Senast sedda film
+37
BIFFonen 666
ElectricWizard
slothmachine
zjeveni
Antagonist
Tompus
betrayer
Stenberg
flutmyrg
Karate-Molin
Carrion
Jon
Johan
pissmannen
Friberg
Thermoss
Svartesmeden
Hammerheart
Bestial Death
Sire-Nahvas
Nightbringer
Jandelin
piik
Naurbereth
Powwe
Svullet_Rektum
pompepg
Rob
Vargr
Atlas Musclecore
Wolvie
Xemtoth
Geten
Halonen666
Monoliten
Snikich
Vitus
41 posters
Sida 31 av 40
Sida 31 av 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Sv: Senast sedda film
Wolvie skrev:Tekken
Sätter inget betyg på den, jag älskade den just för att det är Tekken. Några småfel här och där plus att slagsmålen, även om dom va välkoreograferade, va mest generiska och inte mycket Tekken över, bara Eddie's capoeira som såg ut som det skulle. Pluspoäng på en ashet Christie som satisfierar alla perversa tankar man någonsin haft.
Såg den igår kväll. Håller med om dig på det mesta. Slagsmålen hade varit bättre om de som slogs använde lite "moves" från spelen, ifyaknowhatmsayin'.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Tyckte den var klart sevärd! Väldigt spännande på sina ställen.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
2012 2/5
Sämst, förutom effekterna som var trevliga. Satt mest under hela filmen och skämtade om hur rymdskeppet egentligen var att alla sitter runt en brasa och trippar...Eller något sånt.
Sämst, förutom effekterna som var trevliga. Satt mest under hela filmen och skämtade om hur rymdskeppet egentligen var att alla sitter runt en brasa och trippar...Eller något sånt.
Gäst- Gäst
2012 tyckte jag va mysig, kanske inte så trovärdigt eller för den delen originell i storyn men å andra sidan vet man redan innan man startar filmen vad man kommer få, visuell onani.
Joshua Tree (a.k.a. Army of One) - 3/5
Nästan så jag vill sätta en fyra, länge sen man såg en film av denna kvalité som en fastna för direkt. Dolph är charmigt dålig och dem onödiga mellansekvenserna är perfekt genomförda. Underbart bra b/muskel-film..
Silent Trigger - 2/5
Dolph igen, inget märkvärdigt även om det hade potential. Helikopterkrashen va underbart!
It's just a ride - 3/5
Kort dokumentär om Bill Hicks med bla. Jay Leno och David Letterman. Värt ett span om en gillar Bill Hicks.
Repo Man - 3/5
Blivit många sköna gamla rullar på senaste och denna håller klassen. Att Harry Dean Stanton är med är ett stort plus.
Blow - 3/5
Ricochet - 2/5
John Lithgow som bad guy, en av mina absolut favorit skådisar i den rollen. Helt ok film även om det saknas en del. Får en stark tvåa av mig.
Joshua Tree (a.k.a. Army of One) - 3/5
Nästan så jag vill sätta en fyra, länge sen man såg en film av denna kvalité som en fastna för direkt. Dolph är charmigt dålig och dem onödiga mellansekvenserna är perfekt genomförda. Underbart bra b/muskel-film..
Silent Trigger - 2/5
Dolph igen, inget märkvärdigt även om det hade potential. Helikopterkrashen va underbart!
It's just a ride - 3/5
Kort dokumentär om Bill Hicks med bla. Jay Leno och David Letterman. Värt ett span om en gillar Bill Hicks.
Repo Man - 3/5
Blivit många sköna gamla rullar på senaste och denna håller klassen. Att Harry Dean Stanton är med är ett stort plus.
Blow - 3/5
Ricochet - 2/5
John Lithgow som bad guy, en av mina absolut favorit skådisar i den rollen. Helt ok film även om det saknas en del. Får en stark tvåa av mig.
Smiley Face - 2/5
Vill klargöra att det är en stark tvåa, såg denna efter en götting och då va han faktiskt stundvis obehaglig..
Hot Tub Time Machine - 3/5
Hjärndö film som man förmodligen aldrig kommer se om, men filmen tjäna sitt syfte och fick några billiga skratt. John Cusack lyfter hela filmen.
Kolla även på en timme med "Nightmare City" från 1980 med Sebban. Sett den innan och den är verkligen inte bra. Poängterar ettan vilket jag tycker den förtjänar när tom. Sebban vill att en ska stänga av filmen!
Vill klargöra att det är en stark tvåa, såg denna efter en götting och då va han faktiskt stundvis obehaglig..
Hot Tub Time Machine - 3/5
Hjärndö film som man förmodligen aldrig kommer se om, men filmen tjäna sitt syfte och fick några billiga skratt. John Cusack lyfter hela filmen.
Kolla även på en timme med "Nightmare City" från 1980 med Sebban. Sett den innan och den är verkligen inte bra. Poängterar ettan vilket jag tycker den förtjänar när tom. Sebban vill att en ska stänga av filmen!
Såg på "There will be blood" här om dagen, kanske 2000-talets bästa film. Helt genial!
Minns att jag gillade den när jag såg den när den var ny, kanske borde se om den...
Gäst- Gäst
Den är iofs jävligt dryg i början. Om jag minns rätt är det väl inte en ordentlig dialog i filmen förräns typ 20-30 minuter in i filmen?
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Edge of Darkness - 3/5
Gilla denna filmen skarpt, nära fyran men det gick lite överstyr kanske.
Diary of a Wimpy Kid - 2/5
The Joneses - 2/5
Grym idé men det va nått som saknades. David Duchovny va bra även om man alltid kommer ha svårt å se han som annat än Mulder.
Clash of the Titans - 2/5
Funka å slötitta på men känns som jag hellre hade spelat God of War, känns även som om en hade fått mer ut från det också.
Gilla denna filmen skarpt, nära fyran men det gick lite överstyr kanske.
Diary of a Wimpy Kid - 2/5
The Joneses - 2/5
Grym idé men det va nått som saknades. David Duchovny va bra även om man alltid kommer ha svårt å se han som annat än Mulder.
Clash of the Titans - 2/5
Funka å slötitta på men känns som jag hellre hade spelat God of War, känns även som om en hade fått mer ut från det också.
Witchryder skrev:Den är iofs jävligt dryg i början. Om jag minns rätt är det väl inte en ordentlig dialog i filmen förräns typ 20-30 minuter in i filmen?
Det är liksom de första penseldragen av ett episkt mästerverk! Tycker hela filmen är sjukt intensiv trotts sitt relativt sätt slöa tempo.
/edit
Såg klart på "Mongol" för typ en halvtimme sedan, helt ok... Vet inte riktigt vad jag tyckte om rullen förutom det faktiskt. Var lite distraherad och låg och hade yrsel när jag såg den, men vissa scener var rätt så episka. Gillade däremot att den inte var överdrivet episk i alla sekvenser som andra "historiska" filmer har en tendens att bli... Aja. Alltid kul med film ifrån öst också! Bådade ju för en fortsättning också, och nu när jag kollar upp det hela ser jag att det tydligen är första delen i en trilogi. Fett.
Men om du ska vara så jävla pretto och göra allt för konstens skull, bör du titta på en independent-film som heter "Gerry" Matt Damon i huvudroll!
Vadårå, jag tycker vanliga rullar som görs för underhållning kan vara bra på sitt vis de med - efter att jag hade sett 300 på bio gav jag den en 4:a av 5!
Säkert mycket sant. Men lite pretto är du bannemig fan ibland! "Gerry" hade passat dig prefekt!
Alla filmer kan vara bra inom respektive område, men klart det finns vissa som står lite över andra ur ett artistiskt perspektiv. :3 :3 :3 :3
Kanske det.
Kanske det.
The Silence of the Lambs (1991)
Hopkins är lysande som Lecter och kemin med Foster är fenomenal. Mainplotten med Buffalo Bill hade kunnat vara bättre men funkar absolut. Det är ju interaktionen mellan Hopkins och Foster man vill ha.
Såg denna som liten men fattade inte allt, nu har har den fått nytt ljus och den är definitivt en riktigt bra rulle. 9/10
Next up: Hannibal.
Hopkins är lysande som Lecter och kemin med Foster är fenomenal. Mainplotten med Buffalo Bill hade kunnat vara bättre men funkar absolut. Det är ju interaktionen mellan Hopkins och Foster man vill ha.
Såg denna som liten men fattade inte allt, nu har har den fått nytt ljus och den är definitivt en riktigt bra rulle. 9/10
Next up: Hannibal.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Star Wars I och III.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Easy Rider.
Den va ju riktigt häftig.
Den va ju riktigt häftig.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Tomcats 3/5
Helt ok film, hade en del roliga delar men var mest rätt medioker enligt mig.
Taking Woodstock 5/5
Kultfilm, deklarerad!
Ska snart se på Pineapple Express, har hört den ska vara bra.
Helt ok film, hade en del roliga delar men var mest rätt medioker enligt mig.
Taking Woodstock 5/5
Kultfilm, deklarerad!
Gäst- Gäst
Hellbastard skrev:
Den är bra!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Såg precis Repo Man (1984). Helt klart sevärd, en film fylld med härliga citat.
Duke: The lights are growing dim Otto. I know a life of crime has led me to this sorry fate, and yet, I blame society. Society made me what I am.
Otto: That's bullshit. You're a white suburban punk just like me.
Duke: Yeah, but it still hurts.
Duke: The lights are growing dim Otto. I know a life of crime has led me to this sorry fate, and yet, I blame society. Society made me what I am.
Otto: That's bullshit. You're a white suburban punk just like me.
Duke: Yeah, but it still hurts.
Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans
Jag gillade den. En riktig feel bad film på sätt och vis, med ett så ironiskt och smart slut att man bara känner sig nöjd och gosig efteråt!
Jag gillade den. En riktig feel bad film på sätt och vis, med ett så ironiskt och smart slut att man bara känner sig nöjd och gosig efteråt!
Network (1976). Gillade den rätt ordentligt.
E: Såg precis Soylent Green (1973). Ännu en bra film.
E: Såg precis Soylent Green (1973). Ännu en bra film.
Jag tog mig för att se Alice in Wonderland imorse. Nu kanske jag blir blind av att producenten är en av mina favoriter men jag gillade filmen skarpt. Tim Burton har aldrig haft ett dåligt samarbete med Johnny Depp i mitt tycke. En sak ska ni veta iaf, se den INTE genom en streamad länk från nätet. Ett måste är att se den i högupplöst form, för den tappar mycket filmupplevelse annars.
Sida 31 av 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Liknande ämnen
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Någon som pysslar med film?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Någon som pysslar med film?
Sida 31 av 40