Melodisk dödsmetall
+15
Sire-Nahvas
pissmannen
Halonen666
Carnated
Naurbereth
Atlas Musclecore
Hammerheart
JohanElfstrom
Karate-Molin
Monoliten
Sictorment
Bestial Death
ThrashDave
Carrion
Wolvie
19 posters
Sida 4 av 4
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Melodisk dödsmetall
Good point faktiskt!
Har själv inte lyssnat på Dark Tranquility men de andra är det hög klass på. Första At The Gates-plattan är ju inte så melodisk faktiskt. Min favorit fö.
Har själv inte lyssnat på Dark Tranquility men de andra är det hög klass på. Första At The Gates-plattan är ju inte så melodisk faktiskt. Min favorit fö.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Kul att höra!
Hellre DT än In Flames i alla fall, dem kan fara åt helvete även om första plattorna är OK.
Jo håller med, de var råare i början, även om de hade element av vad som komma skulle på efterföljande plattor.
Hellre DT än In Flames i alla fall, dem kan fara åt helvete även om första plattorna är OK.
Jo håller med, de var råare i början, även om de hade element av vad som komma skulle på efterföljande plattor.
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
Nyare In Flames är ju klart mer effektiv musik än gamla, som är ganska ljummen melodeath i mina öron. Det är kanske inte musik jag skulle sätta på självmant, men det håller en klart högre kvalité än första 3-4 plattorna. De gör det de gillar helt enkelt och verkar inte vara intresserade av att spela melodeath längre. Skulle definitivt inte kalla det för att sälja sig.
Det sämsta med In Flames är däremot alla kloner de har influerat. Det känns som man drunknar i In Flames-isch metalcore var man än är.
Det sämsta med In Flames är däremot alla kloner de har influerat. Det känns som man drunknar i In Flames-isch metalcore var man än är.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sida 4 av 4
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet