Vad spelar ni just nu?
+45
David Junior
Burschk the Embalmer
Vargr
echo666
onlydennishot
pompepg
Countess
Pava
M-Morbid
Fidde
Sire-Nahvas
Carrion
Adde
Seroth
Scullicon
BIFFonen 666
slothmachine
Antagonist
ElectricWizard
Tompus
hybris
Nihilist
Johan
Stenberg
pissmannen
Hammerheart
Karate-Molin
flutmyrg
Jandelin
Geten
Halonen666
Powwe
Svullet_Rektum
Thermoss
Monoliten
Friberg
Svartesmeden
Horrified
Angelgrinder
Snikich
Atlas Musclecore
Xemtoth
Naurbereth
Vitus
Wolvie
49 posters
Sida 35 av 38
Sida 35 av 38 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37, 38
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Sv: Vad spelar ni just nu?
Hade ju varit kul med Halo till PC men de verkade ha misslyckats totalt där med att det skulle vara exklusivt till Vista (av alla jävla grejer...), fast det kanske bara gällde tvåan.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Halonen666 skrev:Halo 4
Fast, du har ju redan klarat ut det... på HC dessutom.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Jandelin skrev:Assasins Creed: Brotherhood, fick ett litet sug att spela det igen.
Första AC var nog ett av de sämsta spelen jag någonsin spelat. Har dock hört att de efter ettan ska vara mycket bättre.
Karate-Molin skrev:Halonen666 skrev:Halo 4
Fast, du har ju redan klarat ut det... på HC dessutom.
Finns ytterligare en svårighetsgrad HÄHÄ
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Carrion skrev:Jandelin skrev:Assasins Creed: Brotherhood, fick ett litet sug att spela det igen.
Första AC var nog ett av de sämsta spelen jag någonsin spelat. Har dock hört att de efter ettan ska vara mycket bättre.
Har bara spelat Brotherhood så jag kan inte säga hur bra de andra spelen i serien är.
Jahah ok!
Spela då för fan inte ettan!
Spela då för fan inte ettan!
Har hört det från några andra också. Kanske man ska prova det då.
Nu gäller Super Metroid på den wunderbara emulatorn ZSnes.
Nu gäller Super Metroid på den wunderbara emulatorn ZSnes.
Turtles In Time en liten sväng, men ska sätta igång med The Legend Of Zelda strax.
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Assassins Creed 3 är fanimig riktigt bra. Bästa i serien hittils tycker jag nog.
Gäst- Gäst
Svartesmeden skrev:Turtles In Time en liten sväng, men ska sätta igång med The Legend Of Zelda strax.
Hellbastard skrev:Assassins Creed 3 är fanimig riktigt bra. Bästa i serien hittils tycker jag nog.
Verkar rätt intressant det. Såg någon video där det var någon snubbe som tyckte att hela den serien blivit söndermjölkad men tyckte ändå att det var skitbra! Skall kollas in.
Carrion skrev:Verkar rätt intressant det. Såg någon video där det var någon snubbe som tyckte att hela den serien blivit söndermjölkad men tyckte ändå att det var skitbra! Skall kollas in.
Det håller jag faktiskt helt med om! Nu efter att ha spelat det rätt länge tycker jag att storyn är rätt så svag jämfört med de förra spelen. Helt klart värt att spela däremot!
Gäst- Gäst
Känns rätt lökigt att det till slut skull dra in inbördeskriget i USA. Men det skall provas ändå.
Kan ju rekommendera Cthulhu Saves The World. Kostar väl typ 1€ eller nåt på Steam. Sjukt roligt där Cthulhu ska bli en hjälte för att få tillbaka sina krafter för att sedan försöka ta över världen igen. Bara påbörjat det än så länge men fan vad kul det är!
Kan ju rekommendera Cthulhu Saves The World. Kostar väl typ 1€ eller nåt på Steam. Sjukt roligt där Cthulhu ska bli en hjälte för att få tillbaka sina krafter för att sedan försöka ta över världen igen. Bara påbörjat det än så länge men fan vad kul det är!
Ska ta och pröva nya Hitman spelet på en liten stund. Annars så bögar jag lite Fallout 2 när jag har tid och ork.
Gillar någon av er Baldurs Gate förresten? Har inte tagit mig igenom någon av dem spelen. Tappar intresse för det efter typ halva spelet. Men det ska ju gå att spela det CO-OP. Om någon är sugen på att prova så heila till bara!
Gillar någon av er Baldurs Gate förresten? Har inte tagit mig igenom någon av dem spelen. Tappar intresse för det efter typ halva spelet. Men det ska ju gå att spela det CO-OP. Om någon är sugen på att prova så heila till bara!
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Jag har klarat ettan 2-3 gånger och kommit en bra bit på tvåan flera gånger. Har även spelat en hel del tvåan med en jänkare över gameranger. Det funkar helt ok men då jag hade heller inte klarat det medan han hade plöjt genom det flera gånger, så det blev ganska segt. Tycker att sådana spel ska avnjutas ensam i sin egna takt. Spelar man fler så blir det lätt att man måste stressa genom dialog och grejer. Det är ju inte direkt de mesta actionfyllda spelen på planeten.
Annars släpps ju remaken på ettan snart! Eller remake och remake, bara en massa nya grejer, bättre grafik, bugfixar och sånt.
Annars släpps ju remaken på ettan snart! Eller remake och remake, bara en massa nya grejer, bättre grafik, bugfixar och sånt.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
BG1 ja, vilket underbart spel... mer behöver man inte säga. Klarat det en gång.
Tvåan är jävligt roligt också men jag förstår inte varför de tog bort att man kunde utforska världen på egen hand och hitta alla vapen, magiska grejer och coola områden Utan att behöva något jävla quest för att kunna ta sig till området.
Dock är tvåans avslut helt makalöst awesome!
Tvåan är jävligt roligt också men jag förstår inte varför de tog bort att man kunde utforska världen på egen hand och hitta alla vapen, magiska grejer och coola områden Utan att behöva något jävla quest för att kunna ta sig till området.
Dock är tvåans avslut helt makalöst awesome!
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Tramsat runt en bra stund med Knights Of The Old Republic II: The Sith Lords. Äntligen har det lossnat för mig. Tog sina år men det var det nog värt. Jävlar vad skoj det är än så länge! Får väl ta och lira ettan sen när man klarat tvåan...
Testar SWTOR nu när de är gratis.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Så det är gratis nu alltså? Då kanske man skulle kolla upp det själv.Scullicon skrev:Testar SWTOR nu när de är gratis.
Tompus- Antal inlägg : 657
Far cry 3..skitbra spel. MYCKET bättre än tvåan!
EddieTheHead1989- Antal inlägg : 150
Tompus skrev:Så det är gratis nu alltså? Då kanske man skulle kolla upp det själv.Scullicon skrev:Testar SWTOR nu när de är gratis.
Det är jävligt roligt faktiskt!
Gäst- Gäst
Empire Earth, Nostalgitripp.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Sida 35 av 38 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37, 38
Sida 35 av 38
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet