Offtopic
+24
patologen
slothmachine
Scullicon
Vargr
Halonen666
Stenberg
Carrion
Hammerheart
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Monoliten
Bestial Death
pissmannen
Naurbereth
savopipo
Svartesmeden
Atlas Musclecore
Antagonist
Vitus
Xemtoth
Svullet_Rektum
Geten
Countess
Karate-Molin
28 posters
Sida 33 av 40
Sida 33 av 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Sv: Offtopic
Har fått låna en gammal bärbar dator av min systerdotter, bättre än inget. Om ni inte blivit uppslukade totalt av horfitteriet som är facebook kommer jag försöka vara någorlunda aktiv på msn nu fram till jag får tag i en nasadator 1.0 istället för min trasiga träskit, hoppas kunna bli lite mer socialt aktiv än vad jag varit de senaste veckorna. Hallelujah brakhelg?
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Detta är fan sjukt, jag blir bara smalare och smalare. Har hamnat under 50 kilosträcket nu. På ett sätt hade det varit rätt härligt att slippa se ut som en rehabiliterad horsepundare.
Härligt att du är tillbaka Sebban!
Härligt att du är tillbaka Sebban!
Gäst- Gäst
På nästa muskelrock kommer jag endast kalla dig för pinny. Förresten så drömde jag att du och jag skulle kränga t-shirts på vitus födelsedagskalas på en bondgård ute i middle of nowhere. Men du var bara full.
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Führer skrev:På nästa muskelrock kommer jag endast kalla dig för pinny. Förresten så drömde jag att du och jag skulle kränga t-shirts på vitus födelsedagskalas på en bondgård ute i middle of nowhere. Men du var bara full.
Dina drömmar verkar alltid vara klockrena, det måste vara rätt härligt.
Nästa Muskelrock alltså...
Gäst- Gäst
Kl. 19:30 på SVT2 går det en Black Sabbath dokumentär (om hur de spelade in Paranoid).
Stenberg- Antal inlägg : 1420
...Då ska fan jag också dit!Hellbastard skrev:Nästa Muskelrock alltså...
Carrion- Antal inlägg : 5778
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Atlas Musclecore skrev:Måste fan hitta ett billigt tåg till Säffle och hälsa på dig, saknar björnkramarna.
Ja för fan, du är alltid välkommen hit, mina portar står alltid redo att öppnas alltså. Saknar dig som fan. Har dock planerat att åka till fjollträsk nu i höst nån gång, oktober kanske. Beror lite på hur de kommande veckorna blir för har eventuellt jobb på gång, skogsarbete! Ska bli uppringd i början på nästa vecka så får jag se hur det går men någorlunda ljust kanske det ser ut.
@Garfield: Tack som fan asså, men vafan. Under 50 kg? Du och jag kan fan vara med i superskinny vs superbjörn, jag har massor att lära dig.
Har förresten tappat drygt 10 kg nu! Ser fortfarande ut som en fet björn, men det går sakta men säkert neråt. Bara 45-50 kg kvar till jag är klar så att säga. Saknar att göka alltså, det är en av drivkrafterna.
Får ordna någon typ av "boardträff" på Muskelrock nästa år tycker jag. Var väl ett antal härifrån som var där iår, träffade Atlas och det var ju trevligt, får vi fan ordna!
Sictorment- Antal inlägg : 930
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Sictorment skrev:Öhhhhhhh
??
Svullet_Rektum skrev:
Den videon är fan helt sinnessjuk.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Du förvirrar mig med Hellbastard när du har den där bilden
Sictorment- Antal inlägg : 930
Haha vafan Marko!!!
Countess- Antal inlägg : 1265
God natt! Det bär av till skolan imorn.
"Oljelampan lyser med sin närvaro, om än på sin sista flamma. I huset där jag bor är det min andra ljuskälla. Den sista och andra är min själsflamma, som sakta tär ut på både mig och min omgivning. Allt tackar vi den pådrivna kölden från norr.
Gråben ylar ute i mörke. I mångfald sätter de skräck i byns folk. Jag ligger i min halmbädd och från urgrunden ropar jag ut om nöd, om att få behålla min sista livsförsörjning.
Jag vänder mig om mot väggen för att låta det darrande ljuset falna. Drömmar om ljuset omfamnar mig, skinande vitt. Ty min dag lär komma snart."
"Oljelampan lyser med sin närvaro, om än på sin sista flamma. I huset där jag bor är det min andra ljuskälla. Den sista och andra är min själsflamma, som sakta tär ut på både mig och min omgivning. Allt tackar vi den pådrivna kölden från norr.
Gråben ylar ute i mörke. I mångfald sätter de skräck i byns folk. Jag ligger i min halmbädd och från urgrunden ropar jag ut om nöd, om att få behålla min sista livsförsörjning.
Jag vänder mig om mot väggen för att låta det darrande ljuset falna. Drömmar om ljuset omfamnar mig, skinande vitt. Ty min dag lär komma snart."
Gäst- Gäst
Hellbastard skrev:Ja fyfan.
Du om nån borde ju förstå att man inte gör såhär mot mig.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Gnäll fan inte.
Det är bättre att ha något att göra än att sitta hemma hela jävlar dagarna.
Det är bättre att ha något att göra än att sitta hemma hela jävlar dagarna.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
El mundo frio såhär på gränsen mellan kväll och natt med en flaska vatten och ett dyster humör är fan grejer. Corrupted blir bara bättre och bättre, tyngsta jävla skiten nånsin.
Hellbastard skrev:Jag är förvirrad.
Nu tror du säkert att jag hoppas på något som aldrig ska bli av. Men jag har aldrig lyssnat när du lovat, aldrig ställt några krav.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Sida 33 av 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Sida 33 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet