Offtopic
+25
ShieldsOfGold
Fylgja
Sictorment
Tartaros11
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Stenberg
patologen
Halonen666
Scullicon
Antagonist
Svartesmeden
Johan
Friberg
Naurbereth
Vargr
Carrion
Vitus
Atlas Musclecore
Xemtoth
Svullet_Rektum
Monoliten
Karate-Molin
Hammerheart
Countess
29 posters
Sida 4 av 40
Sida 4 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Sv: Offtopic
Svullet_Rektum skrev:What a load of bull.
Fick du mitt sms???
Fått det, ska ladda telefonen imorgon, då kan jag svara!!
Vitus skrev:toppat och dalat med tentan idag. bara skrivit en sida och jag har läst/funderat/jobbat på det sen typ klockan elva idag. dagarna går sjukt fort.
Lyssnat på mycket neil young, zeppelin och pink floyd under tiden i alla fall så det har varit skitkul åtminstone, nog också varit en faktor till varför ja inte fått mer ner på papper. man tappar verkligen bort sig i floyd, speciellt när man både ser och hör (live at pompeii ftw)
vad är det du läser till?
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Du borde ju bli professor i wrestling.
Fan, skulle jag få tag i den här snubben jag försöker få tag i och får jobb funderar jag på att flytta till en tvåa och efter det skaffa en eller två katter. Beror en jävla massa på också hur länge jag har jobb etc men ja, jag är grymt sugen på att skaffa två fräcka friskusar. Vill så jävla gärna ha lite sällskap och jag älskar verkligen katter. Hoppas verkligen på detta.
Fan, skulle jag få tag i den här snubben jag försöker få tag i och får jobb funderar jag på att flytta till en tvåa och efter det skaffa en eller två katter. Beror en jävla massa på också hur länge jag har jobb etc men ja, jag är grymt sugen på att skaffa två fräcka friskusar. Vill så jävla gärna ha lite sällskap och jag älskar verkligen katter. Hoppas verkligen på detta.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Skaffa en fjälla också när du är igång!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Sån tur lär jag inte ha igen.
Vad snackar du om?! Du kan ju charma trosorna av varenda tösabit inom en 25-metersradie från dig med din fluffighet!
Du måste vara mer självsäker Sebban! Jag tror att vilken dam som helst skulle falla för dig, om du bara vågade tro på dig själv lite mer! Du är en stor, manlig karla-karl, beskyddande, världens bästa röst och ett leende av guld! Tror inte det finns en människa på hela planeten som kan tycka illa om dig!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Skulle nog komma bra överens med de värsta av mexikanska drogfamiljer men ja. Näe vetefan alltså. Orkar verkligen inte tänka på det nu i alla fall. Fruntimmer är svåra gåtor att lösa.
Tro mig Sebban! Hade du bara spelat dina kort rätt, så hade du haft vilken slidbest som helst i din handflata!
Slidbest, veckans ord alltså. Helvetia. Men det där är överdrift tycker jag.
Nae förfan! Trust me, I'm a psycopath!
Nu har jag funderat klart. Eller ja, kommer inte vidare med tankarna, nu är det aktion som gäller.
Jag inser just i detta nu och till för ungefär en halvtimme sen att Sebban inte kommer gilla mig om han får reda på mitt verkliga jag. Raggare och sattyg, supa sig förtvinat full och leva rövare är bra saker helt enkelt. Gemenskap säger jag. Gemenskap in i röven. Raggare gillar jag. Dock finns det säkert bara volvo-raggare i Säffle?
Haha det är skillnad på raggare och raggarsvin/raggaras. Jag har haft nöjet att supa med riktiga raggare och det har alltid varit kul. De jag inte gillar är unga, högljudda, neandertalsjävlandes, plåtdunkaras till statusjagande volvo-raggare.
Men det är inte raggare. Fyfan, det är ju bara sketiga ungdomar som vill verka vuxna och häftiga
Jo jag vet, men att säga/skriva raggaras/raggarsvin är tillfredställande som fan.
Jäla bonde, haha. Jomen jag vet vad du menar. Alunda må kanske inte vara i samma storleksordning som Säffle men fan att det är litet nog att innefatta samma saker iaf. Vad har dessa mänskor för liv egentligen? Förutom att verka vuxna som dom uppenbarligen inte är..
livet handlar ju om att gå fordonlinjen, ha keps på sig, åka runt i cirklar i fallfärdiga volvos och lyssna på eddie meduza fattar ni väl.
och snusa. men det gör fan alla här på forumet, jäla äckelpäckel
och snusa. men det gör fan alla här på forumet, jäla äckelpäckel
Snus är en viktig grundpelare i livet.
Att leva i det förflutna men blicka framåt.
Sida 4 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Sida 4 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet