SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
+28
ShieldsOfGold
BIFFonen 666
Evilkillerrrrrr
Snikich
pissmannen
Countess
Carrion
slothmachine
M-Morbid
Bestial Death
Vargr
Johan
Svartesmeden
Xemtoth
Naurbereth
Vitus
Sire-Nahvas
Karate-Molin
Scullicon
Halonen666
Hammerheart
Stenberg
Atlas Musclecore
patologen
Antagonist
Svullet_Rektum
Monoliten
Geten
32 posters
Sida 24 av 40
Sida 24 av 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Jag gillade Hitta Nemo och Hajar som Hajar.
Annars Disney.
Annars Disney.
ShieldsOfGold- Antal inlägg : 344
Grejen med Tangled var ju att de försökte göra en slags repris på sina klassiska prinsessfilmer, men schabblade bort det hela totalt i någon jävla smörja som man bara ville spola ner i toaletten. Ett jävla hån mot hela Disney's arv som bara poängterar hur långt ner de har fallit.
Som de brukar säga. Om Walt Disney kollade på Disney idag så skulle han gråta av besvikelse.
Tyckte det var tvärtom. De ville gå tillbaka till sina rötter men kunde inte göra Snövit igen utan det måste ändå vara modernt. Det är en bra rulle med några riktigt bra scener!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
ShieldsOfGold skrev: Blir jag på dåligt humör så kan jag skrika högt i flera minuter.
Hahahaha
patologen- Antal inlägg : 365
Oh yes! Äntligen lite action på forumet!
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
You broke my smolder.
Tangled är bra, ja. Nu har jag inte sett alla Disneys animerade långfilmer som fått en biopremiär de senaste 10 åren (Walt Disney Animation Studios) men jag tycker det är den bästa sedan The Emperor's New Groove som kom år 2000.
Tangled är bra, ja. Nu har jag inte sett alla Disneys animerade långfilmer som fått en biopremiär de senaste 10 åren (Walt Disney Animation Studios) men jag tycker det är den bästa sedan The Emperor's New Groove som kom år 2000.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Den må vara bra, men inte som Disneyfilm och en spottloska i ansiktet på en tradition.
Reaktionär.
Är ju ni som bara reagerar, "Åh, söt film", utan att bry er om de ytterligare kvalitéerna! Filmen i sig är reaktionär till sin samtid utan att ha en gnutta ärlighet.
Enda som störde mig var promotionaffischerna. De försökte få Tangled att framstå som en av Dreamworks animerade långfilmer. Karaktärerna gjorde den där up-to-no-good-blicken istället för att vara rara Disney-figurer som de faktiskt var i filmen enligt mig. Falsk marknadsföring gör mig förbannad!
Geten- Profeten Geten
Är så jäkla förbannad på allt pollen!
Har hållt på att nysa på en kund förra veckan och nu var jag på g igen men hann vända mig i sista sekund.. x(
Har hållt på att nysa på en kund förra veckan och nu var jag på g igen men hann vända mig i sista sekund.. x(
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Gillade inte heller reklamen för den. Trailer var ju typ bara slapstick när det inte var så jävla mycket slapstick i filmen...
Alexandra: Mysigt att jobba på BK då!
Alexandra: Mysigt att jobba på BK då!
BK på sommaren är tydligen tortyrkammare, enligt syrran. Har de fixat ventilationen där ännu?
Hur funkar det med BK när det gäller arbetsvillkor? McDonalds verkar ju enligt SVT och en del andra källor vara den sanna ondskan inom hamburgerbranschen. (O REALLY!?)
Tänkte om det var något som genomsyrade andra kedjor också. Isåfall gör det mig rätt förbannad. Om jag inte minns helt fel så tror jag det var Varg Vikernes som sköt luftgevär i sina unga dar på ett nyöppnat McDonalds. Oh the fighting spirit!
Tänkte om det var något som genomsyrade andra kedjor också. Isåfall gör det mig rätt förbannad. Om jag inte minns helt fel så tror jag det var Varg Vikernes som sköt luftgevär i sina unga dar på ett nyöppnat McDonalds. Oh the fighting spirit!
Gäst- Gäst
Läste om nån i Aftonbladet eller Expressen som fick som straff att skura toaletterna med en tandborste för att hon hade klagat. Då är arbetsvillkoren vidriga.
Du är 16. Njut av det medan du kan. För arbetslivet kommer rövknulla dig så småningom också.
Och när det gäller hamburgarkedjor så... Only Max is real. Allt annat gör mig bara SÅ JÄVLA FÖRBANNAD. Oxgrillen i Växjö är också rätt schysst!
Och när det gäller hamburgarkedjor så... Only Max is real. Allt annat gör mig bara SÅ JÄVLA FÖRBANNAD. Oxgrillen i Växjö är också rätt schysst!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Frasses - den norrländska hamburgerkedjan.
Geten- Profeten Geten
Ska redan börja sommarjobba i Augusti. På närmaste fotbollsplanen. Blev riktigt besviken när jag såg att det var den sista perioden på sommaren som jag jobbar.
Själv jobbar jag året om med 4 veckors semester.
Jag som ser fram emot arbetslivet. Att få bli Zoolog och allt.
Själv är det bara pensionen som lockar med arbetslivet. Man får väl bli sinnessjuk och leva på medborgarlön i värsta fall!
Själv ser jag fram emot att dra på mig min giraffpyjamas och bli antastad av Echmil. Mmmmmmmmmmm, Echmil.
Den här tråden ballar ur. Var glada att ni har jobb!
FÖRBANNAD!
FÖRBANNAD!
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Sida 24 av 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Liknande ämnen
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
Sida 24 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet