Senast sedda film
+30
Pava
Countess
Metaltrash
slothmachine
AdverseSphere
Halonen666
patologen
Karate-Molin
Naurbereth
Sire-Nahvas
Svartesmeden
Xemtoth
Bestial Death
M-Morbid
Tompus
Antagonist
Johan
Vargr
pissmannen
Stenberg
Sictorment
Carrion
Hammerheart
Svullet_Rektum
Snikich
Atlas Musclecore
Monoliten
BIFFonen 666
Vitus
Geten
34 posters
Sida 31 av 40
Sida 31 av 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Sv: Senast sedda film
Watchmen (2009) (Ultimate cut) Fyfan vad lång...
Dread (2009) Hey, inte illa. En del psykologisk skräck här som påverkade mig.
Dread (2009) Hey, inte illa. En del psykologisk skräck här som påverkade mig.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
hur var Ultimate jämfört med theatrical och extended?
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Inception
Var seg i början tills allt jävla drömsnack kom in i bilden, då tog det lite fart. 3/5
Var seg i början tills allt jävla drömsnack kom in i bilden, då tog det lite fart. 3/5
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Jag tyckte drömsnacket var ganska omgående i den och sen var det ös resten av filmen i stort sett.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
This version included the director's cut of the film re-edited to contain Tales of the Black Freighter into the story as it is featured in the graphic novel.Svullet_Rektum skrev:hur var Ultimate jämfört med theatrical och extended?
Geten- Profeten Geten
Jävlar! Det måste ju ses då!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Watchmen - 5/5
Äntligen fick jag sett den, och jag är helnöjd. Är glad att jag läste serien innan jag såg filmen också annars vettefan om jag hade hängt med lika bra, och Malin Åkerman är en fröjd för ögat.
Äntligen fick jag sett den, och jag är helnöjd. Är glad att jag läste serien innan jag såg filmen också annars vettefan om jag hade hängt med lika bra, och Malin Åkerman är en fröjd för ögat.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
2010: Moby Dick (2010) Borgmästaren från Spin City och Gabrielle från Xena: Warrior Princess jagar Moby Dick i en ubåt.
Geten- Profeten Geten
du får det låta bättre än det är, kommer ju bara bli besviken att det inte är själva karaktärerna borgmästaren och Xena. DET hade blivit en fin whale hunt.
Barry Bostwick är ALLTID sevärd oavsett roll.
Stonehenge Apocalypse (2010)
Quantum Apocalypse (2010)
Enda skillnaden på såna här filmer och t.ex. 2012 är budgeten.
Kul att i båda medverkade skådesspelare jag inte sett sedan deras diverse science fiction tv-serier (Stargate: Atlantis, Farscape, Babylon 5) lades ner.
Ice Twisters (2009) Är vad den är.
The Core (2003) Denna film har smygit med i mitt liv sedan den kom ut. Återkommer regelbundet till den när några år gått och som ren science fiction-underhållning (fiction med jättestort F) är den underskattad.
Terminator Salvation (2009) Det var dags igen. Actionscenerna är väl schyssta i alla fall.
Stonehenge Apocalypse (2010)
Quantum Apocalypse (2010)
Enda skillnaden på såna här filmer och t.ex. 2012 är budgeten.
Kul att i båda medverkade skådesspelare jag inte sett sedan deras diverse science fiction tv-serier (Stargate: Atlantis, Farscape, Babylon 5) lades ner.
Ice Twisters (2009) Är vad den är.
The Core (2003) Denna film har smygit med i mitt liv sedan den kom ut. Återkommer regelbundet till den när några år gått och som ren science fiction-underhållning (fiction med jättestort F) är den underskattad.
Terminator Salvation (2009) Det var dags igen. Actionscenerna är väl schyssta i alla fall.
Geten- Profeten Geten
America 3000 (1986)
Nine hundred years after the Great Nuke. The world man created, he destroyed. Out of the darkness and ignorance of the radioactive rubble emerged a new order... and the world was woggos. (in old speak that means - Crazy!)
80s lågbudget post-apokalyptisk satir när den är som bäst! Könskamp i framtiden. Fnissade när kvinnor slåss mot män i filmens stora sammandrabbning och i slutet får de alla lära sig hur man når first base igen. Gillar den naiva tonen och att de gett karaktärerna ett post-apokalyptiskt slangspråk som det ibland tog mig en stund att förstå.
Rekommenderas om ni gillar genren!
Läs den här recensionen om ni vill veta mer.
http://io9.com/5737268/in-the-future-women-dominate-the-planet-and-men-are-just-seeders
Nine hundred years after the Great Nuke. The world man created, he destroyed. Out of the darkness and ignorance of the radioactive rubble emerged a new order... and the world was woggos. (in old speak that means - Crazy!)
80s lågbudget post-apokalyptisk satir när den är som bäst! Könskamp i framtiden. Fnissade när kvinnor slåss mot män i filmens stora sammandrabbning och i slutet får de alla lära sig hur man når first base igen. Gillar den naiva tonen och att de gett karaktärerna ett post-apokalyptiskt slangspråk som det ibland tog mig en stund att förstå.
Rekommenderas om ni gillar genren!
Läs den här recensionen om ni vill veta mer.
http://io9.com/5737268/in-the-future-women-dominate-the-planet-and-men-are-just-seeders
Geten- Profeten Geten
Unknown (2011) Levde inte upp till sin starka start men trots det en stabil thriller.
Hall Pass (2011) Farrelly-brödernas senaste. Innehöll en del skratt.
Tucker & Dale vs Evil (2010) Innehöll desto fler skratt. Gillar hur den driver med skräckfilmsklyschor och vänder upp och ner på dem - på ett bra sätt!
- These kids are coming out here and they're killing themselves all over the woods!
- Oh, my god. That makes so much sense!
Hall Pass (2011) Farrelly-brödernas senaste. Innehöll en del skratt.
Tucker & Dale vs Evil (2010) Innehöll desto fler skratt. Gillar hur den driver med skräckfilmsklyschor och vänder upp och ner på dem - på ett bra sätt!
- These kids are coming out here and they're killing themselves all over the woods!
- Oh, my god. That makes so much sense!
Geten- Profeten Geten
Valhalla Rising, tyckte den var rätt skön. Värd att se igen. Jackass 3. Ja.. man får vad man väntar sig, helt klart. Amadeus, gillade den, Don Giovanni-delen var störtskön. Såg någon rulle med Viggo Mortensen när han är rysk maffia, nej tack..
Om du menar Eastern Promises så är den skitbra.Johan skrev:Såg någon rulle med Viggo Mortensen när han är rysk maffia, nej tack..
Red Riding Hood (2011) Rödluvan with a twist. Fin att titta på. Skippa.
The Tempest (2010) Shakespeare with a twist. Fin att titta på. Skippa.
True Grit (2010) Hoooooly shit vad flickan var duktig. Ännu en mycket bra film av Coen-bröderna. Se den.
Geten- Profeten Geten
Cedar Rapids (2011) Komedi med karaktärer mer irriterande än roliga. Skippa den.
The Mechanic (2011) Väldigt tråkig action med Jason Statham. Skippa den.
The Mechanic (2011) Väldigt tråkig action med Jason Statham. Skippa den.
Geten- Profeten Geten
Stake Land (2010) Zombieland utan humorn och istället för zombies har vi vampyrer som beter sig som zombies. Det var min första tanke. Sen visade sig Stake Land vara den mest deprimerande (övernaturliga) postapokalyptiska film jag beskådat. Och det är en positiv sak. Ofta när jag sett liknande filmer så känner jag inte att världen verkligen har gått under och att allt karaktärerna kan göra är att överleva trots att det verkar meningslöst. I den här filmen kände jag det verkligen. Utöver vampyrerna så var religiösa fanatiker största hotet och onda människor kan vi relatera bättre till än mytologiska varelser. Gillade hur man fick backstory av att karaktärer plockade upp gamla dagstidningar så tittaren kunde läsa rubrikerna. Mycket bättre än att visa dessa händelser i en hetsig prolog. Jag brydde mig även om birollerna, om de var good guys dvs, och musiken var outstanding. Lovordar denna film så se den!
Geten- Profeten Geten
Måste fan ta och kika på den!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Priest (2011) Andra post-apokalyptiska vampyrfilmen på raken. Denna var däremot inte bra. En del av det visuella var hyggligt men vad hjälper det när allt annat i filmen ligger på höjden av ooriginalitet. Sönderklippt åt fanders var den också. Skippa!
Geten- Profeten Geten
Hanna (2011) Något säger mig att filmen hade blivit bättre om japanerna fått göra den. Tonårsflicka med isolerad uppväxt och skills som en yrkesmördare, lite hämnd, och så vidare. Nu är den fortfarande okej så se den om den verkar intressant.
Geten- Profeten Geten
Naked (1993) av Mike Leigh, helvete.. en av de bästa filmer jag sett på länge. Glodde igenom Sagan om ringen också, fan vad tuffa Uruk-Haiserna är alltså
Sida 31 av 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Liknande ämnen
» Senast sedda film
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
Sida 31 av 40