SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
+28
ShieldsOfGold
BIFFonen 666
Evilkillerrrrrr
Snikich
pissmannen
Countess
Carrion
slothmachine
M-Morbid
Bestial Death
Vargr
Johan
Svartesmeden
Xemtoth
Naurbereth
Vitus
Sire-Nahvas
Karate-Molin
Scullicon
Halonen666
Hammerheart
Stenberg
Atlas Musclecore
patologen
Antagonist
Svullet_Rektum
Monoliten
Geten
32 posters
Sida 9 av 40
Sida 9 av 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Atlas Musclecore skrev:Lite småirriterad på Kalle-Nähvaz som flera gånger har postat i Nattuggletråden fel tider så att jag måste ta bort hans inlägg!
Pappa Doom skrev:Det är mänskligt att fela!
Xemtoth skrev:Inte mänskligt att repetera samma fel varje gång som om man missat hela konceptet. LEARN!
grejen är ju det att jag sällan kollar vilken tråd jag läser i utan jag klickar upp massvis med flikar, läser och om jag hittar något som jag vill svara på så gör jag det. Nattuggletråden är lixom...en tråd!
jag skriver saker där och jag är sällan vaken på den trådens aktiva tider.
därför blir det som det blir men ATLAS!!!
jag skulle gärna se att du ger mig en varning, om att jag ska hålla koll så att jag inte skriver i den tråden vid fel tid i PM eller eller dylikt men basunera ut "varningar" över hela forumet i "fel tråd"...nja
men ja
ÄH!!
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
We must have ORDAH!!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Bring your toy back to de caapeeht!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Respect Atlas athoritah!
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Hatar min jävla iPod Nano! Fått återställa fanskapet typ 3 gånger på en månad. Något märkligt händer varje gång jag lägger en viss fantastisk skivjävel vid namn The Devil You Know av Heaven & Hell.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Censur!
Själv är jag förbannad på att jag bara lyckades sova i 3-4 timmar, fast jag känner mig jävligt seg nu när jag har vaknat. Får se om jag kan klämma in mer sömn senare innan spelningen, annars kommer kneget vara pest inatt.
Själv är jag förbannad på att jag bara lyckades sova i 3-4 timmar, fast jag känner mig jävligt seg nu när jag har vaknat. Får se om jag kan klämma in mer sömn senare innan spelningen, annars kommer kneget vara pest inatt.
Fy fan jag har haft huvudvärk i över ett dygn nu, kan fan inte sova! Det är ju ingen mild värk heller utan det bultar tamefan, spänningshuvudvärk sänt från ovan, Jahve det skithålet. Har även trippelabstinens nu, bara snusat två snusar idag och de var ju slut för längesen, jag har ett sockersug som heter FAN och till råga på allt har jag inte fått i mig mjölk på några dagar nu. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD..
Har inte kunnat sova nu på ett helt dygn.
Är/har varit hungrig de senaste tre timmarna dessutom.
Inget jobb eller praktik har jag heller att gå till.
Och till råga av allt detta så har man ångest över allt det här.
SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Är/har varit hungrig de senaste tre timmarna dessutom.
Inget jobb eller praktik har jag heller att gå till.
Och till råga av allt detta så har man ångest över allt det här.
SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Och så kan du inte spela World of Warcraft eftersom de patchar skiten, höhö.
Stackars Sebban. Kommer bli ett par dryga veckor för mig här framöver också, har en kostnad som ska betalas snart, och sedan blir det inte mycket pengar kvar efter det. Så inget nikotin, yoghurt eller annat myspys.
Stackars Sebban. Kommer bli ett par dryga veckor för mig här framöver också, har en kostnad som ska betalas snart, och sedan blir det inte mycket pengar kvar efter det. Så inget nikotin, yoghurt eller annat myspys.
Atlas Musclecore skrev:Och så kan du inte spela World of Warcraft eftersom de patchar skiten, höhö.
Kan inte spela ändå.
Mitt tid gick ut i helgas.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Jag försöker sova så mycket jag bara kan nu, Deall var gullig och kom över med några treo så huvudvärken ska jag bli av med, goseböbben asså, men annars är det sömn och sömn som gäller, vill bara bli av med de här dagarna till jag får in stålar imöra eller på fredag. Har jag otur får jag inte pengar förrän på måndag och då jävlar blir det en seg helg.
Är SÅ JÄKLA FÖRBANNAD på mig själv att jag inte kan tänka klart och skriva färdigt tentan som ska vara klar imorgon, tänker på allt annat istället...x(
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Naurbereth skrev:Är SÅ JÄKLA FÖRBANNAD på mig själv att jag inte kan tänka klart och skriva färdigt tentan som ska vara klar imorgon, tänker på allt annat istället...x(
Du får försöka att tänka på det efter du gjort klart det viktiga!
Fast det är inte så lätt när det andra saker som snurrar runt i huvudet man vill ha svar på..
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Har lyckats skriva lite mer än tre fjärde delar och vet vad jag måste kompletera med för att det ska bli en bra uppsats, men det är just tankarna på allting annat som gör att det är svårt att fokusera. Men ska nörda lite med Merlin eller något en stund så går det säkert bättre sen.
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Jag får önska dig lycka till!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Onani är annars djävulskt bra för att fokusera, en rejäl orgasm så jävlar tutar det i dig sen, då jävlar kan vi snacka fokus.
Pappa Björn är alltså väldigt påläst på kvinnlig fysiologi och sexualitet.
Pappa Björn skulle kanske börja ha underläsningar i ämnet.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Nej men jag har ju för fan sett själv hur tjejer blir efter de har kommit, först blir de som en deghög, efter det har fokus samlats liksom, de har lugnat ner sig och det finns få bekymmer i världen liksom. Det kan även bota huvudvärk, mitt ex var i ett tidigt stadie av massiv migrän en gång, jag fick en snilleblixt och tillfredställde henne, efter hon kom lättade det och hon blev klar i huvudet igen och pigg. Vet inte om det funkar varje gång men då gjorde det det. Man kan inte bara sitta nergrävd i böcker, man måste pröva lite i livet också.
En orgasm skickar väl ut en jävla massa ämnen i kroppen också som gör att man lugnar ner sig, det är säkert bra mot stress och allt möjligt, vad vet jag, men efter ni har runkat ballen så är ni chillaxade, efter tjejer har kommit är de chillaxade, sån jävla skillnad är det inte. Ni får ha överseende med svordomarna, läs kaptenjävlens logg.
En orgasm skickar väl ut en jävla massa ämnen i kroppen också som gör att man lugnar ner sig, det är säkert bra mot stress och allt möjligt, vad vet jag, men efter ni har runkat ballen så är ni chillaxade, efter tjejer har kommit är de chillaxade, sån jävla skillnad är det inte. Ni får ha överseende med svordomarna, läs kaptenjävlens logg.
Senast ändrad av Pappa Doom den tor 10 feb - 14:26:35, ändrad totalt 1 gång
Du lär väl ha gökat mycket Svullom, det är lite kanin över dig :bom: Du borde förstå vad och hur jag menar.
Nej, jag är faktiskt oskuld... Vadå kanin?
Det är ett uttryck vi kör med här uppe, folk som gökar mycket kallas för kaniner, och vissa personer har som en kaninaura över sig, de osar av göka. Vad jag minns skrev du nån gång att du blev av med oskulden runt 15-16 nånstans på detta forumet, försök inte lura den här björnen. Sen finns det ingen som lurar mig bättre än jag själv då jag har ett sånt katastrofalt minne.
Sida 9 av 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Liknande ämnen
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
Sida 9 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet