Offtopic
+25
ShieldsOfGold
Fylgja
Sictorment
Tartaros11
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Stenberg
patologen
Halonen666
Scullicon
Antagonist
Svartesmeden
Johan
Friberg
Naurbereth
Vargr
Carrion
Vitus
Atlas Musclecore
Xemtoth
Svullet_Rektum
Monoliten
Karate-Molin
Hammerheart
Countess
29 posters
Sida 3 av 40
Sida 3 av 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Sv: Offtopic
Jävla polare fick för sig att han skulle begå självmord i lördags. Som tur är så misslyckades han, så får ta och tala vett i helvetetsfanskapet.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Jävlar i helvete. Konsekvensfixering, insikten om livet och framtiden, mysterierna och ljushatet. Fokus. Sånt skulle jag ta upp.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Vissa mår bättre av att inte leva...
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Ska man dö i förtid ska man göra det i kamp på liv och död! Med hedern i behåll!
Har fått en massa tonårserektioner, som jag vill kalla dem, de senaste dagarna. Dyker upp ifrån ingenstans utan att jag ens är kåt för fem öre, och står i givakt i evigheter innan det lägger sig eller att jag drar en runk i sympati med kuken. Mest irriterande.
Imorgon kommer föräldrarna och hälsar på, de kommer att stanna här tills på söndag och än så länge känns det ok även om jag inte är sådär thrilled över att träffa morsan.. Är hundra på att vi kommer att ryka ihop direkt eller snarare att hon kommer att attackera mig. Ser verkligen inte fram emot det jag blir stressad, nervös och mår skit av det hon håller på med..-.-
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Erkänn! Hon kommer tjata på dig om att du snart måste hitta en rik, judisk man. Så du kan gifta dig och bli hollywood som fan?
Attackera Vafan. När min mor är för hård och skoningslös säger jag till henne att hon är en jävla ångvält som pulvriserar mig totalt, då brukar hon fatta att hon ska lugna ner sig. Men döttrar och mödrar är en annan femma antar jag.
Att man måste vara jude är faktiskt något som min mormor mest tjatat om, morsan är mer på att det måste vara någon akademiker mer bra yrke . Har bara träffat karlar som spelat i band och det är tydligen den "sorten" som minst gillas.. Vilken karl man ska träffa är väll det minsta som det tjafsas om egentligen...
Känns som att hon försöker styra mitt liv i det stora hela och har svårt att acceptera de val jag gör. Spelar ingen roll om man säger ifrån i hennes fall hon säger att det är så man är och pratar i Israel....
Känns som att hon försöker styra mitt liv i det stora hela och har svårt att acceptera de val jag gör. Spelar ingen roll om man säger ifrån i hennes fall hon säger att det är så man är och pratar i Israel....
Naurbereth- Antal inlägg : 833
... och i Sverige är vi uppkäftiga och röker cigg.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Naurbereth skrev:Att man måste vara jude är faktiskt något som min mormor mest tjatat om, morsan är mer på att det måste vara någon akademiker mer bra yrke . Har bara träffat karlar som spelat i band och det är tydligen den "sorten" som minst gillas.. Vilken karl man ska träffa är väll det minsta som det tjafsas om egentligen...
Tja hon måste ju inte gilla gossarna du drar hem men vafan, lite mer förståelse hade varit grejer. Sen får du ju förklara för henne att det är nya tider nu och ni befinner er inte i Israel. Däremot kan jag förstå henne lite, hade jag haft döttrar och någon av dem dragit hem nån kuf till pojkstackare som jag inte kände/litade på hade det blivit förhör bakom stängda dörrar, frågeformulär, djup förståelse kring skadeverkan från klor och björnbett, att i Värmland hörs inga skrik och liknande. Jag kommer bli en jävligt bra farsa en vacker dag.
Tänk om hon kom hem med mig. Oj oj oj.Pappa Doom skrev:
Tja hon måste ju inte gilla gossarna du drar hem men vafan, lite mer förståelse hade varit grejer.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Hahahah Sebban alltså. Ser verkligen framför mig hur du först lurar gossebarnet att du bara vill visa honom en sak. Sedan när du har honom i rummet, ser du dig omkring så ingen tittar. Sen stänger du, låser dörren, drar för gardinerna, tar en skrivbordslampa som du riktar mot gossens ansikte, tar på dig glasögonen och påbörjar "Hmm... hrrrm..... Jaha...". Sedan vad som sker efteråt... Kan endast gud veta!
Nånting i den stilen kommer det ju bli alltså, sen får dottern hata mig hur mycket hon vill, pappa vet bäst. Borde ju egentligen göra samma sak även med sönernas flickvänner också, pojkar kan förstöra för folk men tjejer kan förstöra folk. Sen kanske någon i barnaskaran drar hem nån av samma kön också, man vet ju aldrig, borde göra ett universellt formulär för framtida barnapartners. Djupt kränkande på ett bra sätt rakt igenom. Jag ska veta allt. Intentioner, intressen, bakgrund, relation till föräldrar, vad de har för polare, åsikter etc etc.
Som bäddat för åtminstone ETT problembarn i skaran! Då kommer jag in och ba "eeey... daddy issues? "
Hah! Kommer du och är 35+ och raggar på nån ung tös med mitt blod i ådrorna, då har vi ett kalas på gång.
Sebban alltså... Jag kommer och kidnappar dina döttrars pojkvänner och ger dem sprit och svamp, och talar dem till rätta efter din mentala misshandel av stackarna!
Aja, apropå någonting helt annat, tänker nog gå under ytan i 2-3 dygn. Pallar inte sitta och försöka hålla masken genom att skriva en massa skit överallt, så drar mig undan och försöker bearbeta lite grejer. Promenader, långa bad och introspektion får gälla ett tag nu. Så om någon verkligen vill något är det väl min telefon som gäller.
P.S. Pink Floyd är myset.
Aja, apropå någonting helt annat, tänker nog gå under ytan i 2-3 dygn. Pallar inte sitta och försöka hålla masken genom att skriva en massa skit överallt, så drar mig undan och försöker bearbeta lite grejer. Promenader, långa bad och introspektion får gälla ett tag nu. Så om någon verkligen vill något är det väl min telefon som gäller.
= Det är jag som är basen tills Atliz är tillbaka!
Själv hade jag sett till att mina barn får en stabil uppväxt och skapar en stark självkänsla. Då är väl risken liten att de hamnar i dåligt sällskap.
Farväl, käre prins. Pink Floyd är alltid myset.
Atlas Musclecore skrev:Sebban alltså... Jag kommer och kidnappar dina döttrars pojkvänner och ger dem sprit och svamp, och talar dem till rätta efter din mentala misshandel av stackarna!
Farväl, käre prins. Pink Floyd är alltid myset.
Du är inte ensam om att mysa till Pink Floyd denna afton Atlas. Atom Heart Mother har avverkats och Wish You Were Here bearbetas för fullt. Fast den är snart slut. Bra grejer minst sagt.
Sprit och svamp kommer inte räcka långt när jag är färdig.
LIKSOM
Sprit och svamp kommer inte räcka långt när jag är färdig.
LIKSOM
Hellbastard skrev:Fan vad trött jag är på lärare som gärna agerar rövhål mot elever. Har fått mig att helt tappa motivationen i en del ämnen alltså.
Känner igen det, gick på samma gymnasieskola, vilka lärare handlar det om?
Friberg- Antal inlägg : 370
Friberg skrev:Hellbastard skrev:Fan vad trött jag är på lärare som gärna agerar rövhål mot elever. Har fått mig att helt tappa motivationen i en del ämnen alltså.
Känner igen det, gick på samma gymnasieskola, vilka lärare handlar det om?
Du kan ju alltid gissa, hehe.
Dock så har han börjat tagga ner lite nu.
Det är ju inte Micke direkt, härligare lärare får man leta efter.
Senast ändrad av Hellbastard den tor 22 sep - 18:14:04, ändrad totalt 1 gång
Gäst- Gäst
What a load of bull.
Fick du mitt sms???
Fick du mitt sms???
toppat och dalat med tentan idag. bara skrivit en sida och jag har läst/funderat/jobbat på det sen typ klockan elva idag. dagarna går sjukt fort.
Lyssnat på mycket neil young, zeppelin och pink floyd under tiden i alla fall så det har varit skitkul åtminstone, nog också varit en faktor till varför ja inte fått mer ner på papper. man tappar verkligen bort sig i floyd, speciellt när man både ser och hör (live at pompeii ftw)
Lyssnat på mycket neil young, zeppelin och pink floyd under tiden i alla fall så det har varit skitkul åtminstone, nog också varit en faktor till varför ja inte fått mer ner på papper. man tappar verkligen bort sig i floyd, speciellt när man både ser och hör (live at pompeii ftw)
Sida 3 av 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Sida 3 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet