SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
+28
ShieldsOfGold
BIFFonen 666
Evilkillerrrrrr
Snikich
pissmannen
Countess
Carrion
slothmachine
M-Morbid
Bestial Death
Vargr
Johan
Svartesmeden
Xemtoth
Naurbereth
Vitus
Sire-Nahvas
Karate-Molin
Scullicon
Halonen666
Hammerheart
Stenberg
Atlas Musclecore
patologen
Antagonist
Svullet_Rektum
Monoliten
Geten
32 posters
Sida 31 av 40
Sida 31 av 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Men... var det här inte en icke seriös grej?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Blev nyss våldtagen i öronen av loudness war-skit! Tur att det fanns en omastrad version av plattan i fråga. SÅ JÄVULENS FÖRBENAD VA!
Gäst- Gäst
Jävla skit-arbetsförmedling. Vart och skrev in mig idag, men inget möte förens den 27:e September! Ville i alla fall ha den skiten avklarad också...
Aja. Om jag måste vända mig till SOC igen så har jag i alla fall det här i bagaget...
Dessutom är ena knappen på min datormus lite småseg. Måste ha spillt något på den...
Aja. Om jag måste vända mig till SOC igen så har jag i alla fall det här i bagaget...
Dessutom är ena knappen på min datormus lite småseg. Måste ha spillt något på den...
Tydligen så får jag bara betald bensin ifrån Storfors-Filipstad (46 km fram o tillbaka = 82,8 kr)(Jag ska till Molkom)
Går miste om ca 33,65 kr om dagen som blir 673,6 kr i månaden.. Men det som jag blev mest förbannad över var att min morbror gjorde det bakom ryggen på mig och att jag kom på det själv genom att jag såg att min tidlapp var ändrad...
(Om jag skulle få hela reseersättningen skulle den hamna på 3848 kr/månaden)
Så imorgon ska jag ta o snacka med honom och förhandla om något, om inte det går så blir det att vända sig till facket.
SÅ JÄVLA FÖRBANNAD
Går miste om ca 33,65 kr om dagen som blir 673,6 kr i månaden.. Men det som jag blev mest förbannad över var att min morbror gjorde det bakom ryggen på mig och att jag kom på det själv genom att jag såg att min tidlapp var ändrad...
(Om jag skulle få hela reseersättningen skulle den hamna på 3848 kr/månaden)
Så imorgon ska jag ta o snacka med honom och förhandla om något, om inte det går så blir det att vända sig till facket.
SÅ JÄVLA FÖRBANNAD
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Lite som att Jack Bauers brorsa lät lönnmörda Palmer, och sedan insåg han att det var hans farsa som var den verkliga mästarskallen, men allt för sent, så nu har han chippet amerikanerna behöver för att det inte ska bli krig med ryssarna och tänker bara ge tillbaka det om han får sin sonson av CTU. Dessutom hade Jack allt fixat och klart, allt hade ordnat sig om folk hade litat lite mer på honom, rätt förbannad. Och min iPod krånglar, det går inte att stänga av eller pausa den.
Ett annat I-Landsbekymmer.
En tjej, gammal klasskamrat ifrån folkhögskolan, som BARA skriver om hur hon springer och tränar hela tiden. För två år sedan skrev hon BARA om hur hon festade, söp och knarkade. Och så hade hon klippt tantfrisyr, så jag kommenterade med just "Tant " och så kommer hennes jävla pojkvän (också klasskamrat) och säger "That's why you're still single". Tog bort dem ifrån vänner. BLÖRGH!!!
En tjej, gammal klasskamrat ifrån folkhögskolan, som BARA skriver om hur hon springer och tränar hela tiden. För två år sedan skrev hon BARA om hur hon festade, söp och knarkade. Och så hade hon klippt tantfrisyr, så jag kommenterade med just "Tant " och så kommer hennes jävla pojkvän (också klasskamrat) och säger "That's why you're still single". Tog bort dem ifrån vänner. BLÖRGH!!!
Kom nyss hem från hudläkare. Psoriasis + infektion i hårsäckarna. Grejer det! Fyfan.
Friberg- Antal inlägg : 370
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Beställde resa + hotell till London i samband med Cathedrals sista spelning den 3 december och fick betala 800 kr mer än förväntat.
SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Countess- Antal inlägg : 1265
Vilket ställe man flyttat till alltså, kollektivtrafiken på lördagar är så gles att det går tre-fyra bussar om dagen. Sabbar det rejält då man gärna dragit in och gymmat. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD x(
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Tre-fyra bussar är ju rena lyxen. Jag har en buss som går in till stan idag..
Gäst- Gäst
Inte så härligt det heller
Lyx skulle jag inte säga.. Första bussen gick vid sju på morgonen, nästa går 14 (tar jag den hinner man vara i Lund i knappt en halvtimme innan hemresa) och nästa efter den går vid halv tolv på natten..
Så dumma tider -.-
Lyx skulle jag inte säga.. Första bussen gick vid sju på morgonen, nästa går 14 (tar jag den hinner man vara i Lund i knappt en halvtimme innan hemresa) och nästa efter den går vid halv tolv på natten..
Så dumma tider -.-
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Naurbereth skrev:Vilket ställe man flyttat till alltså, kollektivtrafiken på lördagar är så gles att det går tre-fyra bussar om dagen. Sabbar det rejält då man gärna dragit in och gymmat. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD x(
Ungefär som storfors alltså
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Eller en Puch Dakota!
Raketskor! Enhjuling! Epa-traktor!
Vet ni fisförnäma stadsbor ens vad en epa är ?
Har kanske aldrig sett en i riktiga livet, men när jag hängde på diabloii.nu så fanns det en EPA Traktor-klan som spred evangeliet.
Svullet_Rektum skrev:Eller en Puch Dakota!
Jag hade en puch dakota i mina yngre dagar, fan va den var trogen i ur och skur. Fin.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Svullet_Rektum skrev:Eller en Puch Dakota!
This.
Om man inte har något emot bensinlukten som sätter sig överallt.
Gäst- Gäst
Sida 31 av 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Liknande ämnen
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
Sida 31 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet