Vad spelar ni just nu?
+45
David Junior
Burschk the Embalmer
Vargr
echo666
onlydennishot
pompepg
Countess
Pava
M-Morbid
Fidde
Sire-Nahvas
Carrion
Adde
Seroth
Scullicon
BIFFonen 666
slothmachine
Antagonist
ElectricWizard
Tompus
hybris
Nihilist
Johan
Stenberg
pissmannen
Hammerheart
Karate-Molin
flutmyrg
Jandelin
Geten
Halonen666
Powwe
Svullet_Rektum
Thermoss
Monoliten
Friberg
Svartesmeden
Horrified
Angelgrinder
Snikich
Atlas Musclecore
Xemtoth
Naurbereth
Vitus
Wolvie
49 posters
Sida 5 av 38
Sida 5 av 38 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 38
Sv: Vad spelar ni just nu?
Eviscerator skrev:BORDERLANDS!
Jobbat som en kuk men snart när man har lite ledig tid så är jag å Sebban 100% på allt i Borderlands!
Fan vad jag vill testa borderlands!
Nåväl, har spelat Assassins Creed 2 nu ett tag men inte orka bli färdig. Kanske att man skulle spela en vända Day of Defeat nu nån dag. Får se!
Nåväl, har spelat Assassins Creed 2 nu ett tag men inte orka bli färdig. Kanske att man skulle spela en vända Day of Defeat nu nån dag. Får se!
Gäst- Gäst
Snikich skrev:Eviscerator skrev:BORDERLANDS!
Jobbat som en kuk men snart när man har lite ledig tid så är jag å Sebban 100% på allt i Borderlands!
hur menar du då? alla uppdrag + challenges avklarade? för det går ju liksom inte att maxa alla skill trees och få ALLA vapen.
Hmm.. Det vet jag inte, skill tree grejen altså, men jag menar trophies! Måste klara alla uppdrag samt levla till 61 på spelet samt de 3 downloadable content som finns. Har Lite uppdrag på Knoxx och arena grejen kvar.
För i helsike!
Fallout 2 Restoration Project 2.0 släpptes för en månad sen, hur kan jag ha missat. NU blir det Fallout 2 i några dagar
Fallout 2 Restoration Project 2.0 släpptes för en månad sen, hur kan jag ha missat. NU blir det Fallout 2 i några dagar
Gäst- Gäst
Vinterväsen, jag antar att du har lirat Fallout 3. Är det värt att spela igenom eller kommer jag bara bli sjukt besviken eftersom jag älskar de första spelen?
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Du kommer bli grymt besviken om du är ett inbitet fan av de första spelen, oavsett vilka flames och skit man läser på internet mellan de som gillar trean och de första spelen.. Men ja, för en del kuriosa är det ganska kul att spela det ändå, det är ju trots allt Fallout. Men det är inte samma svarta störtsköna humor, det är inte samma gripande story.. allt är urvattnat.
Gäst- Gäst
Snikich skrev:Hmm.. Det vet jag inte, skill tree grejen altså, men jag menar trophies! Måste klara alla uppdrag samt levla till 61 på spelet samt de 3 downloadable content som finns. Har Lite uppdrag på Knoxx och arena grejen kvar.
Clawmerax gick ju för fan inte att rubba Om inte du hittar ett dunderparty på nätet kommer det bli ett helvete att få den trofffynn.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Mindre än en månad kvar till studenten och inga uppsatser kvar att skriva, passar på att börja spela Settlers IV igen Klarade aldrig av "Den Mörka Stammen".. av någon orsak fastnar jag alltid på näst sista uppdraget på varje spel..
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Vinterväsen skrev:Du kommer bli grymt besviken om du är ett inbitet fan av de första spelen, oavsett vilka flames och skit man läser på internet mellan de som gillar trean och de första spelen.. Men ja, för en del kuriosa är det ganska kul att spela det ändå, det är ju trots allt Fallout. Men det är inte samma svarta störtsköna humor, det är inte samma gripande story.. allt är urvattnat.
Ughh, jag lånade skiten av en polare igår och jag blev verkligen besviken. Så jävla stelt spel att det fan inte är sant. Och precis samma jävla grott, eller tunnel, wankande som det var i Oblivion.
Spelen är ju gjorda av samma företag ju. Fallout 3 känns lite som ett Oblivion i post-apok-setting. Personligen föredrar jag Fallout 3 mot Oblivion men det säger ju inte så mycket. Oblivion var den största besvikelsen rent spelmässigt för mig efter Fable.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Jo, jag vet det. Men bara för att det är samma företag behöver de ju inte göra i princip samma spel fast i en annorlunda miljö osv. Morrowind piskar både Fallout 3 & Oblivion vilken dag som helst. På tal om Oblivion, hur lite jävla röstskådespelare hade de egentligen? Känns som max 5 st..
Jo, det suger rätt hårt. Tycker också att Morrowin är kanonbra. Har säkert 1000+ timmar på det spelet.
PS Dungeons and Dragons online är gratis! Så tanka och lira. Det är mycket bättre än WoW imo,
Var rätt kul när jag spelade det, men tröttnade ganska fort. Kanske skulle ta och börja lira igen..
Torskar annars på Titan Quest nu, rätt hjärndött men jag gillar hur det flyter på.
Torskar annars på Titan Quest nu, rätt hjärndött men jag gillar hur det flyter på.
Gäst- Gäst
lirade första Silent Hill spelet idag med en polare. spelade i nästan sju timmar. vi klarade dock inte hela på en dag. vilket vi är besvikna över.
alltså, de slänger in så överdrivet jävla många pussel i slutet av spelet så all spänning man byggt upp blir totalt mördad för det är inte kul tillslut. det är bara massa frusterande och tidskrävande pussel.
alltså, de slänger in så överdrivet jävla många pussel i slutet av spelet så all spänning man byggt upp blir totalt mördad för det är inte kul tillslut. det är bara massa frusterande och tidskrävande pussel.
F.E.A.R 2 Project Origin.
Verkar inte vara lika bra som första spelet av det jag har spelat än så länge men det är rätt skoj ändå.
Verkar inte vara lika bra som första spelet av det jag har spelat än så länge men det är rätt skoj ändå.
Thermoss- Antal inlägg : 66
Lirar Left 4 Dead 2 för tillfället jag
Friberg- Antal inlägg : 370
Tycker det är en skitbra kopia av Diablo II. Gillar att man kan välja två olika masterys och på så sätt få många möjligheter.FrankFingerman skrev:Torskar annars på Titan Quest nu, rätt hjärndött men jag gillar hur det flyter på.
Själv ska jag prova på Psychonauts snart.
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Sitter och tar en runda på WoW, Kollar mina auktioner, Tycker det är så skämmigt som fan att jag började spela WoW men fan vad det är kul...
Känns som jag bara spelar Blizzard spel nuförtiden:
WöW
Diablo I, II
Starcraft
Warcraft III
Känns som jag bara spelar Blizzard spel nuförtiden:
WöW
Diablo I, II
Starcraft
Warcraft III
Sida 5 av 38 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 38
Sida 5 av 38