Senast sedda film
+37
BIFFonen 666
ElectricWizard
slothmachine
zjeveni
Antagonist
Tompus
betrayer
Stenberg
flutmyrg
Karate-Molin
Carrion
Jon
Johan
pissmannen
Friberg
Thermoss
Svartesmeden
Hammerheart
Bestial Death
Sire-Nahvas
Nightbringer
Jandelin
piik
Naurbereth
Powwe
Svullet_Rektum
pompepg
Rob
Vargr
Atlas Musclecore
Wolvie
Xemtoth
Geten
Halonen666
Monoliten
Snikich
Vitus
41 posters
Sida 27 av 40
Sida 27 av 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Sv: Senast sedda film
Sphere 9/10
Älskar den här filmen, jävligt spännande och väldigt intressant story. Sen reflekterar den mina åsikter om mänskligheten ganska väl. Ska även ta och kolla på Virus och The Abyss medan jag är på det här spåret. Någon som har tips på mer liknande? Behöver inte utspela sig på (eller i) havet, men mysterium/thriller grejen är viktig.
Älskar den här filmen, jävligt spännande och väldigt intressant story. Sen reflekterar den mina åsikter om mänskligheten ganska väl. Ska även ta och kolla på Virus och The Abyss medan jag är på det här spåret. Någon som har tips på mer liknande? Behöver inte utspela sig på (eller i) havet, men mysterium/thriller grejen är viktig.
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Delirio Caldo, The Black Belly Of The Tarantula, Daughters Of Darkness, Stagefright, Scars Of Dracula, Dracula Rises From The Grave, The Curse Of The Mummy's Tomb, Carnival Of Souls, Zombie Flesh Eaters 2.
Beställde filmerna för ett par veckor sen och har sett alla nu. Jävligt nöjd överlag, men riktigt besviken på Zombie Flesh Eaters 2 och The Curse Of The Mummy's Tomb. Rekommenderar de tre förstnämnda starkt som fan!
Beställde filmerna för ett par veckor sen och har sett alla nu. Jävligt nöjd överlag, men riktigt besviken på Zombie Flesh Eaters 2 och The Curse Of The Mummy's Tomb. Rekommenderar de tre förstnämnda starkt som fan!
pissmannen- Witchfinder General
- Antal inlägg : 327
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
WALL-E.
Fan bölmaterial.
Fan bölmaterial.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Jag älskar Wall-E. Kan inte komma på en annan karaktär på rak arm som jag sympatiserat mer för än den lilla roboten.
The Abyss 7/10
Fortsätter på samma spår som tidigare, den här är också väldigt bra men jag tycker den spårar ur litegran i slutet. Jag hade gillat det mer ifall man inte hade fått reda på allt i slutet, ifall avgrundscivilisationen fortfarande hade varit lite av ett mysterium.
The Abyss 7/10
Fortsätter på samma spår som tidigare, den här är också väldigt bra men jag tycker den spårar ur litegran i slutet. Jag hade gillat det mer ifall man inte hade fått reda på allt i slutet, ifall avgrundscivilisationen fortfarande hade varit lite av ett mysterium.
Wolvie- Soulreaper
Director's cut då? Äckligt predikande det slutet var. Mänskligheten måste sluta förstöra naturen, annars skickar djuphavsutomjordingarna en megatsunami...
The Abyss är dock en av mina favoritfilmer från när jag var yngling.
The Abyss är dock en av mina favoritfilmer från när jag var yngling.
Geten- Profeten Geten
Vet faktiskt inte, versionen hette bara "special edition". Men jo, det känner jag igen. Det hade varit ok ifall det inte hade stavats ut i skitstora bokstäver framför en så alla oavsett hur dumma dom är skulle fatta poängen.
Wolvie- Soulreaper
Han (James Cameron) gjorde ju det igen i Avatar. Han vet att publiken är lättmanipulerad och helt enkelt för korkad för att förstå budskapet annars.
Geten- Profeten Geten
G.P. 506 (2008) - även känd som The Guard Post.
Su-chang Kongs andra film blandar även den militärer med skräck men hans förra film R-Point var bättre. Den här var visuellt fin men lång, långsam och stundtals förvirrande.
Geten- Profeten Geten
Fear and loathing in Las Vegas - Asbra!
The exorcism of Emily Rose - Meh.
Jesus Christ Super Star (1973) - Skön musik, helt ok film.
The exorcism of Emily Rose - Meh.
Jesus Christ Super Star (1973) - Skön musik, helt ok film.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Stenberg skrev:The exorcism of Emily Rose
Geten- Profeten Geten
Stenberg skrev:Fear and loathing in Las Vegas - Asbra!
Gött att du gillade den! Jag såg den också igår, igen.
Gäst- Gäst
Jag såg halva i onsdags förra veckan på TV, men så somnade jag - såg sedan hela på torsdagen!
Atlas Musclecore skrev:Jag såg halva i onsdags förra veckan på TV, men så somnade jag - såg sedan hela på torsdagen!
Ja Vitus berättade att den sändes då, tråkigt att jag inte såg den på teve och allt.
Gäst- Gäst
new moon
500 days of summer
yup, twilight och en romantisk komedi. korka upp champagneflaskan
500 days of summer
yup, twilight och en romantisk komedi. korka upp champagneflaskan
(500) Days of Summer är bra! Och det är ett gränsfall om man kan kalla den en "romantisk" komedi.
Geten- Profeten Geten
jodå, jag tyckte om den faktiskt. originell. och sen Zooey Deschanel , fifan. hur jävla omtyckbar kan man bli?
jag tycker det är helt klart en romantisk komedi. fast helt enkelt bara gjord så bra och olikt det som är standard i genren så man får lust att kalla det nått annat.
jag tycker det är helt klart en romantisk komedi. fast helt enkelt bara gjord så bra och olikt det som är standard i genren så man får lust att kalla det nått annat.
En dramakomedi med romantiska inslag som inte följer mallen skulle jag säga. Vill påstå att den är antitesen till vad som kallas romantiska komedier och är på så vis mer förankrad i verkligheten. Det finns inga "lyckliga" slut i relationer hur mycket Hollywood än försöker övertyga oss annars.
Dessutom kan ju alla som varit kära i någon men inte fått kärleken besvarad känna igen sig i Tom. Oförståendet han uppvisar på parkbänken i slutet är guld och sant så sant.
Och jag föredrar Zooeys syster Emily personligen.
Dessutom kan ju alla som varit kära i någon men inte fått kärleken besvarad känna igen sig i Tom. Oförståendet han uppvisar på parkbänken i slutet är guld och sant så sant.
Och jag föredrar Zooeys syster Emily personligen.
Geten- Profeten Geten
Antarctic Journal (2005)
Är alltid sugen på fler psykologiska thrillers/skräckfilmer som utspelar sig på polerna. Ingenting kan toppa The Thing men den här var en av de bättre jag sett.
Geten- Profeten Geten
Geten- Profeten Geten
Minority Report - 7/10
Helt ok för att vara en Cruisefilm. Jag uppskattar när det finns en del högoktaniga actionscener som är utspridda och inte blir överdrivet och utdraget (valfri Bay-film).
Helt ok för att vara en Cruisefilm. Jag uppskattar när det finns en del högoktaniga actionscener som är utspridda och inte blir överdrivet och utdraget (valfri Bay-film).
Wolvie- Soulreaper
silence of the lambs
fan vad denna film går på tv för mycket. och jag vill aldrig se den men slutar alltid med att ja gör det.
fan vad denna film går på tv för mycket. och jag vill aldrig se den men slutar alltid med att ja gör det.
Nosferatu, Night Of The Living Dead och The Brain That Never Died eller vad fan den heter.
Carrion- Antal inlägg : 5778
The Reaping. Hade inte höga förväntingar om denna film, men jag gillade den väldigt mycket.
Tompus- Antal inlägg : 657
Sida 27 av 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Liknande ämnen
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Någon som pysslar med film?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Någon som pysslar med film?