SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
+28
ShieldsOfGold
BIFFonen 666
Evilkillerrrrrr
Snikich
pissmannen
Countess
Carrion
slothmachine
M-Morbid
Bestial Death
Vargr
Johan
Svartesmeden
Xemtoth
Naurbereth
Vitus
Sire-Nahvas
Karate-Molin
Scullicon
Halonen666
Hammerheart
Stenberg
Atlas Musclecore
patologen
Antagonist
Svullet_Rektum
Monoliten
Geten
32 posters
Sida 25 av 40
Sida 25 av 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Mmmmmmmmmmmmmmmmm.Atlas Musclecore skrev:Själv ser jag fram emot att dra på mig min giraffpyjamas och bli antastad av Echmil. Mmmmmmmmmmm, Echmil.
Gäst- Gäst
Disney var riktigt bra en gång i tiden. Man växte ju upp med de bra filmerna, mormor hade i princip allihop på vhs, var grejer.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Stenberg skrev:Den här tråden ballar ur. Var glada att ni har jobb!
FÖRBANNAD!
JAG HAR INGET JÄVLA JOBB, SICKEN ANKLAGELSE! ALDRIG VARIT MED OM VÄRRE!
WAJRIORJOE
Atlas Musclecore skrev:BK på sommaren är tydligen tortyrkammare, enligt syrran. Har de fixat ventilationen där ännu?
Den suger fortfarande, det känns som att jobba i en ångbastu.. fasst chefen ska ha sagt något om att fixa luft konditionering sa aldrig om när dock. Jobbar strax över 40 timmar, 5 dagar i veckan får en halvtimmas lunch varje dag annars så springer man fram och tillbaka mellan kassan och fritösen tills att man slutar.. Får veta när jag ska jobba antingen sent på kvällen dagen innan eller på morgonen samma dag som man ska jobba vilket suger...Men lönen är ju najs och värd att slita för
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Hehe, samma gamla visa helt enkelt. Syrran fick sjuka scheman, och de tvingade henne att gå på lunch helkonstiga tider. T.ex. - säg att hon började arbeta klockan tio, så ville de att hon skulle luncha klockan elva. Vem fan käkar lunch en timme efter att de har börjat, för att sedan arbeta 7 timmar i sträck efteråt? Är fan inte så det fungerar. Urk.
Only facket is real!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Har varit lös i magen de senaste dagarna. Så jävla jobbigt när man vill fisa och aldrig vet om man kommer skita i byxan samtidigt! FÖRBANNAD!
Sätt dig och skit då. Fungerar för mig. Känner mig genast bättre
ShieldsOfGold- Antal inlägg : 344
HAR REDAN SKETAT! Men då behöver jag inte fisa något mer. Nästa gång jag behöver leka gaskammare i kallingarna däremåt, då vet jag inte om det är bajsa jag behöver, eller döda lite kvalster.
Ät fiber.
Äter fan bara fiber! Har som sagt fått snurran i huvudet upp och ned och på vift, så brukar flyga ut med mina epic awesomekrafter ut ifrån balkongen med pungen före in i ett träd, bara för att få mig ett skrovmål bark och insektslarver. (Sedan kommer jag inte in i lägenheten igen eftersom jag glömde nycklarna, och jag kan bara flyga nedåt, inte uppåt)
Atlas på luffen.
Atlas Musclecore skrev:Hehe, samma gamla visa helt enkelt. Syrran fick sjuka scheman, och de tvingade henne att gå på lunch helkonstiga tider. T.ex. - säg att hon började arbeta klockan tio, så ville de att hon skulle luncha klockan elva. Vem fan käkar lunch en timme efter att de har börjat, för att sedan arbeta 7 timmar i sträck efteråt? Är fan inte så det fungerar. Urk.
Same here, brukar få lunch vid 11 eller 13 och jobbar til 17 resp. 19.30 ..brukar inte bli hungrig med tanke på alla aromerna men törstig, och dricka ska man ju inte göra när man inte har rast, då åker man på skäll.. been there
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Arbetstidslagen §§ 15-17
15 § Med raster förstås sådana avbrott i den dagliga arbetstiden under vilka arbetstagarna inte är skyldiga att stanna kvar på arbetsstället.
Arbetsgivaren skall på förhand ange rasternas längd och förläggning så
noga som omständigheterna medger.
Rasterna skall förläggas så, att arbetstagarna inte utför arbete mer än fem timmar i följd. Rasternas antal, längd och förläggning skall vara tillfredsställande med hänsyn till arbetsförhållandena.
Sedan kan det finnas undantag vid kollektivavtal. Har ingen koll på vad Hotell & Restaurangfacket har avtalat med BK, men det borde du kolla upp i varje fall. Försökte få syrran att göra det, men hon är konformist så det gick inte.
SÅDAN ÄR KAPITALISMEN! DET ÄR DE RIKAS PARADIS!
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
nu är jag redigt FÖRBANNAD alltså. såg de tio första minuterna av "sveriges fulaste hem" på tv3. där de där två radarbögarna simon och tomas inreder rum hos folk. var tvungen att stänga av det pga ilskan.
handlade om en kille som har en fakking jävla PUB i sin källare. sin alldeles egna pub. äkta jäkla grabbhak. den sista tillflykten och allting. men så klart så ska hans jävla bitch till brud med piskan i hand vilja förstöra det för honom för att hon vill ha ett mer gemensamt familjerum där alla kan hitta på saker tillsammans.
naturligtvis så är ärkebögarna på hennes sida. tycker så jävla synd om killen så det inte är sant. äeh, fyfan.
FÖRBANNAAAAAAAAAAAAAAAAADADADADADADAAAA!
handlade om en kille som har en fakking jävla PUB i sin källare. sin alldeles egna pub. äkta jäkla grabbhak. den sista tillflykten och allting. men så klart så ska hans jävla bitch till brud med piskan i hand vilja förstöra det för honom för att hon vill ha ett mer gemensamt familjerum där alla kan hitta på saker tillsammans.
naturligtvis så är ärkebögarna på hennes sida. tycker så jävla synd om killen så det inte är sant. äeh, fyfan.
FÖRBANNAAAAAAAAAAAAAAAAADADADADADADAAAA!
ROOOOOOAAAAAAAAR!
Fan vad jag blir förbannad över jävla elföretag som påstår att man inte har betalat sina räkningar!
Fick ett förbannat inkasso brev idag med En Till Jävla Räkning Som Jag Har Redan Betalt.
AAAAAAAAAAAAAAARGH!
DÖ!
Fan vad jag blir förbannad över jävla elföretag som påstår att man inte har betalat sina räkningar!
Fick ett förbannat inkasso brev idag med En Till Jävla Räkning Som Jag Har Redan Betalt.
AAAAAAAAAAAAAAARGH!
DÖ!
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Vitus skrev:Massa text
Fy! Man skulle nästan ha startat en insamling åt stackaren så att han kan få bygga upp sin pub igen.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Sida 25 av 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Liknande ämnen
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
Sida 25 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet