Offtopic
+24
patologen
slothmachine
Scullicon
Vargr
Halonen666
Stenberg
Carrion
Hammerheart
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Monoliten
Bestial Death
pissmannen
Naurbereth
savopipo
Svartesmeden
Atlas Musclecore
Antagonist
Vitus
Xemtoth
Svullet_Rektum
Geten
Countess
Karate-Molin
28 posters
Sida 32 av 40
Sida 32 av 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Sv: Offtopic
På tal om supa, Johan. Vafan! Få tummen ur! Har ju snackat om det hela sommaren.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Jo, har haft förbannat ont om stålar den här sommaren. Men absolut, minst en gång innan jag drar igen! En whisky och en dos Svullet, tack.
Sprit brukar ge mig en kort men intensiv bakfylla direkt när jag vaknar. (Om jag inte har grundat med vatten/käk innan jag gick och la mig)
Att blanda vin/sprit/öl i stora mängder är värst. Annars är rödvin segast, för att man blir så kass i magen efteråt.
Att blanda vin/sprit/öl i stora mängder är värst. Annars är rödvin segast, för att man blir så kass i magen efteråt.
Klarade mig allafall undan bakfyllan.
Som Atlas säger, det är värst att blanda massa skit, då mår man inte bra dagen efter!
Som Atlas säger, det är värst att blanda massa skit, då mår man inte bra dagen efter!
BIFFonen 666- BIFF
- Antal inlägg : 764
Icke. Efter en ölfylla är man bara seg. Efter en spritfylla är man bakis som fan. Jag är det iaf.
Bärs och Whisky fyllor är oftast värst. Bärsen pga jag dricker så förbannat mycket öl när jag väl dricker, vätskebrist deluxe.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Ok, var tog han metal N Rock-snubben vägen?
Carrion- Antal inlägg : 5778
Han stack väl tillbaka till Trollhättan.
Branded & Exiled.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Har lyckats vända på dygnet på något vänster, men vaknade lite för tidigt egentligen. Nu blir det massa K-pop medan man väntar på att GSL ska börja sändas. Flumdum. TROUUUBLE, TROUUBLE, TROOUBLE! Fan vad underligt det är med K-pop. Min hjärna kan knappt greppa det.
Förövrigt har det "äntligen" hänt något med knölen jag har i fotvalvet/hålfoten. Har stört mig på den i flera månader, och igår/idag började den ömma. Verkar som om det har samlats ledvätska i någon slags cysta eller liknande. Har ingen koll, får se om det blir värre och i sådana fall uppsöka vård.
Förövrigt har det "äntligen" hänt något med knölen jag har i fotvalvet/hålfoten. Har stört mig på den i flera månader, och igår/idag började den ömma. Verkar som om det har samlats ledvätska i någon slags cysta eller liknande. Har ingen koll, får se om det blir värre och i sådana fall uppsöka vård.
Jag älskar Peter för att han älskar King Diamond!
Nådigt öde?!?!?!?!?!
Försvinner nu i drygt en vecka. Så Atlas får hålla i tyglarna på egen hand och radera alla Albin Adelsbo's konton.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!Witchryder skrev:Atlas får hålla i tyglarna på egen hand och radera alla Albin Adelsbo's konton.
Kul grej det där.
Ha så kul i italien.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Glöm inte gitarrsolot på Söndag!
I sammanhanget borde man inte jämföra alls om man inte har läst böckerna. Men ja, den lär vara sämst.
Svullet_Rektum skrev:Vi som inte har läst böckerna håller filmen högre! Det är ju inte som att det är en direkt tolkning av böckerna utan mer baserad på med ändringar. Då är det dumt att jämföra böckerna och filmen i och säga att "nej, såhär är det egentligen[i] inte".
I varje fall verkar nya filmen suga getdase. Conan eller inte Conan.
I sammanhanget borde man inte jämföra alls om man inte har läst böckerna. Men ja, den lär vara sämst.
Dagen började med att mitt mjölkpaket gick sönder och så var arbetskamratens bil fylld med mjölk och så hade jag ingen mjölk under dagen
Sedan när jag skulle köra till firman med lastbilen så tog vi en snabbare väg men då var det en jävla traktor med två långa jävla vagnar som hade kört ner i diket så man kunde inte köra förbi och var tvungen att backa ca 2 km...
Då tog jag den längre vägen men hade glömt bort vart fan man skulle svänga av och så kom jag fram i en korsning mitt i skogen o märkte att jag var fel som fan!
Slutade med att jag hittade en väg ut ur skogen och då var jag ca 15 km ifrån firman HE HE HE HE.. Var fan inte hemma förens kvart över 5
Det är fan inte min dag idag..
Sedan när jag skulle köra till firman med lastbilen så tog vi en snabbare väg men då var det en jävla traktor med två långa jävla vagnar som hade kört ner i diket så man kunde inte köra förbi och var tvungen att backa ca 2 km...
Då tog jag den längre vägen men hade glömt bort vart fan man skulle svänga av och så kom jag fram i en korsning mitt i skogen o märkte att jag var fel som fan!
Slutade med att jag hittade en väg ut ur skogen och då var jag ca 15 km ifrån firman HE HE HE HE.. Var fan inte hemma förens kvart över 5
Det är fan inte min dag idag..
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Jag har börjat inse att jag har någon Hawkwind mani nu alltså. Har lyssnat på just en skiva varje dag i ett halvår nu. Men, det betyder antagligen att de kan sina grejer!
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
OCh snart äre dags att plocka svamp!
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Att dra ner kalsongerna, vilkas kant dras längs pungen och får könshår att falla ner i toaletten, är en pervers och ytterst äcklig känsla, som samtidigt kittlar en pervers sida utav ens egen mänsklighet.
P.S. Hawkwind och Svamp. Där har vi en bra kombination, i jämförelse med kalsonger och pung/penis. Såg faktiskt några toppisar som växte utanför kapellet vilken jag vistade en begravning. Funderar på att knalla dit någon kväll och plocka.
P.S. Hawkwind och Svamp. Där har vi en bra kombination, i jämförelse med kalsonger och pung/penis. Såg faktiskt några toppisar som växte utanför kapellet vilken jag vistade en begravning. Funderar på att knalla dit någon kväll och plocka.
Führer skrev:OCh snart äre dags att plocka svamp!
Bara ut på hagar och golfbanor.
Gäst- Gäst
Sida 32 av 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Sida 32 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet