Senast sedda film
+37
BIFFonen 666
ElectricWizard
slothmachine
zjeveni
Antagonist
Tompus
betrayer
Stenberg
flutmyrg
Karate-Molin
Carrion
Jon
Johan
pissmannen
Friberg
Thermoss
Svartesmeden
Hammerheart
Bestial Death
Sire-Nahvas
Nightbringer
Jandelin
piik
Naurbereth
Powwe
Svullet_Rektum
pompepg
Rob
Vargr
Atlas Musclecore
Wolvie
Xemtoth
Geten
Halonen666
Monoliten
Snikich
Vitus
41 posters
Sida 30 av 40
Sida 30 av 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Sv: Senast sedda film
The Jungle Book 2 - 2/5
Rikitgt svag tvåa jag sätter. Utan alla referenser till första filmen så hade filmen kunnat gjorts på 5-10 minuter. Känns som en ganska så onödig film.
Rikitgt svag tvåa jag sätter. Utan alla referenser till första filmen så hade filmen kunnat gjorts på 5-10 minuter. Känns som en ganska så onödig film.
Nyckeln till Frihet - 5/5
Riktigt bra film och kanske är det en av de bästa filmerna som jag har sett.
Riktigt bra film och kanske är det en av de bästa filmerna som jag har sett.
Nä, det är nog "Den enfaldige mördaren" som är bäst.
Apropå den, så såg jag "Mannen som slutade röka" alldeles nyss. Underhållande!
Apropå den, så såg jag "Mannen som slutade röka" alldeles nyss. Underhållande!
Är det den med Tom Hanks?
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Vitus skrev:Dazed and confused
Den är hur skön som helst!
Själv såg jag Bad Santa igår, fan va bra den filmen är. THURMAN MERMAN
Stenberg- Antal inlägg : 1420
TPB piggar alltid upp en gnutta i misärträsket.
slothmachine- Antal inlägg : 194
How to Train Your Dragon - 3/5
Svårt att betygsätta "barnfilm" men jag blev positivt överaskad. Nog titeln på filmen som skrämde mig mest, hade väntat mig nått Pokemon liknande men som sagt helt ok. Växla mellan 2 och 3 men det får en svag trea av mig tills vidare.
Svårt att betygsätta "barnfilm" men jag blev positivt överaskad. Nog titeln på filmen som skrämde mig mest, hade väntat mig nått Pokemon liknande men som sagt helt ok. Växla mellan 2 och 3 men det får en svag trea av mig tills vidare.
Har också sett den. Jag såg den mest för att den "handlade" om vikingar. Jag blev ganska missnöjd måste jag säga. Visst, helt ok film men jag är ganska trött på det där tönt-blir-hjälte-grejen i filmer.Snikich skrev:How to Train Your Dragon - 3/5
Förstår vad menar, är egentligen också lite på samma bana men får vara lite objektiv och betygsätta det som en barnfilm. För att vara en barnfilm så tyckte jag nästan det visar att det finns fortfarande kapacitet att få fram filmer som inte är totalt hjärndöda och grundar sedan betyget på det. Tycker nästan det är det bästa som kommit sedan Wall-E.
The Book of Eli - 3/5
Handling som är totalt värdelös bärs upp av 110 minuter visuell onani. En film som inte kommer bli ihågkommen för det som det förtjänar utan det vidriga budskapet. Grym skådespel och foto, synd att det slösas på detta genomruttna handling. Tar emot att sätta en trea men nu är det gjort.
The Book of Eli - 3/5
Handling som är totalt värdelös bärs upp av 110 minuter visuell onani. En film som inte kommer bli ihågkommen för det som det förtjänar utan det vidriga budskapet. Grym skådespel och foto, synd att det slösas på detta genomruttna handling. Tar emot att sätta en trea men nu är det gjort.
Senaste jag såg var nog Sophies dubbelliv (tror jag den heter). Helt ok film, men vet inte om jag har lust att se fler filmer som bara är ok.
Peggy och Garfield måste se Dazed and confused förresten. om ni inte redan gjort det alltså. för finns två karaktärer som påminner mig om dom. mitch och sabrina, förstaårseleverna. mitch bara skriker garfield. liknelserna mellan peggy o sabrina är lite mer subtila dock. snackar ju mer deras sätt en utseendet om båda karaktärerna nu.
Vitus skrev:Peggy och Garfield måste se Dazed and confused förresten. om ni inte redan gjort det alltså. för finns två karaktärer som påminner mig om dom. mitch och sabrina, förstaårseleverna. mitch bara skriker garfield. liknelserna mellan peggy o sabrina är lite mer subtila dock. snackar ju mer deras sätt en utseendet om båda karaktärerna nu.
Haha fan vad coolt! Jag ska ladda ner den nu bara för det.
Strange Wilderness - 5/5
Jag har fan sämst humor, men jävlar vad jag skrattade.
Gäst- Gäst
The Bank Job - 3/5
Är inte så mycket för kriminalfilmer men den här filmen imponerade.
Är inte så mycket för kriminalfilmer men den här filmen imponerade.
Senast ändrad av Jandelin den sön 8 aug - 18:01:20, ändrad totalt 1 gång
Tekken
Sätter inget betyg på den, jag älskade den just för att det är Tekken. Några småfel här och där plus att slagsmålen, även om dom va välkoreograferade, va mest generiska och inte mycket Tekken över, bara Eddie's capoeira som såg ut som det skulle. Pluspoäng på en ashet Christie som satisfierar alla perversa tankar man någonsin haft.
Sätter inget betyg på den, jag älskade den just för att det är Tekken. Några småfel här och där plus att slagsmålen, även om dom va välkoreograferade, va mest generiska och inte mycket Tekken över, bara Eddie's capoeira som såg ut som det skulle. Pluspoäng på en ashet Christie som satisfierar alla perversa tankar man någonsin haft.
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
The Ghost Writer (2010).
Ganska speciell film, men jag gillade den. Hade låg volym och skådespelarna mumlade rätt mycket så jag blev lite förvirrad över handlingen i mitten av filmen. Rätt långsamt tempo utan att kännas seg - Pluspoäng för det. Slutet kändes lite avhugget dock.
7/10
Ganska speciell film, men jag gillade den. Hade låg volym och skådespelarna mumlade rätt mycket så jag blev lite förvirrad över handlingen i mitten av filmen. Rätt långsamt tempo utan att kännas seg - Pluspoäng för det. Slutet kändes lite avhugget dock.
7/10
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Sida 30 av 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Liknande ämnen
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Någon som pysslar med film?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel