Offtopic
+25
ShieldsOfGold
Fylgja
Sictorment
Tartaros11
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Stenberg
patologen
Halonen666
Scullicon
Antagonist
Svartesmeden
Johan
Friberg
Naurbereth
Vargr
Carrion
Vitus
Atlas Musclecore
Xemtoth
Svullet_Rektum
Monoliten
Karate-Molin
Hammerheart
Countess
29 posters
Sida 29 av 40
Sida 29 av 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Sv: Offtopic
Finns bara några genrer som funkar bättre på konsoll, bland annat beat 'em up och JRPGs. Allt annat blir bättre på PC! Fast är man casual kanske det är bättre med konsoll.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
lirar ju arkham asylum för tillfället på datorn och måste använda tangentbordet för att logitech handkontrollen jag använder funkar inte ordentligt till det. upp och ner på styrspaken är omvända och ja hittar inget sätt att åtgärda det.
poängen är att det känns sjukt onaturligt och klumpigt att lira det. märks ju att det är gjort med en kontroll i åtanke.
sen så håller jag med om att vissa saker funkar bättre på konsoll än dator. fightingspel, RPG, plattformspel till exempel. men ja allt annat som FPS, RTS, point and click osv är datorspel!
poängen är att det känns sjukt onaturligt och klumpigt att lira det. märks ju att det är gjort med en kontroll i åtanke.
sen så håller jag med om att vissa saker funkar bättre på konsoll än dator. fightingspel, RPG, plattformspel till exempel. men ja allt annat som FPS, RTS, point and click osv är datorspel!
Glömde givetvis plattformsspel till konsoll.
Och rallyspel
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Marko: Jo, gamla konsoler är kung! NBA 96 (94?) på SNES!
Har alltid föredragit dator eftersom jag aldrig haft konsol... Sen finns det ju inte lika roliga spel på konsol. Diablo II och Icewind Dale lixxom. COD och Battlefield och alla andra first person shooter kan ju slänga sig i väggen.
Har alltid föredragit dator eftersom jag aldrig haft konsol... Sen finns det ju inte lika roliga spel på konsol. Diablo II och Icewind Dale lixxom. COD och Battlefield och alla andra first person shooter kan ju slänga sig i väggen.
Countess- Antal inlägg : 1265
Jo, NBA Live '96 heter det.
Instämmer när det gäller FPS till konsol. Funkar inte för min del.
Instämmer när det gäller FPS till konsol. Funkar inte för min del.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Funkar inte alls för min del
Det är dags att avsexualisera sig ordentligt nu. Ska se om det kommer ge mig mer energi åt huvud och skalle, blir som ett litet personligt experiment. Följande frågor kommer att besvaras:
Kommer jag se en stor skillnad på min energi i vardagen, då mot nu?
Hur kommer mitt humör påverkas?
Hur påverkas mina nuvarande huvudintressen, positivt eller negativt?
Hur svårt är det att inte tänka sexuella tankar? Går de att stoppa?
Vem är gud?
Hell Avgrunden!
Kommer jag se en stor skillnad på min energi i vardagen, då mot nu?
Hur kommer mitt humör påverkas?
Hur påverkas mina nuvarande huvudintressen, positivt eller negativt?
Hur svårt är det att inte tänka sexuella tankar? Går de att stoppa?
Vem är gud?
Hell Avgrunden!
Gäst- Gäst
Nej.
Du kommer bli mer frustrerad, eftersom att sex är ett naturligt behov för människan och du kommer agera irrationellt.
Du kommer förmodligen lägga större energi på dina huvudintressen i ren frustration för att undvika syndiga tankar. Du ersätter ett behov med ett annat. Så förmodligen positivt, dock kan det förekomma att du utför dina intresset mer slarvigt.
Det är nog svårt, runkar du inte så kommer påsen att tömmas under sömnen och det blir klibbigt i kallingarna på morgonen. Ta tjack, avtändningen gör dig inte sugen på sex alls!
Du är gud.
Detta är dock bara min egen uppfattning ifrån den tid då jag ville "avsexualisera" mig själv... Fast jag fick inte ligga ändå, så det gnagade väl lite i bakhuvudet också.
Du kommer bli mer frustrerad, eftersom att sex är ett naturligt behov för människan och du kommer agera irrationellt.
Du kommer förmodligen lägga större energi på dina huvudintressen i ren frustration för att undvika syndiga tankar. Du ersätter ett behov med ett annat. Så förmodligen positivt, dock kan det förekomma att du utför dina intresset mer slarvigt.
Det är nog svårt, runkar du inte så kommer påsen att tömmas under sömnen och det blir klibbigt i kallingarna på morgonen. Ta tjack, avtändningen gör dig inte sugen på sex alls!
Du är gud.
Detta är dock bara min egen uppfattning ifrån den tid då jag ville "avsexualisera" mig själv... Fast jag fick inte ligga ändå, så det gnagade väl lite i bakhuvudet också.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Ska du sluta runka eller? Jag klarar max 2-3 dagar själv
Jag har faktiskt klarat en vecka ett par gånger, men djävlar vad det sprutar när man väl tar saken i hand!
Tror jag gick typ 2 veckor en gång när jag var sjuk eller bara allmänt okåt. Då jävlar snackar vi Old Faithful.
Jag har ungefär samma uppfattning som du, men jag vill se om den verkligen stämmer. Det är egentligen allt, det ligger verkligen ingen värdegrund bakom utan jag vill bara se de fysiska och/eller psykiska effekterna av det hela.
Kommer såklart dokumentera detta noga, troligtvis vecka efter vecka, dag efter dag i början.
Den som lever får se, hoppas jag klarar mer än 2-3 dagar!
Kommer såklart dokumentera detta noga, troligtvis vecka efter vecka, dag efter dag i början.
Den som lever får se, hoppas jag klarar mer än 2-3 dagar!
Gäst- Gäst
Hahahahahaha, ursäkta skrattet, även om det var i skrivform. Men du fick det först att låta som ett ambitiöst tvåårsprojekt, och så klockar du till med "Hoppas jag klarar mer än 2-3 dagar!".
Tror att om man väl klarat några veckor så blir det lättare!
många män har inte kommit tillbaka ifrån den avgrunden du tittar ner i, Peter. lycka till!
Hahah underhållning är bra.
Nu blev jag sugen på öl.
Drack en Spitfire ale när jag var på en gästgivaregård i Skåne, riktigt bra grejer!
EDIT: En får tacka, Vitus!
EDIT2: Denna är skön med.
Nu blev jag sugen på öl.
Drack en Spitfire ale när jag var på en gästgivaregård i Skåne, riktigt bra grejer!
EDIT: En får tacka, Vitus!
EDIT2: Denna är skön med.
Gäst- Gäst
http://www.ebay.com/itm/Mellow-Candle-Swaddling-Songs-MEGA-RARE-Deram-1972-UK-Original-EX-Psych-Folk-/330641396989
Billigt. Har dock för mig den har gått för runt 20000 kr vid något tillfälle.
Trodde priserna på plattan skulle sjunka rejält när Rise Above Records återsläppte plattan.
Trodde priserna på plattan skulle sjunka rejält när Rise Above Records återsläppte plattan.
Det är E-bay.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
nu sticker jag snart till kanarieöarna en vecka
All Inclusive!!
Målet är att vakna till när jag sitter på flyget hem och undra när vi landar på Teneriffa.
Skål...
All Inclusive!!
Målet är att vakna till när jag sitter på flyget hem och undra när vi landar på Teneriffa.
Skål...
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Vill bara säga en sak från botten av mitt urgröpta hjärta. Manowar är så jävla bra.
Och det här med att hålla sig från runkeriet gick åt helvete. Jag skiter i det, ingen mening att stå emot. Slutsatsen är: Det är omöjligt.
Och det här med att hålla sig från runkeriet gick åt helvete. Jag skiter i det, ingen mening att stå emot. Slutsatsen är: Det är omöjligt.
Gäst- Gäst
Countess skrev:http://www.ebay.com/itm/Mellow-Candle-Swaddling-Songs-MEGA-RARE-Deram-1972-UK-Original-EX-Psych-Folk-/330641396989
Priser brukar gå upp när skivor återsläpps.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Kapitel III skrev:Vill bara säga en sak från botten av mitt urgröpta hjärta. Manowar är så jävla bra.
slutsatsen jag drar ifrån detta inlägg är att du lyssnade på manowar och inte kunde hejda dig från att dra i köttsvärdet.
IMPALE ME ON THE HORNS OF DEATH!
Sida 29 av 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Sida 29 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet