Offtopic
+24
patologen
slothmachine
Scullicon
Vargr
Halonen666
Stenberg
Carrion
Hammerheart
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Monoliten
Bestial Death
pissmannen
Naurbereth
savopipo
Svartesmeden
Atlas Musclecore
Antagonist
Vitus
Xemtoth
Svullet_Rektum
Geten
Countess
Karate-Molin
28 posters
Sida 36 av 40
Sida 36 av 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Sv: Offtopic
Fast det var nog kanske inte pungvred, men fick ont när jag skulle skita.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Tarmvred?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Pungen gjorde ont
Och jag lyssnar på Eagle Fly Free!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Vacker skapelse du gjort!
Carrion- Antal inlägg : 5778
Flyttar idag. Glad över att inte bo här längre, ledsen över att tvingas mellanlanda hemma hos föräldrarna. Att det ska vara så svårt att få ett jävla jobb!
Ser jävligt gott ut Atlas! Gött för dig också Svullet.
Countess- Antal inlägg : 1265
Svullet_Rektum skrev:Flyttar idag. Glad över att inte bo här längre, ledsen över att tvingas mellanlanda hemma hos föräldrarna. Att det ska vara så svårt att få ett jävla jobb!
Ja, det är helt otroligt egentligen
Sictorment- Antal inlägg : 930
Det är bögarnas fel!
Självfallet. Jag verkar få pröva lyckan på annan ort alltså, ska snart söka jobb i Arvika på en industri där. Fittarvika.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Låg i någon slags halvsömn samtidigt som pappa ropade massa grejer om vad som hände med maten o.s.v.
Blandades in helt sjukt i någon slags drömvärld... Går inte att förklara, haha.
Blandades in helt sjukt i någon slags drömvärld... Går inte att förklara, haha.
de kosmiska drömlandskapen, ooooh!
alltid tyckt om när man är i halvsömn och inte riktigt begriper vilken jäkla värld man är i. känns väldigt lovecraft på något vis.
alltid tyckt om när man är i halvsömn och inte riktigt begriper vilken jäkla värld man är i. känns väldigt lovecraft på något vis.
Märker att man börjar somna om man kommer på sig själv att tänka på saker man inte har kontroll över.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Att feminister får sitta och uttrycka sitt manshat och andra diskriminerande åsikter i totalt medtycke av klassens lärare är helt jävla absurt. Dessutom när även han erkänner sig som manshatare (feministers motsvarighet till manschavunism).
Fyfan vad jag är trött på hela jämlikhetskriget speciellt när det egentligen handlar bara om att få sitt kön i överhand.
Alla som blint följer "PK" åsikter är exakt samma människor som hade heilat till Hitler eller avrättat folk på dödens fält i Kambodja.
Fyfan för detta landet. Så, nu fick ni en riktig 4chan/flashback rant. Skönt att det är helg bannemig.
Fyfan vad jag är trött på hela jämlikhetskriget speciellt när det egentligen handlar bara om att få sitt kön i överhand.
Alla som blint följer "PK" åsikter är exakt samma människor som hade heilat till Hitler eller avrättat folk på dödens fält i Kambodja.
Fyfan för detta landet. Så, nu fick ni en riktig 4chan/flashback rant. Skönt att det är helg bannemig.
Gäst- Gäst
Dead but walking, with a glued on head. Cannibal instinct, eat human with bread!
Bestial Death- Antal inlägg : 782
Hellbastard skrev:Alla som blint följer "PK" åsikter är exakt samma människor som hade heilat till Hitler eller avrättat folk på dödens fält i Kambodja.
Jag hade också heilat till Hitler om jag haft chansen. Tänk vilken känsla av samhörighet i publikhavet!
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Fyfan vad jag hatar kosmisk balans... Den s.k "musikkarriären" är på ett rejält uppsving, men då går helt plötsligt allt annat åt helvete... Jobb, polare, tjejen bla bla fucking horbla... Djävla irriterande.
Märks att arbetsmoralen är på topp när man spenderar sin arbetstid på att sätta igång kaffebryggaren och skriva arga lappar om hur kollegorna bör sätta igång nytt kaffe när det sista "drickbara" kaffet gått åt, utan resultat.
Märks att arbetsmoralen är på topp när man spenderar sin arbetstid på att sätta igång kaffebryggaren och skriva arga lappar om hur kollegorna bör sätta igång nytt kaffe när det sista "drickbara" kaffet gått åt, utan resultat.
Pruttade så länge och intensivt att jag trodde att tarmarna skulle åka ut.
slothmachine- Antal inlägg : 194
Sitter nog i ljudhimmelen just nu. Bra högtalare + bra ljudkort = Ler vid varenda spår av musik. Halleluljah!
Gäst- Gäst
Sida 36 av 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Sida 36 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet