SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
+28
ShieldsOfGold
BIFFonen 666
Evilkillerrrrrr
Snikich
pissmannen
Countess
Carrion
slothmachine
M-Morbid
Bestial Death
Vargr
Johan
Svartesmeden
Xemtoth
Naurbereth
Vitus
Sire-Nahvas
Karate-Molin
Scullicon
Halonen666
Hammerheart
Stenberg
Atlas Musclecore
patologen
Antagonist
Svullet_Rektum
Monoliten
Geten
32 posters
Sida 8 av 40
Sida 8 av 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Men Hallonet, du är ju förfan indian! Det är ju bara för dig att hoppa på din svarta hingst och jaga honom med pil och båge.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Det var ju mörkt, svårt att se dem då
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Nästa gång får man ta med värmesökande missiler och skjuta ner dylikt patrask med!
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
WTF, så är tvättmaskinen trasig när jag ska tvätta för första gången på eoner.
slothmachine- Antal inlägg : 194
Var med om en liknande situation för några veckor sen, asen hade målat om hela källargolvet så jag kunde inte dra ner och tvätta när jag behövde och kunde heller inte använda tvättstugan på säkert över en vecka efter det var "klart".
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Det känns som något man inte längtar efter, tvättmaskinen...Känns som man kommer gå med fläckiga kläder istället.
Gäst- Gäst
Så fruktansvärt är det inte, helt klart jobbigt dock.
Vilken jävla natt! Halkade nog en 4-5 gånger totalt, och det föll isblock titt som tätt ifrån taken. Var nära på att bli träffad en gång, föll bara en två decimeter ifrån mig eller så. Ska väl vara glad att jag klarade mig oskadd förutom ett par blåmärken?
Aja, smått förbannad på vädret. Var fan pest att dra upp den där hundrafemtio kilo tunga kärran för en brant uppförsbacke som var helt isbelagd.
Har ingenting emot väderlek i allmänhet så länge det inte förstör min arbetstid... Måste fan sluta köra fysiska arbeten utomhus eller något.
Aja, smått förbannad på vädret. Var fan pest att dra upp den där hundrafemtio kilo tunga kärran för en brant uppförsbacke som var helt isbelagd.
Har ingenting emot väderlek i allmänhet så länge det inte förstör min arbetstid... Måste fan sluta köra fysiska arbeten utomhus eller något.
Du får fan vara försiktig! Sånt där är ju livsfarligt för busen!
Åh fyfan. det är något otroligt halt nu, speciellt när det varit över nollgradigt och sen fryser det som töat.
Däremot är det gött att snön smälter i Skåne nu, bara den inte kommer tillbaka så är jag nöjd.
Däremot är det gött att snön smälter i Skåne nu, bara den inte kommer tillbaka så är jag nöjd.
Gäst- Gäst
Men ta bort den då för tusannn!
Och ja, det var ett märkligt svar. Jag vill egentligen inte ha bort snön, det får gärna vara minus 8-10 grader resten av året. Några veckor med värme för lite grillande o grejer, sen får det vara nog.
Och ja, det var ett märkligt svar. Jag vill egentligen inte ha bort snön, det får gärna vara minus 8-10 grader resten av året. Några veckor med värme för lite grillande o grejer, sen får det vara nog.
Har så mycket krampkänslor i bröstkorgen så att jag är halvt handlingsförlamad. Så jävla less och förbannad.
Gäst- Gäst
Pappa Doom skrev:Och ja, det var ett märkligt svar. Jag vill egentligen inte ha bort snön, det får gärna vara minus 8-10 grader resten av året. Några veckor med värme för lite grillande o grejer, sen får det vara nog.
Åh Grotesco.
Mjo, samma här, men det är ju bara det att vi i Norden inte ens får tillräckligt sol som man behöver. Det hade kunnat vara kallt, men det får iallafall vara bättre väder!
Gäst- Gäst
Jag kommer inte ihåg sist jag såg solen. Kommer nog reagera som en vampyr när jag väl får se den ordentligt
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Haha insta-ash. Fast det vore tråkigt.
Är SÅ JÄVLA FÖRBANNAD, fasst jag vet inte riktigt om det är CSN eller skolan jag ska vara arg på.. Blev nekad CSN i december inför vårterminen för att jag inte läst tillräckligt många poäng, fasst att jag gjort det.. det enda var att sista tentan skulle lämnas in och redovisas igår..
Får jag inte pengar kan jag inte betala hyra och måste flytta tillbaka till Stockholm vilket är det absolut sista jag vill
Får jag inte pengar kan jag inte betala hyra och måste flytta tillbaka till Stockholm vilket är det absolut sista jag vill
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Jävla solhelvete som lyser igenom mina gardiner och rätt i ögonen på mig. Kommer ju bara bli värre och värre ju ljusare det blir nu också, urk i en liten turkburk.
Perfekt låt för det alltså! Jag hatar när den gör det, fast jag bor såpass att jag brukar slippa det, dock runt jul står en GRANjävel ute på gården här och den lyser precis under mina persienner rätt i mina ögon om jag ligger på rygg, förbannat störande. Dock slipper jag ju den resten av året då.
Dra upp en filt eller något annat tillräckligt tjockt och kör hårt.
Dra upp en filt eller något annat tillräckligt tjockt och kör hårt.
Lite småirriterad på Kalle-Nähvaz som flera gånger har postat i Nattuggletråden fel tider så att jag måste ta bort hans inlägg!
Fattar han inte att han ska hålla käften utanför tiderna så får du väl fortsätta sådär.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Tror inte han fattar att hans inlägg är borta ens...
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Det är mänskligt att fela! Ta det lugnt mon frére. Du borde ha irriterat dig mer på mitt bildspammande i natt i så fall, hade jag gjort i alla fall. Vilket för mig till lite så jävla förbannad också, har spenderat nästan 36 timmar inomhus med dödsångest och smärtor i bröstkorgen, ashärligt. Eller det är nog mer nu förresten, eller så hade jag rätt först. Men det har börjat släppa i alla fall, fortfarande förbannad dock.
Inte mänskligt att repetera samma fel varje gång som om man missat hela konceptet. LEARN!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Det skulle jag nog påstå att det är. Katolska präster har missat konceptet när de sätter på körgossar, ändå gör de det och sen blir garanterat någon av körgossarna en jävel när han växer upp och fortsätter cirkeln. Jävligt märkligt exempel, haha men vafan, börja inte hacka liksom.
Sida 8 av 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Liknande ämnen
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
Sida 8 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet