Är det najs o sitta vid en telefon hela dagarna? Jag börjar göra det på måndag och jag är fan orolig alltså. Första jobb och allt.Witchryder skrev:Fick stressa till jobbet. Har ingen snus, glömde ta med mig lunch, går åt helvete och tappade nyss min frukost på golvet... Var fan mer stimulerande att bli rånad av negerhelvetet. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!"
Vilken tjänst ska du utföra?
pissmannen- Witchfinder General
- Antal inlägg : 327
Försäljning. Men fitta, skiten verkar uppskjutet till i mitten av Maj, nu när jag ringde chefen. SKITKUL. Hurfan ska jag göra nu?! JÄVLA SKIT SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!
Precis.... hurfan ska jag ha råd med muskelrock, repaavgift, snus, bärs? Ja det jag lever för helt enkelt. Ska fan börja råna kärringar, dem är ändå döende, snåla är dem oftast med, hoppas väl att dem kan dra ner sin jävla pengasäck i graven och i nästa liv eller något. Kärringar är ALLTID snåla trots att dem är döende och har skitmycket pengar, så vafan gör det om man snor rubbet? Jävla kärringar. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!!
Jag är så jävla förbannad just nu att det finns fan inte, min förbannade spisjävel har slutat funka.. Inte nog med att man knappt har råd att köpa mat men nu kan jag inte tillaga den heller. Snart ger jag upp på riktigt.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Spisar och sånt ska ju Hyresvärden din fixa!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Det ordnade sig liksom, var bara en propp som gått. Annars så får jag ingen hjälp som jag fattade det, bor i ett HSBhusjävel så att.
Ah, var ju skönt att höra!!!
Hatar att få skit pga. att jag är den enda som gör mitt jobb ordentligt. Jag är lönsam och drar in cash som fan till företaget. Men mitt snitt är inte lika fint i statistiken som mina kolleger, som skiter fullständigt i vilket... Gör mig SÅ JÄVLA FÖRBANNAD.
När man för en gång skull och tänker dra ut och supa, slåss och härja så drar man på en förkylning.
SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Insomnia är en jävla hora. Ska upp om några timmar och helvetes fan neger.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Blev utslängd från krogen igår, old school style.. Jag var varken våldsam, för berusad, uppkäftig eller tyken på nått vis MEN, jag hade fått en bitchslap från nå tös som trodde jag ragga på henne och killen hennes verka känna sig såpass hotad av mig att han muta vakterna för att slänga ut mig. Dem säger iaf att kärlek börjar alltid med bråk men ändå.. Utan förvarning eller chans till att kunna förklara något så greppa 4 vakter mig i en varsin lem och lyfte ut mig för att sedan kasta ut mig på backen.. Är nöjd att dem bedömde det krävdes 4 iaf.. Men iaf.. Snobbar och deras jävla pengadiplomatik får mig att vilja spy. This is England eller nått... If he's got beef with me fucking deal with it through me not 4 fucking fat bastard bouncers... SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Ah, det nya kalla översittar-Sverige är här. Det blir mer och mer Nazi-style.
Evilkillerrrrrr- Antal inlägg : 81
Fast Snikich befinner sig i England och inte Sverige.
@Deall: Vilka äckliga jävla horkukar asså.
@Deall: Vilka äckliga jävla horkukar asså.
Är säkerligen samma sak i Sverige dock om man vill.. Pengadiplomatik är ganska så universal.. fyfan.. Nyss kollat om Collapse dessutom så man blir än mer förbannad på "Money talks and bullshit walks" attityden som finns i vår värld.
vafan, tänkte precis skriva att om det var i england så hade det blivit ett gammalt hederligt krogbråk. men det VAR i england. är fan besviken.
Jo det kan jag fan tänka mig, fast sånt lär ju aldrig hända på Harry's här i stan i alla fall, haha. Men fan, du mår bra o så? De überbrutaliserade dig väl inte eller slängde dig ner i marken hårt som Bamse eller så?
Läste om en som blivit utkastad från Harrys i Lkpg av en outgrundlig anledning. Så ordspråket "Kunden har alltid rätt" verkar inte längre gälla.
Evilkillerrrrrr- Antal inlägg : 81
Dem har nästan aldrig rätt, men säljare bör ge intrycket att dem alltid har rätt, eller delvis har rätt. Kunderna vet oftast minst om saken.Evilkillerrrrrr skrev:Så ordspråket "Kunden har alltid rätt" verkar inte längre gälla.
Pappa Doom skrev:Jo det kan jag fan tänka mig, fast sånt lär ju aldrig hända på Harry's här i stan i alla fall, haha. Men fan, du mår bra o så? De überbrutaliserade dig väl inte eller slängde dig ner i marken hårt som Bamse eller så?
Jag mår allt bra, blev mest paff och göbbgrinig då de varken hade anledning eller förklarning till varför man blev utslängd, och ja, det va hårt mot marken de kasta mig.. släppte alla lemmar samtidigt. Facisthoror! Nej, detta med krogvärlden verkar inte gå hand i hand med mig.. hehe börjar bli van detta som långhårig och utböling att bli utkastad för minimalistiska eller ej befintliga anledningar.
Jävla as, hoppas de allihop dör samtidigt. Gillar fan inte tanken på att några förvuxna idioter kastat dig i marken alltså.
du måste muta dom först så att de inte kastar ut dig oavsett vilket
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
la mig klockan fyra imorse och skulle stiga upp vid sju. slutade med att man slängde en blick på mobilen, stängde av larmet och somnade om. vaknade tio över åtta och min buss går kvart över.
förstår inte hur ja han ut på uppfarten ens. kläder flög på, tänder borstades inte, ansikten tvättades inte, strumpor lades i bakfickan för att det inte fanns det att ta på sig dom för stunden. plånbok, mobil ipod och nyckel slängdes i fickorna.
tänkte ta ut pengar, betala lite skulder. fixa skit innan skoldagen började helt enkelt. men icke.
SÅ JÄVLA...besviken.
förstår inte hur ja han ut på uppfarten ens. kläder flög på, tänder borstades inte, ansikten tvättades inte, strumpor lades i bakfickan för att det inte fanns det att ta på sig dom för stunden. plånbok, mobil ipod och nyckel slängdes i fickorna.
tänkte ta ut pengar, betala lite skulder. fixa skit innan skoldagen började helt enkelt. men icke.
SÅ JÄVLA...besviken.
Dator helvettet började krångla igen under påsken och lämnade in den för reparation igår.. tydligen var det fel på hårddisken och ville jag ha det fixat snabbt skulle det kosta 2000 x( eftersom att jag har tenta som är viktig att få VG på (siktar på utbytes år i England nästa år) så gick det inte att vänta längre.. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD! ..har lagt 3000 sammanlagt på att laga den här skitmackapären de senaste månaderna.
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Sida 15 av 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Liknande ämnen
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
Sida 15 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet