Senast sedda film
+30
Pava
Countess
Metaltrash
slothmachine
AdverseSphere
Halonen666
patologen
Karate-Molin
Naurbereth
Sire-Nahvas
Svartesmeden
Xemtoth
Bestial Death
M-Morbid
Tompus
Antagonist
Johan
Vargr
pissmannen
Stenberg
Sictorment
Carrion
Hammerheart
Svullet_Rektum
Snikich
Atlas Musclecore
Monoliten
BIFFonen 666
Vitus
Geten
34 posters
Sida 7 av 40
Sida 7 av 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Sv: Senast sedda film
Krakatoa: The Last Days
Wow. Satt och läste om vulkaner häromdagen och trillade in på just Krakatoas utbrott 1883. Saker av episka proportioner är alltid kul att läsa om. Så jag laddade ner filmatiseringen/dokumentären och jävlar var det är mäktigt, hemskt och överväldigande att se. Enormt fint gjord och att tänka på att den är historiskt korrekt är fan helt chockerande.
Wow. Satt och läste om vulkaner häromdagen och trillade in på just Krakatoas utbrott 1883. Saker av episka proportioner är alltid kul att läsa om. Så jag laddade ner filmatiseringen/dokumentären och jävlar var det är mäktigt, hemskt och överväldigande att se. Enormt fint gjord och att tänka på att den är historiskt korrekt är fan helt chockerande.
Gäst- Gäst
The Last Starfighter (1984) Härligt när jag upptäcker en sci-fi/äventyrsfilm från 80-talet jag tidigare inte sett. Den här är känd för att vara en av de tidigaste filmerna att omfattande använda datoranimerade specialeffekter. Såg precis ut som cut scenes från ett tidigt PC-spel! Pampig filmmusik hade den också. Awesome!
För övrigt så var det denna film Red Letter Media/Plinkett hänvisade till i sin recension av Attack of the Clones.
För övrigt så var det denna film Red Letter Media/Plinkett hänvisade till i sin recension av Attack of the Clones.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
One flew over the cuckoo's nest
fan, vilken känsloframkallare. var på gränsen till tårar under slutet.
fan, vilken känsloframkallare. var på gränsen till tårar under slutet.
Nicholson är för härlig.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
KRULL! Dålig men underhållande. 44 inch chest och Sexy Beast, bland det bästa jag sett på sistone.
Äntligen någon som ser en bra film.Johan skrev:KRULL!
Geten- Profeten Geten
jag har krull på dvd!
Strip nude for your killer
kanske den sexigaste giallo jag nånsin sett. ungefär en halvtimma kvar i filmen men det händer inte så mycket nu så ja kände att ja kunde logga in o skriva lite.
inte så mycket fokus på våld i denna trots en flåsande mördare i bikerdräkt. mest tid verkar läggas på att filma de sjukt vackra kvinnorna. varav en av dom är Edwige Fenech. mumma. vart djävulskt nära på att runka flera gånger under filmens gång. finns ju såklart random och roliga sekvenser inslängda också. Giallo fans, se den!
EDIT: såg en till nu. The black belly of the tarantula.
ganska bra faktiskt. riktigt proffsig. ingen överdriven brutalvåld och inte massa tits and ass hela jäkla tiden. ganska tama nivåer av våld och naket. stiligt gjort. spännande story som fan dock, man ville verkligen veta hur det skulle sluta. förväntade mig en twist i slutet men icke.
Strip nude for your killer
kanske den sexigaste giallo jag nånsin sett. ungefär en halvtimma kvar i filmen men det händer inte så mycket nu så ja kände att ja kunde logga in o skriva lite.
inte så mycket fokus på våld i denna trots en flåsande mördare i bikerdräkt. mest tid verkar läggas på att filma de sjukt vackra kvinnorna. varav en av dom är Edwige Fenech. mumma. vart djävulskt nära på att runka flera gånger under filmens gång. finns ju såklart random och roliga sekvenser inslängda också. Giallo fans, se den!
EDIT: såg en till nu. The black belly of the tarantula.
ganska bra faktiskt. riktigt proffsig. ingen överdriven brutalvåld och inte massa tits and ass hela jäkla tiden. ganska tama nivåer av våld och naket. stiligt gjort. spännande story som fan dock, man ville verkligen veta hur det skulle sluta. förväntade mig en twist i slutet men icke.
The Beastmaster (1982)
Beastmaster 2: Through the Portal of Time (1991)
Beastmaster: The Eye of Braxus (1996)
Vet inte varför det tog mig så lång tid att se The Beastmaster för det var ju trots allt Don Coscarelli som låg bakom den. För er som inte vet vem det är så det är mannen som skapade Phantasm, den bästa skräckfilmsserien genom alla tider, och härliga BubbaHo-Tep. Lägg till att fantasy + 80-tal alltid är instant win så länge det inte är Legend så jag borde ju vetat att jag skulle gilla The Beastmaster.
Uppföljarna var sämre men tvåan var en härligt knäpp film som vägrade släppa taget om 80-talet. The Beastmaster goes to L.A. Rock'n'roll!
En igenkännbar neger i varje film. John Amos (Major Grant i Die Hard 2) i första, Uncle Phil från Fresh Prince i Bel Air i andra och min personliga favorit Tony Todd i den tredje.
Men bäst av allt var illrarna Kodo och Podo.
Jag vill också ha illrar som stjäl allt och alltid hänger ihop som en duo.
Beastmaster 2: Through the Portal of Time (1991)
Beastmaster: The Eye of Braxus (1996)
Vet inte varför det tog mig så lång tid att se The Beastmaster för det var ju trots allt Don Coscarelli som låg bakom den. För er som inte vet vem det är så det är mannen som skapade Phantasm, den bästa skräckfilmsserien genom alla tider, och härliga BubbaHo-Tep. Lägg till att fantasy + 80-tal alltid är instant win så länge det inte är Legend så jag borde ju vetat att jag skulle gilla The Beastmaster.
Uppföljarna var sämre men tvåan var en härligt knäpp film som vägrade släppa taget om 80-talet. The Beastmaster goes to L.A. Rock'n'roll!
En igenkännbar neger i varje film. John Amos (Major Grant i Die Hard 2) i första, Uncle Phil från Fresh Prince i Bel Air i andra och min personliga favorit Tony Todd i den tredje.
Men bäst av allt var illrarna Kodo och Podo.
Jag vill också ha illrar som stjäl allt och alltid hänger ihop som en duo.
Geten- Profeten Geten
haft beastmaster sittandes på datorn hur länge som helst nu utan att ha sett den. illrarna lockar dock.
Cornelis, och jag anser att den var bra.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Harry Potter and The Deathly Hallows; part 1.
Helt fel film för dem som vill se mycket av den mysiga Hogwarts miljön, vilket de flesta rescensenter verkar ha varit ute efter. Har man däremot läst boken vet man vad som väntar och det är mörker och ännu mer mörker. Har själv sista boken som favorit och tyckte att den tolkades väldigt bra i den här första delen av filmatiseringen, och ser mycket väl fram emot del två. Hoppas att de är likna trogna till böckerna även där....
Helt fel film för dem som vill se mycket av den mysiga Hogwarts miljön, vilket de flesta rescensenter verkar ha varit ute efter. Har man däremot läst boken vet man vad som väntar och det är mörker och ännu mer mörker. Har själv sista boken som favorit och tyckte att den tolkades väldigt bra i den här första delen av filmatiseringen, och ser mycket väl fram emot del två. Hoppas att de är likna trogna till böckerna även där....
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Easy A (2010) Emma Stone är bara för charmig. Men filmen var roande annars också.
Geten- Profeten Geten
Själv hoppas jag att Harry Potter blir kidnappad av utomjordingar, och hans gäng måste rädda honom genom massa astuffa science-fictionvapen!!!!!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Blazing Saddles! Inte lika bra som jag minns den men ändock en av de bästa Brooks-filmerna. LOLade högt flera gånger.
Up yours, nigger!
Mongo only pawn in game of life.
Geten- Profeten Geten
Haha, det är så WTF och genialiskt!
Qualifications?
Rape, murder, arson, and rape.
You said rape twice.
I like rape.
Qualifications?
Rape, murder, arson, and rape.
You said rape twice.
I like rape.
Now, come on, boys! Where's your spirit? I don't hear no singin'. When you was slaves, you sang like birds. Go on, how 'bout a good ol' nigger work song?
Eviscerator skrev:Vitus skrev:Bird with the crystal plumage
bra!
Så jävla snygg film!
indeed, härlig och intressant rakt igenom. visste att ja kände igen han som spelar huvudkaraktären. satt hela jävla filmen och tänkte på det. kollade IMDB nu och det är han som spelade självaste NINO SCHIBETTA, ledaren för italienarna i Oz.
Vampire's Kiss (1988)
Classic Crazy Cage! En psykologisk thriller/svart komedi. Han tror att han håller på att förvandlas till en vampyr och det är en fröjd att beskåda honom sjunka ner i galenskapen. När jag ser honom i en sån här roll kan jag inte föreställa mig någon annan spela karaktären.
Classic Crazy Cage! En psykologisk thriller/svart komedi. Han tror att han håller på att förvandlas till en vampyr och det är en fröjd att beskåda honom sjunka ner i galenskapen. När jag ser honom i en sån här roll kan jag inte föreställa mig någon annan spela karaktären.
Geten- Profeten Geten
Sida 7 av 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Liknande ämnen
» Senast sedda film
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel