SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
+28
ShieldsOfGold
BIFFonen 666
Evilkillerrrrrr
Snikich
pissmannen
Countess
Carrion
slothmachine
M-Morbid
Bestial Death
Vargr
Johan
Svartesmeden
Xemtoth
Naurbereth
Vitus
Sire-Nahvas
Karate-Molin
Scullicon
Halonen666
Hammerheart
Stenberg
Atlas Musclecore
patologen
Antagonist
Svullet_Rektum
Monoliten
Geten
32 posters
Sida 32 av 40
Sida 32 av 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Doften av två-taktsjävel. Fan vilka minnen alltså.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Har du käkat nått dåligt?
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Lade mig vid 1 kanske, och låg vaken till typ 6 trots att jag var trött. Lagom pigg idag! SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!!!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Xemtoth skrev:Lade mig vid 1 kanske, och låg vaken till typ 6 trots att jag var trött. Lagom pigg idag! SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!!!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Alla som har mig på FB vet att jag kämpat med att få tag på läkare. Har inte lyckats få akuttid men sjukvårdsupplysningen sa att det kunde vara Hypoteros.
Kommer dock inte att få veta säkert förens om två veckor och akutmottagningen bara kopplade mig vidare -.-
SÅ JÄVLA FÖRBANNAD, på att det ska vara svårt att få sjukvård när man behöver det..
Kommer dock inte att få veta säkert förens om två veckor och akutmottagningen bara kopplade mig vidare -.-
SÅ JÄVLA FÖRBANNAD, på att det ska vara svårt att få sjukvård när man behöver det..
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Gjorde nyss i ordning en cykel, bytte lite slangar och dylikt.
Den har har tidigare vart inne på en cykelverkstad, den verkstaden borde vara bemannad av apor eller nåt, de kunde ju fan inte ens sätta dit slangarna rätt, och rätt storlek på dem hade de inte heller, och snett sitter allt självklat.
Vafan är det för handikappade idioter som får jobb på sådana ställen när en annan spenderat en del av livet arbetslös. sånt får fan inte humöret bättre precis.
Den har har tidigare vart inne på en cykelverkstad, den verkstaden borde vara bemannad av apor eller nåt, de kunde ju fan inte ens sätta dit slangarna rätt, och rätt storlek på dem hade de inte heller, och snett sitter allt självklat.
Vafan är det för handikappade idioter som får jobb på sådana ställen när en annan spenderat en del av livet arbetslös. sånt får fan inte humöret bättre precis.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Jävla dator, så fort man råkar lägga ett finger fel blir allt större eller mindre, eller så råkar man stänga av internet eller öppna nån mapp eller något.
Låter som du har en skojig dator.
Svenska människor, som när de pratar engelska, gör till en så djävla fejkad vidrig londondialekt.... SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Fan... Fredag idag. Känner för att dra på en speed-dejt med en långtradare.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
är du sjyk fortfarande?? isåfall ska du göra det
patologen- Antal inlägg : 365
Knarka lite så mår du bra.Antagonist skrev:Fan... Fredag idag. Känner för att dra på en speed-dejt med en långtradare.
Skulle köpa Uncle Acid And The Deadbeats skiva från Rise Above igår. Sen tänkte jag ''Äh vafan, det kan vänta tills imorgon''. När jag sedan vaknade i dag och kollade på Rise Aboves hemsida märkte jag att den blivit slutsåld under natten.
SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Countess- Antal inlägg : 1265
Fyfan för tentor. har tills den trettionde att lämna in den och vi är lediga från skolan hela veckan för att plugga/skriva på den. det är så hejdlöst jäkla tråkigt bara. Jag är fan okapabel till att studera. så fort jag börjar läsa någonting i akademiskt syfte så börjar ja jäspa som fan, fokusen sviktar, man är på gränsen till att somna. allt bara säger emot.
SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Känner igen det där. När man behöver läsa om en mening flera gånger för att ens registrera den i skallen.
kör hem ifrån jobbet och så dör bilen 10 meter ifrån en rondell och jag får inte liv i fanskapet så jag blir ståendes o förbannad över att skiten lagt av.. Och nu när den är hemma låter den jävligt mysiskt om avgassystemet.
Måste ju ha bilen för att kunna komma till jobbet och jag har knappt några pengar att reparera den..
SÅ JÄÄVLA FÖRBANNAD!
Måste ju ha bilen för att kunna komma till jobbet och jag har knappt några pengar att reparera den..
SÅ JÄÄVLA FÖRBANNAD!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Atlas Musclecore skrev:Var ju i arbetet på sätt och vis, ingen försäkring via arbetsgivaren?
Någon försäkring har jag inte hört talas om..
Vi får ju dock 1,85 kr/km när vi har egna bilar o kör med till arbetsplatsen
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Snart ska man till Arbetsförmedlingen och se hur dem sätter mig på vuxendagis. Undrar hur många pålar dem sätter i min röv idag. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!
Xemtoth skrev:Snart ska man till Arbetsförmedlingen och se hur dem sätter mig på vuxendagis. Undrar hur många pålar dem sätter i min röv idag. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!
Givande? Eller du blir mest förhörd?
Sictorment- Antal inlägg : 930
Givande kan jag inte påstå nej. Jag blir satt inför nån speciallist för jag tydligen är bortom Arbetsförmedlingens hopp eller nåt. Haha. Tanken att alla som arbetar i hela Sverige har indirekt betalat mina fyllor senaste två åren är riktigt givande dock.
Sida 32 av 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Liknande ämnen
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
Sida 32 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet