Senast sedda film
+37
BIFFonen 666
ElectricWizard
slothmachine
zjeveni
Antagonist
Tompus
betrayer
Stenberg
flutmyrg
Karate-Molin
Carrion
Jon
Johan
pissmannen
Friberg
Thermoss
Svartesmeden
Hammerheart
Bestial Death
Sire-Nahvas
Nightbringer
Jandelin
piik
Naurbereth
Powwe
Svullet_Rektum
pompepg
Rob
Vargr
Atlas Musclecore
Wolvie
Xemtoth
Geten
Halonen666
Monoliten
Snikich
Vitus
41 posters
Sida 26 av 40
Sida 26 av 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Sv: Senast sedda film
Det vore faktiskt fantastiskt om så vore, ska allt kolla upp den där filmen. Tidigare material som Boll sparkat ur sig har varit :bom: :hitl0r: :mario:
På ett ungefär då.
På ett ungefär då.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Such hawks, such hounds. scenes from the american hard rock underground
dokumentär om proto metal, desert rock, stoner rock, lite doom osv. den typen av musik.
jävligt kul att titta på. man sitter ju med ett leende på läpparna genom hela skiten nästan. det är fan roligt att se och höra någon snacka om pentagram, saint vitus, sleep osv som inte är en själv! haha.
dokumentär om proto metal, desert rock, stoner rock, lite doom osv. den typen av musik.
jävligt kul att titta på. man sitter ju med ett leende på läpparna genom hela skiten nästan. det är fan roligt att se och höra någon snacka om pentagram, saint vitus, sleep osv som inte är en själv! haha.
Flinar'n! Men sa de nåt vettigt då?
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
äsch det är väl ingenting man inte hört förut egentligen. kanske lite tekniska småaspekter osv som man inte visste om. men det är ändå kul att få höra vissa berättelser ifrån själva snubbarna som upplevde dom med deras egna ord.
visst, fanns ju saker som jag hellre hade sluppit(är det ens ett ord?) att se men så är det alltid med sånna här dokumentärer. de har så enorm mark att täcka och de kan ju omöjligtvis få med allt.
men den är sevärd, check it! Wino är ju bäst.
visst, fanns ju saker som jag hellre hade sluppit(är det ens ett ord?) att se men så är det alltid med sånna här dokumentärer. de har så enorm mark att täcka och de kan ju omöjligtvis få med allt.
men den är sevärd, check it! Wino är ju bäst.
Heavy Metal Britannia 3/5
Handlade knappt om NWOBHM, det var tråkigt. Resten var rätt najs att se!
Handlade knappt om NWOBHM, det var tråkigt. Resten var rätt najs att se!
Gäst- Gäst
E.T. 3/5
Är inget jättefan av Steven Spielbergs filmer men jag tyckte den här filmen var rätt så bra.
Är inget jättefan av Steven Spielbergs filmer men jag tyckte den här filmen var rätt så bra.
Geten- Profeten Geten
Låt mig presentera Star Trek: Generations. Filmen med mest dynamiskt ljud i världshistorien. Ena stunden viskar skådespelarna dialogen så det nästan är ohörbart och andra stunden sprängs det grejer i 100dB.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Geten- Profeten Geten
Nu ska vi se:
Clash Of The Titans (nya) 2/5
Fina effekter, inget mer.
Ännu finare effekter och väldigt detaljerad. Bortsett från en story med mer klyschor än vad man kan räkna så är den jävligt underhållande, även tredje gången jag ser den.
The Matrix 4,5/5
Älskar verkligen Matrixfilmerna, speciellt första. Ska kolla på de andra två ikväll.
Clash Of The Titans (nya) 2/5
Fina effekter, inget mer.
Ännu finare effekter och väldigt detaljerad. Bortsett från en story med mer klyschor än vad man kan räkna så är den jävligt underhållande, även tredje gången jag ser den.
The Matrix 4,5/5
Älskar verkligen Matrixfilmerna, speciellt första. Ska kolla på de andra två ikväll.
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Ektoplasma.Peggyfier skrev:vadfan är det han har i munnen?
Geten- Profeten Geten
Du kan inte ha sett särskilt många filmer i den genren i så fall... Den spelade ut alla sina kort att vara en effektiv spökfilm inom en kvart. Därefter var det bara så kallade jump scares var och varannan minut och såna kommer man undan med en eller två innan det blir sjukt irriterande. Och med den irritationen går all spänning i kras. A och o i såna här filmer är att bygga upp stämningen och sedan skrämmas, och det misslyckades The Haunting in Connecticut totalt med. Som komedi (jag skrattade flera gånger) eller lärofilm på hur man inte gör saker och ting fungerar den utmärkt dock. Det mest skrämmande, för att dra till med klyscha, är att den spelade in över 70 miljoner dollar = Are you fucking kidding me? Redan tal om två uppföljare...
Geten- Profeten Geten
Contact 4,5/5
Såg den här för länge sen innan jag visste vem Carl Sagan var, nu med lite kött på benen om honom och det här ämnet så såg jag filmen på ett helt annat sätt och då blev den riktigt bra. Jag är väldigt fascinerad av liv i universum och potentiella kontakter mellan olika, samtidigt som jag tycker hela "vetenskap VS religion/tro" debatten är intressant. Filmen gör det verkligen bra att baka in båda sidorna och hur båda visas ha samma svagheter i olika situationer. Själva budskapet att människan troligtvis är dömd till undergång om vi inte kan förena oss är väldigt mycket Sagan också. Jag kan höra hans röst i Fosters tal i slutet.
Definitivt den mest givande filmupplevelsen på väldigt länge för min del.
Såg den här för länge sen innan jag visste vem Carl Sagan var, nu med lite kött på benen om honom och det här ämnet så såg jag filmen på ett helt annat sätt och då blev den riktigt bra. Jag är väldigt fascinerad av liv i universum och potentiella kontakter mellan olika, samtidigt som jag tycker hela "vetenskap VS religion/tro" debatten är intressant. Filmen gör det verkligen bra att baka in båda sidorna och hur båda visas ha samma svagheter i olika situationer. Själva budskapet att människan troligtvis är dömd till undergång om vi inte kan förena oss är väldigt mycket Sagan också. Jag kan höra hans röst i Fosters tal i slutet.
Definitivt den mest givande filmupplevelsen på väldigt länge för min del.
Wolvie- Soulreaper
En gammal favorit för mig.Wolvie skrev:Contact
Geten- Profeten Geten
Geten- Profeten Geten
Geten- Profeten Geten
Geten- Profeten Geten
Pi 4/5
Väldigt intressant film om numeriska samband, Gud och totalt vansinne. Riktigt rejäl mindfuck.
Väldigt intressant film om numeriska samband, Gud och totalt vansinne. Riktigt rejäl mindfuck.
Wolvie- Soulreaper
Darren Aronofsky, han kan han.
Geten- Profeten Geten
Indeed, väldigt bra cinematografi och användning av musik.
Wolvie- Soulreaper
Geten- Profeten Geten
WHAT'S IN THE TRUNK????
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Sida 26 av 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Liknande ämnen
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok