Cannabis
+18
Geten
ShieldsOfGold
Svartesmeden
Carrion
Snikich
Monoliten
pompepg
Stenberg
patologen
Sire-Nahvas
Atlas Musclecore
Xemtoth
Antagonist
Gutterslut
Andersson
Hammerheart
Svullet_Rektum
Wolvie
22 posters
Metalforum Exiles :: Övrigt :: Politik
Sida 8 av 10
Sida 8 av 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: Cannabis
Fan vad sjukt. Stämmer det att killen är kristdemokrat?
Artikeln om Jim är för övrigt bland de sämsta artiklarna till att använda pålitliga källor, det finns ingen medicinsk fakta överhuvudtaget i huvudtexten. Detta hade behövts angående ett uttalande senare. Speciellt med tanke på att det är en person som inte har någon behörighet inom neurologi överhuvudtaget.
Jag hade gärna velat se läkare från Harvard eller Camden få höra om vad "psykoterapeuten Lars Ögren" har att berätta, speciellt om hans expertis inom de mediciniska delarna.
– De har en massa oljor och skit som sitter kvar i hjärnan. Det tar upp till ett år för dem att komma i kontakt med sina känslor. Som terapeut blir man tokig – de bara sitter där helt avstängda med samma gnälliga automatiska tankar.
Att de faktiskt trycker ut ett sådant uttalande är bara sorgligt.
Det är ett hån mot människor som har brukat eller missbrukat cannabis, ett sådant generaliserade uttalande angående andra grupper i samhället hade det skanderats mot.
Artikeln om Jim är för övrigt bland de sämsta artiklarna till att använda pålitliga källor, det finns ingen medicinsk fakta överhuvudtaget i huvudtexten. Detta hade behövts angående ett uttalande senare. Speciellt med tanke på att det är en person som inte har någon behörighet inom neurologi överhuvudtaget.
Jag hade gärna velat se läkare från Harvard eller Camden få höra om vad "psykoterapeuten Lars Ögren" har att berätta, speciellt om hans expertis inom de mediciniska delarna.
– De har en massa oljor och skit som sitter kvar i hjärnan. Det tar upp till ett år för dem att komma i kontakt med sina känslor. Som terapeut blir man tokig – de bara sitter där helt avstängda med samma gnälliga automatiska tankar.
Att de faktiskt trycker ut ett sådant uttalande är bara sorgligt.
Det är ett hån mot människor som har brukat eller missbrukat cannabis, ett sådant generaliserade uttalande angående andra grupper i samhället hade det skanderats mot.
Gäst- Gäst
Näe jag och Jim umgicks inte i samma kretsar, dessutom är han ju äldre än mig. har typ inga minnen av honom, tror man bara såg honom i korridoren i skolan nån gång. gick dock i samma klass som hans syrra.
den där artikeln är ju förjävligt skriven. jag känner ju inte Jim men vad jag vet så var killen kriminell, aggressiv, söp och knarka annat än brass. så tror ju knappast att att hans problem som han nämner i den artikeln härstämmar exklusivt ifrån brassrökande.
schyst att han lyckas vända rätt på sitt liv hursomhelst.
den där artikeln är ju förjävligt skriven. jag känner ju inte Jim men vad jag vet så var killen kriminell, aggressiv, söp och knarka annat än brass. så tror ju knappast att att hans problem som han nämner i den artikeln härstämmar exklusivt ifrån brassrökande.
schyst att han lyckas vända rätt på sitt liv hursomhelst.
Läste ett roligt inslag i senaste SRM. Det är frontmannen i Electric Wizard som blir intervjuad.
Odlar du någonting själv?
- Eh. Kan jag verkligen prata om det här? Det kan jag? Jo, men man måste odla sitt eget gräs, annars skulle man bli utfattig. Vi har finansierat hela bandets utrustning med vår marijuanaförsäljning.
Odlar du någonting själv?
- Eh. Kan jag verkligen prata om det här? Det kan jag? Jo, men man måste odla sitt eget gräs, annars skulle man bli utfattig. Vi har finansierat hela bandets utrustning med vår marijuanaförsäljning.
Gäst- Gäst
HAHAHAHAHAHAAH!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Mjo, tyvärr är det ju en del smurfar som har blivit någon jävla defender of the hasc. Klart det finns nackdelar med cannabis, och även om du inte blir fysiskt beroende av drogen är det ju ändå väldigt många som röker alldeles för mycket och sitter i princip inne hela dagarna och pundar. Har polare som har blåst 80% av sin lön från sommarjobb på cannabis.
Själv brukar jag ofta göra té av mitt cannabis, då slipper jag tobaken och det är faktiskt rätt så gott. Men jag tycker absolut att det bör legaliseras och säljas på systembolaget liknande affärer. Har ju rätt så bra medicinska effekter också, då det hjälper till exempel cancersjuka att få bättre aptit osv.
Men vad fan, en holk eller två har ju ingen dött av. Rök med måtta.
Själv brukar jag ofta göra té av mitt cannabis, då slipper jag tobaken och det är faktiskt rätt så gott. Men jag tycker absolut att det bör legaliseras och säljas på systembolaget liknande affärer. Har ju rätt så bra medicinska effekter också, då det hjälper till exempel cancersjuka att få bättre aptit osv.
Men vad fan, en holk eller två har ju ingen dött av. Rök med måtta.
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Skulle fan använda det hela halvt medicinskt, halvt för nöje. Mest för att kunna somna på kvällarna, men även för att rycka upp min aptit i allmänhet. Äter såpass lite att jag knappt har energi att göra saker...
Sedan är det klart, det är najs för rekreation också. Men det är inte mycket av en social drog för min del, gillar att vara ensam och bara ta det i stilla ro. Eller med sällskap som inte bryr sig alltför mycket om att man blir lite tyst och introvert.
Sedan är det klart, det är najs för rekreation också. Men det är inte mycket av en social drog för min del, gillar att vara ensam och bara ta det i stilla ro. Eller med sällskap som inte bryr sig alltför mycket om att man blir lite tyst och introvert.
Som när du, jag och min dåvarande flickvän var i ditt rum. Hon lade sig i sängen, jag tittade upp i taket och du tittade in i väggen. Vi sade några ord till varandra men annars satt vi bara tysta. Deep-thoughts!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Svartesmeden skrev: Själv brukar jag ofta göra té av mitt cannabis.
Hur gör du när du har det i te?
När jag själv röker sitter jag oftast inte still, jag och några polare springer runt i skogen och slåss med pinnar och sånt...
Countess- Antal inlägg : 1265
Countess skrev:När jag själv röker sitter jag oftast inte still, jag och några polare springer runt i skogen och slåss med pinnar och sånt...
Jag och patologen testade det häromdan. Tack för tipset, det var mycket skoj att springa omkring i skoggen med slagkäppar.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Mysigast är att ha det i bakverk!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Atlas Musclecore skrev:Som Varg Vikernes.
Mjo, lite kanske. Ett annat minne jag håller hårt om hjärtat är när jag, patologish och några andra kamrater bestämde oss för att gå ut i skoggen och leka svartmetall. Det var väldigt Vargig stämning.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Me gusta - bilden.
Jag och en vän satt och lyssnade på Hitlers tal till riksdagen.
Jag och en vän satt och lyssnade på Hitlers tal till riksdagen.
Gäst- Gäst
De senaste gångerna jag rögat knark har jag haft en helt annan effekt, en mer tillfredsställande sådan faktiskt. Det var rätt gött. Brunt då. Grönt kan jag inte.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Varför inte grönt, om man får fråga?
Carrion- Antal inlägg : 5778
Blir en potatis.
- Antal inlägg : 4278
Jaså, du har börjat deala?