Senast sedda film
+30
Pava
Countess
Metaltrash
slothmachine
AdverseSphere
Halonen666
patologen
Karate-Molin
Naurbereth
Sire-Nahvas
Svartesmeden
Xemtoth
Bestial Death
M-Morbid
Tompus
Antagonist
Johan
Vargr
pissmannen
Stenberg
Sictorment
Carrion
Hammerheart
Svullet_Rektum
Snikich
Atlas Musclecore
Monoliten
BIFFonen 666
Vitus
Geten
34 posters
Sida 6 av 40
Sida 6 av 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Sv: Senast sedda film
Ladyhawke? Komigen, det är en bra film!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Klart den är.Witchryder skrev:Ladyhawke? Komigen, det är en bra film!
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Chin gei bin / The Twins Effect / The Vampire Effect (2003) 25 minuter in och jag tyckte den sög. Men sen lite senare dök Jackie Chan upp i ca 5 minuter och det var awesome! Sen sög filmen igen tills Jackie Chan dök upp igen! Och var awesome! Och i slutändan kunde jag höga betyget från dåligt till mediokert. Fortfarande bättre än Twilight.
Geten- Profeten Geten
Geten skrev:Klart den är.Witchryder skrev:Ladyhawke? Komigen, det är en bra film!
Ja, vad var då gnället om att Rutger Hauer inte huvudrollar i en bra film?
Vitus vet inte vad han snackar om.Witchryder skrev:Ja, vad var då gnället om att Rutger Hauer inte huvudrollar i en bra film?Geten skrev:Klart den är.Witchryder skrev:Ladyhawke? Komigen, det är en bra film!
Geten- Profeten Geten
MEN SE DEN DÅ FÖRFAAAN
Nun - 1/5
En jävla nunna som kommer tillbaks från de döda och börjar mörda, with a vengeance!
Are You Scared - 1/5
SE DEN INTE, jävla saw rip-off från sjumilaskogen, otroligt jävla dålig. Som cyniker är man förbannad hela tiden.
Dangerous Water - 2/5
En del ögongodis, en del fula fiskar (score) och givetvis hajar, jag gillar hajarna, de gör vad de ska. Som alla andra hajfilmer är den helt missvisande till hur hajar normalt beter sig, men det är mycket blod och död! Annars är det en skitfilm med de vanliga intrigerna, jävlar va trött man blir.
Toolbox Murders (2003) - 2/5
Den här hade en del mystik, en del halvbra karaktärer, men ändå platt och faller på att de dåliga karaktärerna får för mycket plats/är ena jävla pannbiffar och att ja, så jävla bra är det helt enkelt inte. Lite spännande var den ett tag dock.
Spider-Man 3 - 3/5
Otroligt välgjord, snygg som Satan faktiskt. Skurkarna är väl lite sisådär och Parkers syntharutflipp är rent jävla löjlig. I slutet blir det ändå en trea, för den är välgjord, bra fightscener och ja, allt är så snuskigt snyggt. Är en svag trea dock, men vafan!
EDIT: Höll på att glömma:
Re-Cycle - 3/5
Thailändsk skräckis som är så in i helvetet vacker, det är som en lång rad med olika tavlor som är i princip mästerverk allihop, så mycket coola scener, landskap och fan o hans moster att ja, fan. Ögongodis helt enkelt. Irriterande protagonist och även om det finns en halvklar fiende känns det som att hela världen egentligen är hennes antagonist. Inget mästerverk i helheten men vilket jävla ögongodis den världen de målar upp är. Rekommenderas, stark trea.
En jävla nunna som kommer tillbaks från de döda och börjar mörda, with a vengeance!
Are You Scared - 1/5
SE DEN INTE, jävla saw rip-off från sjumilaskogen, otroligt jävla dålig. Som cyniker är man förbannad hela tiden.
Dangerous Water - 2/5
En del ögongodis, en del fula fiskar (score) och givetvis hajar, jag gillar hajarna, de gör vad de ska. Som alla andra hajfilmer är den helt missvisande till hur hajar normalt beter sig, men det är mycket blod och död! Annars är det en skitfilm med de vanliga intrigerna, jävlar va trött man blir.
Toolbox Murders (2003) - 2/5
Den här hade en del mystik, en del halvbra karaktärer, men ändå platt och faller på att de dåliga karaktärerna får för mycket plats/är ena jävla pannbiffar och att ja, så jävla bra är det helt enkelt inte. Lite spännande var den ett tag dock.
Spider-Man 3 - 3/5
Otroligt välgjord, snygg som Satan faktiskt. Skurkarna är väl lite sisådär och Parkers syntharutflipp är rent jävla löjlig. I slutet blir det ändå en trea, för den är välgjord, bra fightscener och ja, allt är så snuskigt snyggt. Är en svag trea dock, men vafan!
EDIT: Höll på att glömma:
Re-Cycle - 3/5
Thailändsk skräckis som är så in i helvetet vacker, det är som en lång rad med olika tavlor som är i princip mästerverk allihop, så mycket coola scener, landskap och fan o hans moster att ja, fan. Ögongodis helt enkelt. Irriterande protagonist och även om det finns en halvklar fiende känns det som att hela världen egentligen är hennes antagonist. Inget mästerverk i helheten men vilket jävla ögongodis den världen de målar upp är. Rekommenderas, stark trea.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Du kunde ju vart mer konventionell och inte antecknat betygen i rangordning!!! SEBBAN!!
Tänkte jag inte ens på!
Såg The Story Of Anvil eller vad den heter igpår på SVT1 och fyfan vad man tycker synd om dom.
inte konstigt att folk säger att dom är bra när det är så synd om dom. Bra dokumentär i alla fall. jag gillade den med härligt lyckligt slut.
inte konstigt att folk säger att dom är bra när det är så synd om dom. Bra dokumentär i alla fall. jag gillade den med härligt lyckligt slut.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Shaun of the Dead (2004)
Kom igen allesammans så gonkar vi loss!
Kom igen allesammans så gonkar vi loss!
Geten- Profeten Geten
Zombieland (2009) Sämre andra gången. Finns inte mycket i denna att komma tillbaka till men dess värld är intressant och filmen behöver en uppföljare.
Night of the Creeps (1986) 80s zom com! Ingenting märkvärdigt men den hade en scen som kanske är en av de läskigaste någonsin.
Tänk er själva. Ni är och lägger en kabel i godan ro när ni inser att Stryper rules.
Night of the Creeps (1986) 80s zom com! Ingenting märkvärdigt men den hade en scen som kanske är en av de läskigaste någonsin.
Tänk er själva. Ni är och lägger en kabel i godan ro när ni inser att Stryper rules.
Geten- Profeten Geten
Dark Night of the Scarecrow (1981) Utmärkt skräckfilm. Jävlarna får vad de förtjänar.
Geten- Profeten Geten
Man-Thing - 2/5
Vet fan inte varför jag inte ger den en etta egentligen.. Kanske för att det fanns vissa saker i filmen som var ganska mysiga, det där träskmonstret till exempel, och indianer.
Vet fan inte varför jag inte ger den en etta egentligen.. Kanske för att det fanns vissa saker i filmen som var ganska mysiga, det där träskmonstret till exempel, och indianer.
Är filmerna dåliga för att du jämför dem med så kallade "bra" filmer (sånt som kritiker och andra filmsnobbar gillar) eller är de dåliga i sin genre (lågbudget b-skräckisar/whatever)? För om det är det första tänker jag inte lita på något du säger. Men å andra sidan var lågbudet b-skräckisar/whatever bättre för 20-30 år sedan.
Geten- Profeten Geten
The Gift (2000) Inte en av Sam Raimis bästa men bra skådisar och man får se lite av Raimis otroliga talang för att skrämmas.
Man-Thing (2005) Eftersom filmklubben blev ett totalt fiasko (så klart) så låtsas jag att detta var Sebbans bidrag. Kändes som ett lite för långt avsnitt av Arkiv X. Gillar hur en av de mindre karaktärerna sa något om att platsen de var på var en "dark corner of the earth" och så var monstret en bark-cthulhu. Visste inte att det var en serietidningsfilm men den var bättre än så många andra i samma genre, särskilt flera av dem med mycket större budget.
Trivia: Av samma regissör som Highlander: The Source.
Man-Thing (2005) Eftersom filmklubben blev ett totalt fiasko (så klart) så låtsas jag att detta var Sebbans bidrag. Kändes som ett lite för långt avsnitt av Arkiv X. Gillar hur en av de mindre karaktärerna sa något om att platsen de var på var en "dark corner of the earth" och så var monstret en bark-cthulhu. Visste inte att det var en serietidningsfilm men den var bättre än så många andra i samma genre, särskilt flera av dem med mycket större budget.
Trivia: Av samma regissör som Highlander: The Source.
Geten- Profeten Geten
Inte för att Highlander: The Source, på något sätt ens varken kan klassas som en bra film, eller en highlander-rulle!
Det enda som hade kunnat rädda The Source, hade vart om Connor MacLeod helt oväntat dök upp och räddade dagen i slutet.
Det enda som hade kunnat rädda The Source, hade vart om Connor MacLeod helt oväntat dök upp och räddade dagen i slutet.
Shrek Forever After (2010) Fint avsked till en fin serie. Squee!
Geten- Profeten Geten
Geten skrev:Är filmerna dåliga för att du jämför dem med så kallade "bra" filmer (sånt som kritiker och andra filmsnobbar gillar) eller är de dåliga i sin genre (lågbudget b-skräckisar/whatever)? För om det är det första tänker jag inte lita på något du säger. Men å andra sidan var lågbudet b-skräckisar/whatever bättre för 20-30 år sedan.
Jag skiter fullständigt i vad andra tycker
Och jag skiter fullständigt i att du skiter fullständigt i. Men nä, det var en giltig fråga med tanke på att du väljer att sätta betyg på filmerna. Jag vill veta hur du resonerar.
Geten- Profeten Geten
Det gör jag för att jag har varit medlem på filmtipset i några år nu, så det har blivit en vana. Sen hur jag resonerar.. Jag vet inte riktigt, när jag sett en film så sätter jag betyg efter känsla. Kan nog inte svara bättre än så.
Morgane et ses nymphes / Girl Slaves of Morgana Le Fay (1971) Gjorde som jag brukar göra när jag är sugen på en speciell typ av film (fantasy i det här fallet), jag googlade upp någon lista och scrollade igenom den efter random titlar jag ännu inte sett och kollade på imdb om det är något som fångar mitt intresse.
Vad jag fick var en långsam och drömlik film med mycket lesbisk mjukporr.
"Oh, it's on!", tänkte jag.Two hot chicks happen upon the creepy castle of French witch Morgane le Fay and must choose either to become immortal sex slaves or rot in a dungeon.
Vad jag fick var en långsam och drömlik film med mycket lesbisk mjukporr.
Geten- Profeten Geten
The Others (2001)
Visste tyvärr redan om twisten på slutet innan jag såg filmen så det förtog lite av spänningen, men ändock en ganska sevärd film. Nicole Kidman är så jävla vacker.
Visste tyvärr redan om twisten på slutet innan jag såg filmen så det förtog lite av spänningen, men ändock en ganska sevärd film. Nicole Kidman är så jävla vacker.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Sida 6 av 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Liknande ämnen
» Senast sedda film
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel