SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
+28
ShieldsOfGold
BIFFonen 666
Evilkillerrrrrr
Snikich
pissmannen
Countess
Carrion
slothmachine
M-Morbid
Bestial Death
Vargr
Johan
Svartesmeden
Xemtoth
Naurbereth
Vitus
Sire-Nahvas
Karate-Molin
Scullicon
Halonen666
Hammerheart
Stenberg
Atlas Musclecore
patologen
Antagonist
Svullet_Rektum
Monoliten
Geten
32 posters
Sida 26 av 40
Sida 26 av 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Vitus skrev:nu är jag redigt FÖRBANNAD alltså. såg de tio första minuterna av "sveriges fulaste hem" på tv3. där de där två radarbögarna simon och tomas inreder rum hos folk. var tvungen att stänga av det pga ilskan.
handlade om en kille som har en fakking jävla PUB i sin källare. sin alldeles egna pub. äkta jäkla grabbhak. den sista tillflykten och allting. men så klart så ska hans jävla bitch till brud med piskan i hand vilja förstöra det för honom för att hon vill ha ett mer gemensamt familjerum där alla kan hitta på saker tillsammans.
naturligtvis så är ärkebögarna på hennes sida. tycker så jävla synd om killen så det inte är sant. äeh, fyfan.
FÖRBANNAAAAAAAAAAAAAAAAADADADADADADAAAA!
Tror inte de löser problemet direkt, killen bara flyr hemmet istället, alternativt dricker sig redlös i "familjerummet".
Gäst- Gäst
Ingen skam i att bli pussy-whipped. Kanske om man ser på saken ur en ~20-årings ögon. Men då söker man oftast inte ett seriöst förhållande heller. Ska bli spännande att se i vilken ålder Vitus blir pussy-whipped. Om vi alla fortfarande är vid liv och kommunicerar med varandra då ska jag påminna honom om det här.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Indeed, men så jävla farligt är det inte heller.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Köpte av någon jävla anledning ett exemplar av VeckoRevyn. Det första jag sen läser i denna skittidning är hur chefredaktören gnäller över att hon har för mycket hår på fittan och på benen! SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Countess- Antal inlägg : 1265
Vadå för "jävla anledning"?
Sictorment- Antal inlägg : 930
Geten skrev:Ingen skam i att bli pussy-whipped. Kanske om man ser på saken ur en ~20-årings ögon. Men då söker man oftast inte ett seriöst förhållande heller. Ska bli spännande att se i vilken ålder Vitus blir pussy-whipped. Om vi alla fortfarande är vid liv och kommunicerar med varandra då ska jag påminna honom om det här.
Ett förhållande går inte ut på att ena parten ska ha sin vilja igenom till varje pris, utan om ömsesidig respekt för varandra och varandras hobbys/fritidssysselsättningar och mer.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Håller jävligt mycket med. Hatar när tjejer blir dominanta bitches som bara ska ha som dem vill. Nu blev jag arg och less på tjejer istället.Svullet_Rektum skrev:Geten skrev:Ingen skam i att bli pussy-whipped. Kanske om man ser på saken ur en ~20-årings ögon. Men då söker man oftast inte ett seriöst förhållande heller. Ska bli spännande att se i vilken ålder Vitus blir pussy-whipped. Om vi alla fortfarande är vid liv och kommunicerar med varandra då ska jag påminna honom om det här.
Ett förhållande går inte ut på att ena parten ska ha sin vilja igenom till varje pris, utan om ömsesidig respekt för varandra och varandras hobbys/fritidssysselsättningar och mer.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Kapitel III skrev:Ursäkta mitt dåliga sätt, men är du någon sorts kvinna?
Nej. Anledningen var att man fick ett läppstift till. Min briljanta idé var att det skulle vara jättekul att ha det igår kväll (det var det). Enda felet var att jag skummade igenom tidningsjäveln också.
Countess- Antal inlägg : 1265
Svullet_Rektum skrev:Geten skrev:Ingen skam i att bli pussy-whipped. Kanske om man ser på saken ur en ~20-årings ögon. Men då söker man oftast inte ett seriöst förhållande heller. Ska bli spännande att se i vilken ålder Vitus blir pussy-whipped. Om vi alla fortfarande är vid liv och kommunicerar med varandra då ska jag påminna honom om det här.
Fast så ser det extremt sällan ut, tror det är näst intill omöjligt faktiskt. Kvinnan är boss i hemmet.
Ni kommer alla bli pussy-whipped.
Geten- Profeten Geten
Jag ser fram emot att få se det/läsa det/höra det/jävel det, jag har redan varit offer så att.
Har redan blivit det i min ungdom, aldrig igen säger jag! Stå på er för fan, ni är väl män?
- Älskling, jag vill att vi gör om puben i källaren till ett familjerum som vi alla har nytta av. =)
- Fan heller! I AM A MAN! :@ *punch*
Ungefär den bilden jag får av folk som ställer frågan "ni är väl män?"
Geten- Profeten Geten
Geten skrev:Ni kommer alla bli pussy-whipped.
Även om antagandet är en tråkig sanning för många, så innebär det inte att det kommer bli så för alla.
Tror du är bitter och yttrar sådana postulat bara för att du traskat fram genom ditt liv med piskan smärtsamt snärtande mot din nakna rygg.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
jag hade fan bidragit med en flarra om jag hade haftStenberg skrev:Vitus skrev:Massa text
Fy! Man skulle nästan ha startat en insamling åt stackaren så att han kan få bygga upp sin pub igen.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Vi får väl se...Geten skrev:Ni kommer alla bli pussy-whipped.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Geten skrev:- Älskling, jag vill att vi gör om puben i källaren till ett familjerum som vi alla har nytta av. =)
- Fan heller! I AM A MAN! :@ *punch*
Ungefär den bilden jag får av folk som ställer frågan "ni är väl män?"
- Älskling, jag vill att vi gör om puben i källaren till ett familjerum som vi alla har nytta av. =)
- Javisst, älskling. Det gör inget om mina drömmar krossas för att du måste bestämma. Snälla lämna mig inte!
Samma generalisering. Som sagt handlar det inte om att vara sur och envis som en unge bara för att man kan stå på sig, utan om ömsesidig respekt för varandra. Sedan är det klart att man måste kompromissa i ett förhållande, men man måste kunna säga "nej" också.
Stå på dig. Har ingenting med att du är en man att göra. Därför jag avskyr uttrycket.
Geten- Profeten Geten
Det har väldigt mycket med att du är en man att göra i detta sammanhanget!
Geten- Profeten Geten
Sida 26 av 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Liknande ämnen
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
Sida 26 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet